sobota, 8 sierpnia 2015

DO LUDZI WCHODZĄCYCH JAKO OBSERWATORZY DO MNIE NA TWITTERZE

Szanowni Państwo!
 Serdecznie witam wszystkich Obserwatorów tego co piszę na twitterze. Proszę niech Państwo się przyjrzą jak nieuczciwi ludzie usuwają Was jako Obserwujących mnie. Kiedy zaczęłam pisać na twitterze to przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Nieuczciwi ludzie nie mogli tego przeżyć i robią tak, że jak zobaczą, że ktoś wchodzi do mnie jako Obserwator to go usuwają. Czasami ktoś jest kilka dni. Przepraszam jeśli kogoś nie  zdążę zobaczyć. Nieuczciwi ludzie usuwają ludzi Obserwujących to co piszę ażeby ludzie myśleli, że nie ma ludzi którzy mają rozum.

                                                                                               Barbara Paul                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz