czwartek, 13 sierpnia 2015

MOŻLIWOŚĆ ZLIKWIDOWANIA ZŁEJ ENERGII

Zawsze kiedy widzę ludzi czytających mój artykuł, że pomoc dla człowieka jest możliwa to chciałabym pomóc tym ludziom. Ludzie źli też szukają wyjścia z chorób, ale oni chcą czynić zło, a dla ludzi czyniących zło pomoc nie jest możliwa.
Odkryłam, że dobra energia jest na dobrej woli Stwórcy opierającego się na myśleniu opartym na prawdzie. Mamy wspaniałego Stwórcę, doskonałego pod każdym względem. Jeśli posługujemy się Jego myśleniem to mamy Jego rozum i Jego doskonałe emocje. Odkryłam też, że zła energia jest oparta na złej woli człowieka opierającego się na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam zatem, że dobra energia jest na dobrej woli, a zła energia jest na złej woli. Odkryłam, że dobrą wolą posługuje się człowiek opierający się na prawdzie, a złą wolą posługuje się człowiek opierający się na kłamstwie. Odkryłam, że zła energia pojawiła się w naturze w wyniku wydawania przez ludzi decyzji opartych na kłamstwie. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów we wszechświecie była tylko dobra energia. Człowiek opierający się na kłamstwie po to wymyśla myślenie ażeby uczynić zło. Partia PIS po to wymyśliła myślenie do oszukiwania Posłanki z konkurencyjnej partii PO ażeby uczynić jej zło. Ilu jest ludzi z wolą czynienia zła pokazuje zła energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Mamy wspaniałego Stwórcę opierającego się tylko na woli czynienia dobra, a przerażająco ogromną ilość ludzi opartą na woli czynienia zła. Wola czynienia zła oparta jest na kłamstwie, a wola czynienia dobra oparta jest na prawdzie. Odkryłam, że powtarzanie słów, że nie mam złej woli usuwa złą energię. Ażeby zła energia pozwalała się usunąć to musi być prawdą, że nie mamy złej woli. Zmienione ciała na myśleniu opartym na kłamstwie to ciała oparte na złej woli. Natura naszego ciała jest oparta na dobrej woli. Jesteśmy skonstruowani z energii opartej na dobrej woli Stwórcy. To dobra wola Stwórcy dokonać takich układów z pierwiastków ażeby z nich stworzyć energię życia i na tej energii emocje miłości. Zwierzęta zjadają się na emocjach miłości. Energia przyciąga taką samą energię. Jeśli mamy w sobie dobrą energię to przyciąga nas dobra energia człowieka u którego czujemy tą energię. Złych ludzi przyciąga zła energia. Tak, że rozwiązaniem wszystkiego o funkcjonowaniu człowieka jest odkrycie, że jest oparty na dobrej woli i że zła wola go zmienia. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na kłamstwie, a kłamstwo na złej woli. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak zadał mi mądre pytanie "dlaczego jego pacjenci mówią,że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej". Kontrola skarbowa oparta jest na złej woli, a psychika jest oparta na dobrej woli. Ażeby kontrolować człowieka to trzeba być człowiekiem złej woli. Żaden człowiek nie ma prawa kontrolowania drugiego człowieka. W moim życiu przez siedem miesięcy wysyłano mnie na kontrolę pracy Dyrektorów Przedsiębiorstw. We wszystkich protokołach pisałam, że wszystko jest dobrze i wszyscy dobrze pracują. Nie chciałam tej pracy ale to doświadczenie było mi potrzebne ażeby zobaczyć, że ludzie boją się ludzi którzy ich kontrolują. Nie chciałam ażeby mnie się ktoś bał, ale samo to, że ludzie wiedzieli, że ktoś może ich kontrolować jest przyczyną strachu u ludzi. Dyrektor Naczelny nie raz pytał mnie czy naprawdę jest wszystko tak dobrze jak ja piszę. Ja wiem, że zawsze można znaleźć, że ktoś zrobił coś źle, ale ja patrzyłam na to co ludzie robili dobrze. Nie zrobiłam nikomu nic złego, ale samo podjęcie decyzji o wykonywaniu takich czynności na pewno jest złem. Też weszłam w złą energię. Wykonywanie czynności na woli ludzi jest oparte na kłamstwie a wola ludzi opierających się na kłamstwie to zła wola. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że anatomia jest oparta na dobrej woli i jest zmieniona na złej woli. Anatomia jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparta na dobrej woli jej Stwórcy. Ja znam książki wielu wspaniałych ludzi i tylko takie książki moja natura chciała czytać. Czytałam opartego na prawdzie Zygmunta Freuda, Marię Szulc, Alberta Einsteina, Włodzimierza Sedlaka, Deepaka Choprę, Gary Zukova, Antony Robinsa, Paolo Coelho, Luizę Hey. Nie wszystkich ludzi jestem w stanie wymienić, ale Wielcy z nieżyjących to odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz, Wspaniały William Szekspir, Fiodor Dostojewski i też musiałabym długo wymieniać. Muzyka przemawiająca do uczuć natury to muzyka oparta na energii natury. Niezmiernie wspaniały Fryderyk Chopin gra na energii natury i stąd doskonałość jego muzyki.
Na temat wstrętnych ludzi opartych na złej woli szkoda słów. Nazwali swoje myślenie oparte na złej woli prawem na ziemi jej Stwórcy. Energia śmierci oparta na złej woli to prawidłowa kara dla tych złych ludzi. Wykonywanie prawa to wykonywanie czynności opartych na złej woli. Człowiek wykonując ustanowione prawo nabywa w mózgu myślenia opartego na kłamstwie a w ciele złej energii opartej na złej woli. Na tej złej energii nabytej na myśleniu opartym na kłamstwie choruje psychika i ciało. Ludzie kłamcy obiecują ludziom dobro, a to co ludzie od nich dostają to jeśli zgodzą się wykonywać ich wolę to złą energię jaka zadaje psychice i ciału cierpienie i prowadzi na śmierć. W mojej pierwszej książce piszę, że nie mam wątpliwości co do istniejącej sprawiedliwości i zapewne dlatego ją odkryłam.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz