czwartek, 13 sierpnia 2015

MÓZG ZAJMUJE SIĘ KAŻDĄ POJEDYNCZĄ DECYZJĄ

Odkrycia naukowe pokazują, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia, a w odczuwaniu dwa rodzaje systemów neurologicznych połączonych z danym rodzajem myślenia. W naturze mózgu Naukowcy odkryli, że jest rozum i odkryli, że pomiędzy dwiema strefami jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że pomiędzy dwiema strefami mózg wykazuje, że są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy też odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, że to na tych systemach neurologicznych opartych na rozbieżnych celach człowiek ma złe samopoczucie jak depresje, itp. Wskazuję, że złe samopoczucie jest oparte na słowach do rozbieżnych celów. To człowiek użył słów do rozbieżnych celów i sam sobie zadał cierpienie. Przed chwilą oglądałam program Pana Wojciecha Jagielskiego z Piosenkarzem Panem Maleńczukiem. Pan Maleńczuk powiedział, że uczy córki kłamstwa gdyż inaczej zginą w tym świecie zła. Pan Maleńczuk mówi, że ma depresję, a zatem niech nie namawia do kłamstwa i niech nie kłamie gdyż przy pomocy kłamstwa czyni się zło. Głos Pana Maleńczuka jest dobry, a więc ma dużo w środku prawidłowości. Jeśli świat jest zły to nie przyłączajmy się do niego tylko bądźmy dobrymi. Nie wypada kłamać komuś kto nazywa się człowiekiem. W stanie natury jesteśmy wspaniałymi, mądrymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. U mnie na twitterze co kilka godzin ktoś usuwa osobę która weszła do mnie jako Obserwator. Czy ja z tego powodu też powinnam komuś robić zło. Nie mam  zamiaru gdyż to zachowanie jest dowodem nikczemności tego człowieka. Piękny głos ma się na energii natury, a energia natury oparta jest na dobrej woli, a dobra wola na myśleniu opartym na prawdzie. Nie wypada komuś kto nazywa się człowiekiem źle się zachowywać. Złe zachowania są oparte na złej woli, a zła wola na myśleniu opartym na kłamstwie.
Podoba mi się mądrość naszego mózgu który wie jakie myślenie jest oparte na dobrej woli, a jakie na złej woli. Wszyscy widzimy jak różni są ludzie. Trzeba zauważyć jakie słowa wypowiada człowiek oparte na dobrej woli, a jakie na złej woli. Przecież kłamstwo wychodzi z człowieka. Wychodzącego z człowieka kłamstwa nie widzi tylko kłamca. Fiodor Dostojewski w "Zbrodni i karze" pisze, że nikt nie widział zbrodni, a ten kto ją popełnił wydaje się wypowiadanymi słowami. Ja wskazuję, że słowa przy pomocy których dokonuje się zbrodni pozostają w człowieku i on je wypowiada. Człowiek na nabyciu narzuconych słów ma zmienioną mimikę i odruchy. Fiodor Dostojewski był bez wątpienia oparty na rozumie i dlatego przed nim zbrodniarz się nie ukryje.  Ja w każdej sprawie z jaką miałam do czynienia bezbłędnie wskazywałam na słowa przy pomocy których okradziono mojego klienta. Ludzie kłamcy nazwali myślenie oparte na kłamstwie prawem i widzimy pełno ludzi kłamców wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Człowiek prawdomówny nie zgodzi się wykonywać prawa opartego na kłamstwie. Do zgodzenia się z kłamcą trzeba być kłamcą. Kiedy ogłoszono w Polsce o niby kradzieży dziecka Pani Katarzyny W. z Sosnowca ludzie mogą sobie poszukać w moich artykułach, że ja pierwszego dnia powiedziałam, że ta kobieta zamordowała swoje dziecko. Ja o tym wiem z wypowiadanych przez nią słów. Ludzie szukali i badali ponad rok za pieniądze zabrane ludziom, a ja wiem od razu. Ja po słowach udowodnię. Nie potrzebuję badań laboratoryjnych. Badania laboratoryjne oczywiście zgodzą się ze słowami na jakie ja wskazałam ponieważ człowiek ma w sobie systemy neurologiczne na jakich wykonał zbrodnię czy oszustwo. Wszystkie sprawy wygrywałam w sądach dokąd się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym myśleniu. Wtedy oskarżono mnie, że moje myślenie jest niezgodne z prawem. Ja o tym wiem i wiedział przede wszystkim nasz Stwórca który wystąpił przeciwko organom opartym na słowach opartych na kłamstwie. Wskazuję, że każde myślenie jest połączone z odczuwaniem. Na rozumie człowiek ma wspaniałe odczuwanie, a jak zmienia myślenie wchodzi w złe odczuwanie. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że to niesprawiedliwe, że wstrętny złoczyńca tylko utonął. Ja wskazuję, że złoczyńca pozostał z odczuwaniem zła jakie uczynił. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Podświadomość to połączenie myślenia z odczuwaniem i człowiek z tym złym odczuwaniem jest zawsze. Można zbadać to u małych dzieci przychodzących na świat to samo co odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że narzucone myślenie jest połączone z systemami neurologicznymi opartymi na narzuconym myśleniu. Człowiek na tych systemach neurologicznych odczuwa słowa na jakich są oparte systemy neurologiczne.
Każde złe samopoczucie jest oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Człowiek nosi to złe samopoczucie tak długo jak długo ma w mózgu narzucone słowa. Ludzie często nie mogą wytrzymać psychicznego bólu i popełniają samobójstwa, a ja wskazuję, że ich psychika nie może wytrzymać bólu zadanego jej narzuconymi słowami. Ludzie wołają ratunku i pomocy, a ja wskazuję, że prawie nikt nie chce słuchać o tym ażeby posługiwać się myśleniem opartym na dobrej woli jakie mamy w naturze mózgu. Nigdy nikt nie ucieknie przed odczuwaniem cierpienia jakie komuś zadał przy pomocy słów do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, że myślenie narzucone też nie istnieje bez emocji. Wszyscy widzimy, że ludzie cierpią, a ja wskazuję na źródło cierpienia, że są nim słowa przy pomocy których człowiek komuś zadał cierpienie. Oparcie przez Stwórcę odczuwania na myśleniu to doskonałość Jego myślenia.

                                                                                                   Barbara Paul



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz