poniedziałek, 10 sierpnia 2015

SIŁA JAKĄ POSŁUGIWALI SIĘ PIERWSI LUDZIE

Są przekazy od ludzi, że ludzie pochodzący z dwunastu biblijnych plemion posługiwali się jakąś siłą która spełniała ich życzenia. Odkryłam tą siłę.
Ta siła jaką posługiwali się pierwsi ludzie to siła natury. Siła natury jest naturalną siłą człowieka i wszystkich innych stworzeń. Odkryłam, że jak posługujemy się myśleniem natury to siła natury spełnia nasze słowa. Odkryłam, że siła natury oparta jest na słowach Stwórcy natury. Słowa Stwórcy natury są w mózgu który nie zna słów i Naukowcy odkryli, że to rozum. Ludzie te słowa Stwórcy natury malowali przy pomocy pisma obrazkowego. Wszyscy ludzie tak samo malowali rzeczy jakie widzieli. Ludzie naturalnie wiedzieli, że góry są górami, że rzeki są rzekami, że lasy są lasami. To są słowa o których ludzie nauki mówią, że to archetypy. Ja odkryłam, że to są naturalne dla nas słowa jakie wypowiadaliśmy z natury. Te słowa jakie wypowiadaliśmy z natury są w prawdomównym mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Ja przestałam wysyłać moje odkrycia do ludzi nauki ponieważ im się słowa natury nie zgadzają.
Rozum oparty jest na słowach i brak rozumu też oparty jest na słowach. Odkryłam też, że inna siła jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka i jest to zła siła. Naukowcy Fizycy widzą we wszechświecie dwie siły i mówią, że ciekawe która z nich wygra. Ludzie którzy mają rozum widzą, że wygrywa siła natury. Siła natury jest niezniszczalna, a siła wytworzona myśleniem narzuconym przez człowieka dokonuje niszczenia. Ten kto sam siebie niszczy nie ma rozumu. Zmieniona anatomia oparta jest na braku rozumu. Energia oparta jest na słowach, a energia tworzy siłę. Energia oparta na słowach Stwórcy tworzy siłę życia, a energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka tworzy siłę śmierci. Albert Einstein wskazuje, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach, a więc ta energia powstała na słowach narzuconych przez ludzi. Te słowa narzucone przez ludzi to inne słowa jak słowa na jakich oparta jest energia życia. Mózg te inne słowa wykazuje, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne są oparte na energii, a zatem słowami narzuconymi przez człowieka zajmuje się energia oparta na tych słowach. Ja odkryłam, że to zajmowanie się narzuconymi słowami przez energię opartą na narzuconych słowach to niszczenie komórek opartych na energii życia. Energia Stwórcy jest nienaruszalna na Jego słowach. To człowiek podjął decyzję o narzucaniu słów. To człowiek wytworzył sobie uśmiercająca go energię.
Siła o jakiej są przekazy od pierwszych ludzi pokazuje, że to co oni wybudowali jest niezniszczalne. Syn Fizyka Ampera pisze, że to niepojęte, że były trzęsienia ziemi, a lasu wież w Luksorze nie naruszyło. Naukowcy Fizycy mówią, że mało znają o energii, gdyż tylko energię rzeczywistą, a ja mówię, że dobrze, że nie poznają energii nierzeczywistej bo nabyliby braku rozumu.
Z energią różną mamy do czynienia na różnym myśleniu. Odkrycia naukowe nam to pokazują, że myślenie natury ma swoje systemy neurologiczne i myślenie narzucone przez człowieka ma swoje systemy neurologiczne. Mądre napisy w świątyniach Egipskich mówią "Jestem jednym z tych Bogów którego słowa prawdą się stają". Ja odkryłam, że prawdą stają się słowa człowieka przez wykonanie ich przez energię na jakiej są oparte. Od dawna namawiam ludzi na opieranie się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest energia życia. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem znają myślenie jakie jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu, a ja mówię, że to nieznane ludziom myślenie to myślenie na jakim oparty jest ich mózg, psychika i ciało. Pierwszym ludziom było znane to myślenie i stąd ich siła spełniająca ich słowa.
Przekazuję ludziom, że energia życia to energia natury. Naukowcy na Antarktydzie mówią, że ludzie walczą z siłami natury. Ja mówię, że w stanie mózgu który nie zna słów ludzie należeli do sił natury. Walczą z naturą ludzie opierający się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ja w zupełności zgadzam się z mózgiem, że człowiek posługujący się myśleniem innym aniżeli myślenie na jakim oparte jest jego ciało to człowiek który nie ma rozumu.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz