środa, 5 sierpnia 2015

LUDZIE MAJĄ SWOJE PRAWO OPARTE NA SWOIM BRAKU ROZUMU

Stwórca ma swoje prawo oparte na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Na rozumie Stwórcy ludzie mają zdrową psychikę i zdrowe ciała, a na braku rozumu mają chorą psychikę i chore ciała. Mózg odróżnia myślenie oparte na rozumie od myślenia opartego na braku rozumu i odczuwanie odróżnia emocje oparte na rozumie od emocji opartych na braku rozumu. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na braku rozumu. W stanie mózgu który nie zna słów funkcjonowaliśmy na emocjach opartych na rozumie. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na systemach neurologicznych i Naukowcy odkryli, że brak rozumu ma swoje systemy neurologiczne. Zatem brak rozumu ma swoje emocje. Te emocje oparte na braku rozumu widać u ludzi którzy nie mają rozumu. Inne emocje mają ludzie opierający się na rozumie, a inne emocje mają ludzie opierający się na braku rozumu. Są ludzie zajmujący się odkryciami naukowymi opierający się na rozumie i ludzie oparci na braku rozumu. Naukowcy oparci na braku rozumu mówią, że odkryli, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać, a ja wskazuję że ludzie oszuści piszą w ustanowionym przez nich prawie, że świat jest ich i że mają prawo do ludzi. Naukowcy którzy mają rozum odkryli, że natura mózgu jest prawdomówna i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Każdy odkrywa to co jest oparte na jego myśleniu. W naturze mózgu nie ma myślenia do oszukiwania. Myślenie do oszukiwania jest w mózgu z nabycia i mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów. Ustanowione prawo jest oparte na myśleniu do oszukiwania przy pomocy którego ludzie posługujący się tym myśleniem okradają ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Urzędy Skarbowe, Zakłady Ubezpieczeń Społecznych, Urzędy Celne. Banki i wszyscy inni ludzie opierający się na myśleniu do oszukiwania mówią, że zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy i przekazywaniem ich do ludzi na których myśleniu się opierają. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie pracują dla złodziei. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu zachowują się uczciwie wobec innych ludzi. Mózg odróżnia myślenie do oszukiwania od myślenia do uczciwego postępowania gdyż wykazuje, że myślenie narzucone jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że ustanowione prawo jest oparte na myśleniu do oszukiwania, gdyż dobrze widzę słowa przy pomocy których okradziono ludzi. Mózg zatem robi sprzeciw na złodziei. Innym myśleniem jak jest w naturze mózgu posługuje się złodziej. Ludzie na tym innym myśleniu funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu złodzieja. Na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu do oszukiwania funkcjonują też bandyci. Stwórca wskazał swoim wystąpieniem przeciwko narzucaniu słów, że to złodzieje którzy mówią, że Jego mienie jest ich mieniem i że to bandyci przybijający ludzi do krzyża którzy zostawiają na nich cierpiących ludzi. Ogromna ilość ludzi na ziemi woła, że dla nich myślenie złodziei i bandytów jest prawem. Dla mnie prawem są słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Na słowach Stwórcy mam rozum, a zatem jestem dla ludzi nauki dowodem na to, że człowiek opierający się na słowach na jakich oparty jest rozum ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja znam słowa i też mam rozum. Jestem więc dowodem na to, że człowiek który posługuje się myśleniem na jakim oparty jest rozum ma rozum. Albert Einstein też miał rozum i wskazywał jak dużo ludzi nie ma rozumu. Albert Einstein mówi, że energia która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że to myślenie oparte na sposobach myślenia ludzi mózg wykazuje w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Ludzie bez rozumu oskarżają Boga o to, że nie umiał stworzyć ciała człowieka ażeby nie cierpiało, a ja wskazuję, że na słowach Stwórcy ciało doskonale funkcjonuje na systemach neurologicznych funkcjonujących na rozumie. Brak rozumu w mózgu funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Oparty na rozumie dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja odkryłam, że ta zmora pamięci to brak rozumu w mózgu. Na systemy neurologiczne oparte na braku rozumu leku nie ma.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz