sobota, 8 sierpnia 2015

MYŚLENIE O JAKIE JEST NIEZGODNOŚĆ CIAŁA Z MÓZGIEM

Niezgodność ciała z mózgiem jest o słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te słowa do rozbieżnych celów to decyzje wydane przez człowieka i wykonywanie decyzji wydanych przez człowieka. Odkryłam, że mózg odrzuca decyzje wydane przez człowieka i wykonywanie decyzji wydanych przez człowieka i na nich człowiek funkcjonuje na innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że te inne systemy neurologiczne są oparte na innej energii jak systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że na tym układzie genetycznym pierwiastków oparte są uczucia. Odkryłam, że na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma uczuć i człowiek na narzuconym myśleniu jest bez uczuć. Moi klienci mówili, że nie chcą chodzić do urzędów skarbowych ponieważ tam są ludzie zimni, bezduszni i bezwzględni. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja wskazuję, że ci ludzie bez uczuć zadali cierpienie psychice opartej na uczuciach. Wskazuję, że cierpienie psychice zadaje wymuszanie wykonywania słów opartych na kłamstwie i wykonywanie słów opartych na kłamstwie. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele są oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Okryłam, że brak rozumu ma swoje systemy neurologiczne na jakich człowiek nie ma uczuć. Odkryłam, że Stwórca skonstruował uczucia z układów z pierwiastków. Odkryłam, że jest przerażająca ilość złych ludzi i to do tego stopnia złych, że ukrywają odkrycia naukowe, które pokazują, że człowiek cierpi i umiera na wydawaniu decyzji przez człowieka i na wykonywaniu decyzji człowieka. Ponad 2000 lat temu Jezus wskazał na złych ludzi, a dzisiaj nie widać ażeby było lepiej.
Wskazuję ludziom którzy szukają wyjścia z cierpienia, że cierpienie jest oparte na narzuconym myśleniu przez człowieka i na wykonywaniu narzuconego myślenia przez człowieka. Trzeba wykonywać tylko myślenie Stwórcy jakie jest w naturze mózgu i naprawić wyrządzone zło narzuconym myśleniem i wykonywaniem narzuconego myślenia. Podświadomość wie jakim jest nasze myślenie, a co bardzo dobrze widać po odkryciach naukowych.
Ludzie mówią, że ich niektórych decyzji nie ma możliwości naprawienia, a ja wskazuję na ludzi, że chcą zadawać cierpienie. Dawno rozwiązałam funkcjonowanie człowieka i na napisane przeze mnie tysiące pism nikt nie zareagował poza dwoma Zastępcami Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Usunęli ich, a nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza, że człowiek funkcjonuje na złych systemach neurologicznych na narzuconym przez siebie myśleniu. Kiedyś z Instytutu Medycyny otrzymałam telefon w którym miła Pani m.in pytała mnie jak się uzdrowić, a nigdy nie przysłali mi nawet jednego podziękowania. Ktoś podsłuchiwał tą rozmowę, gdyż kiedy powiedziałam, że chodzi o zgodność z grawitacyjną siłą życia to wcześniej położył słuchawkę.
Wola złych ludzi to "masz dawać", a nic nie otrzymywać.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz