niedziela, 16 sierpnia 2015

CZŁOWIEK JEST NIENORMALNY O NARZUCONE SŁOWA

Energia przyjmuje narzucone słowa i wykonuje z nich nienormalnego człowieka. Nienormalny stan człowieka jest na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Człowiek wprowadził w siebie nienormalny stan narzuceniem słów. Mózg doskonale pokazuje nienormalnego człowieka o narzucone słowa. Nienormalny stan człowieka jest oparty na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Normalny stan człowieka to rozum w mózgu oparty na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Przedstawiam normalnego człowieka na słowach jakie są w naturze mózgu i przedstawiam nienormalnego człowieka opartego na narzuconych słowach. Przedstawiam normalnego człowieka na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i przedstawiam nienormalnego człowieka opartego na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Dr Deepak Chopra widzi, że choroby są oparte na narzuconych słowach. Przedstawia on pytanie jednego ze swoich kolegów lekarzy który pyta " co ty Deepak chcesz gadaniem leczyć?". Deepak Chopra widzi, że to inne gadanie czegoś innego jak jest normalne dla ciała jest przyczyną chorób ciała. Ja wskazuję na dowód na to, że ciało jest oparte na słowach. Wskazuję, że ciało jest zdrowe na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie. Mózg odrzuca myślenie oparte na kłamstwie, a systemy neurologiczne budują z tego myślenia psychicznie chorego człowieka z chorym ciałem. Wskazuję na miejsce odrzuconych słów przez mózg jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu i wskazuję, że tymi słowami zajmują się systemy neurologiczne. Ja przedstawiam dla ludzi medycyny, że ludzie są psychicznie chorzy i mają chore ciała na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Wskazuję dla ludzi medycyny, że człowiek jest umysłowo chory na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że nie ma innych przyczyn umysłowej i psychicznej choroby i chorób ciała poza narzuconymi słowami. Człowiek w naturze wypowiadał słowa jakie ma w naturze mózgu. Jak człowiek zaczął wypowiadać inne słowa to energia zaczęła z otrzymanych innych słów wprowadzać w człowieka energię opartą na narzuconych słowach. Mózg wykazuje narzucone słowa w umyśle opartym na braku rozumu. Karol Jung tak bardzo widzi u ludzi umysł oparty na braku rozumu, że kłóci się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Umysł nieświadomy jest oparty na braku rozumu, a umysł świadomy jest oparty na rozumie. Brak rozumu pochodzi od człowieka, a rozum od Stwórcy człowieka. Energia na jakiej człowiek jest normalny oparta jest na rozumie w mózgu który nie zna słów. Dokąd człowiek nie wypowiadał słów dotąd był normalny. Wskazuję wszystkim ludziom medycyny, że choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu w mózgu. Ludzie na moim blogu i na twitterze wykazują, że ludzi z rozumem to prawie nie ma. Dr Deepak Chopra na pewno ma rozum. Wykazywanie na moim blogu i na twitterze, że ludzi z rozumem prawie nie ma jest kłamstwem ludzi kłamców którzy te dane pokazują. Stan braku rozumu u ludzi jest różny, ale człowiekiem bez rozumu jest człowiek który ma już przekonania oparte na braku rozumu. Te przekonania oparte na braku rozumu mają ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości, gdyż oni zajmują się wykonywaniem czynności na słowach narzuconych przez człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na słowach narzuconych przez człowieka. Wskazuję na dowód, że anatomia jest zmieniona na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Ludzie dają się oszukiwać, ale mózg nie daje się oszukiwać i wykazuje oszusta, że jest kłamcą. Narzucone słowa to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się słowami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne zajmujące się słowami jakie są w naturze mózgu zajmują się dobrymi celami naszego Stwórcy. Odkryłam, że na wykonywaniu słów na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie wykonują dobre rzeczy. O ludziach wykonujących prawo ludzi widać, że okradają ludzi z wytworzonych przez nich dobrych rzeczy. Ludzie wykonujący prawo ludzi zajmują się okradaniem ludzi z wytworzonych przez nich rzeczy na energii opartej na słowach Stwórcy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. Ja odkryłam, że celem narzucającego słowa jest uzyskiwanie tego co chce przy pomocy myślenia do oszukiwania. Partia PIS przy pomocy oszukiwania Posłanki z konkurencyjnej partii że ich Poseł ją kocha uzyskała oddanie dla nich Posłanki która zgodziła się na wykonanie zamierzonego celu. Jak Posłanka przyjęła pieniądze zabrane ludziom to ten niby kochający Poseł wypowiedział już inne słowa jak te, że ją kochał gdyż wołał ażeby ją zamknąć do więzienia.  Rządząca partia PO powiedziała, że oszukiwanie za pieniądze zabrane ludziom jest zgodne z prawem i zamknęli Posłankę do więzienia. Słowa narzucone i skutek wykonywania narzuconych słów to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Narzucone słowa przez oszukującego zrobiły z niego oszusta, a wykonywanie narzuconych słów zrobiło oszukiwaną sługą oszusta. Tak samo widziałam, że jest z ludźmi wykonującymi prawo ludzi, którzy są wykonawcami słów oszustów. Moim klientom odbierałam pieniądze jakie zabrali im ludzie oszuści przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Nie chciałam ażeby ludzie cierpieli przez ustanowione prawo i dopisywałam w skargach, że te słowa zapisane jako prawo okradają mojego klienta i on przez to cierpi. Wtedy mnie oskarżyli, że moje myślenie nie jest zgodne z prawem. Ja wiem, że moje myślenie nie jest zgodne z prawem ponieważ nie jestem złodziejką.
Wskazuję na reakcję naszego Stwórcy na narzucone słowa jaką jest umysłowa i psychiczna choroba na słowach do oszukiwania. Zygmunt Freud odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy a ja mówię, że trzeba ich leczyć z myślenia do oszukiwania. Umysł nieświadomy jest oparty na słowach do oszukiwania. Ustanowione prawo zgadza się ludziom oszustom. Mnie się nie zgadzały słowa do oszukiwania i pisałam do ludzi, że w naturze mózgu mamy słowa na jakich jesteśmy uczciwymi ludźmi. Zareagowała jedna kobieta z Polskiej Akademii Nauk i dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Albert Einstein wskazuje na energię śmierci we wszechświecie, że jest z nabycia na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Wtedy nie było jeszcze odkrycia naukowego które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Gdyby Albert Einstein znał to odkrycie to wiedziałby, że sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach to sposoby oszukiwania ludzi. Ja wskazuję na systemy neurologiczne oparte na myśleniu do oszukiwania, że człowiek jest na nich psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam, że zmieniona anatomia to anatomia oszusta i wykonującego słowa oszusta. Inne prawo jak Stwórca ustanowili na ziemi złodzieje i bandyci.
Gratuluję nielicznym z ludzi którzy mają rozum, że nie są złodziejami, gwałcicielami i mordercami.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz