środa, 5 sierpnia 2015

NA MYŚLENIU NARZUCONYM CZŁOWIEK JEST GŁUPI I CHORY

W mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Naukowcy też odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i zajmujące się nimi systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na nich ludzie nie mają rozumu i mają chore emocje. Odkryłam, że na narzuconym myśleniu jest brak rozumu który nie istnieje bez emocji opartych na systemach neurologicznych zajmujących się brakiem rozumu.
Odkryłam, że ludzie narzucający słowa przyznali sobie prawa do mienia Stwórcy i do ludzi i rozwalili cały świat, a ich dziełem są powstali na narzuconym myśleniu ludzie umysłowo chorzy. Ci umysłowo chorzy ludzie wydający decyzje w sprawie nie ich świata włamują się w mój komputer a wchodzących na mojego bloga lub twittera ludzi odejmują zamiast dodawać. Normalni ludzie dodają a nienormalni odejmują. Wyparcie i stłumienie odkrytej przez Zygmunta Freuda podświadomości opartej na rozumie spowodowało, że na ziemi władzę przejęli ludzie bez rozumu. Pełno ludzi mówi, że walczy o prawa człowieka, a od ludzi którzy przyznali sobie prawa do człowieka przyjmują nagrody. Zła energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach to energia oparta na braku rozumu u ludzi. Mózg wykazuje inne myślenie jak naturalne oparte na rozumie, że jest oparte na braku rozumu. Uczeń Zygmunta Freuda Karol Jung kłócił się ze swoim nauczycielem, że on uważa, że Zygmunt Freud powinien nazwać odkrytą przez niego podświadomość umysłem nieświadomym. Karol Jung widzi inny umysł jak Zygmunt Freud gdyż oparty na braku rozumu. Brak rozumu u ludzi jest powszechny i dlatego Karol Jung aż się kłóci, że on uważa, że umysł oparty na braku rozumu jest dla człowieka normalnym. Ja na myśleniu takim jak Zygmunt Freud napisałam tysiące pism do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, dziennikarzy i ogromnej ilości innych ludzi i nie mogę znaleźć ludzi ażeby im zgadzało się myślenie oparte na rozumie. Dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski to diamenciki utrzymujące naturalny dla nas rozum. Ludzie nauki zajmują się badaniami mózgu i ciała i nie widzą, że te mózgi i ciała są przebudowane na brak rozumu. Trzeba oddzielić rozum w mózgu który nie zna słów od braku rozumu w mózgu który zna słowa. Mózg oddziela brak rozumu od rozumu i ludzie nauki powinni to widzieć. Trzeba widzieć inne systemy neurologiczne na rozumie i inne na braku rozumu. Brak rozumu i oparte na nich systemy neurologiczne to nabytek na myśleniu narzuconym przez człowieka. Na tych systemach neurologicznych opartych na braku rozumu ludzie są psychicznie chorzy. Ludzie postanowili wybierać sobie ludzi i wykonywać narzucone myślenie i mają z nabycia brak rozumu, chorobę psychiczną i choroby ciała. To czego w świecie narobili ludzie bez rozumu widzą nieliczni ludzie występujący w obronie natury. Albert Einstein pisze ażeby nie ustawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy, a ja mówię, że do ludzi którzy nie mają rozumu nie da się przemówić, gdyż nie mają rozumu. Ludzie opierający się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mają rozum, ale ich prawie nie można znaleźć. Zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Ja wskazuję, że to myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość to myślenie oparte na rozumie. To tą opartą na rozumie podświadomość odkrył Zygmunt Freud. Zygmunt Freud pisze, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że te treści to rozum. Wielu ludzi zajmujących się leczeniem psychiki mówi, że ludziom umysłowo chorym trzeba odebrać wolę, ale nie mówią, że ta wola oparta na umysłowej chorobie jest oparta na myśleniu narzuconym przez ludzi. Ludzie narzucający myślenie wymuszają wykonywania ich myślenia a jak człowiek na ich myśleniu utraci rozum to mówią, że trzeba mu odebrać wolę. Sądy oparte na narzuconym myśleniu odbierają wolę ludziom, którzy na myśleniu narzuconym utracili rozum. Wielu z ludzi zajmujących się leczeniem psychiki mówi, że człowiek psychicznie chory ma mieć pełnomocnika, a zatem mówią, że człowiek umysłowo chory ma mieć pełnomocnika opartego na braku rozumu. Prawnicy są oparci na myśleniu narzuconym przez ludzi, a człowiek na myśleniu narzuconym przez ludzi nie ma rozumu. Sądy i Krajowa Izba Doradców Podatkowych wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie. Mówili, że moje oparte na rozumie myślenie jest niezgodne z prawem.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz