piątek, 7 sierpnia 2015

W NARZUCANYCH SŁOWACH ZAWARTY JEST CEL

Nie ma przypadków, że człowiek narzuca słowa bez celu. Człowiek po to wymyśla słowa ażeby przy ich pomocy osiągnąć to do czego wymyślił słowa. Narzucone słowa są do czynienia zła i narzucający słowa czyni nimi zło człowiekowi któremu narzuca słowa. Nasz mózg jak widać po odkryciach naukowych wie, że narzucający słowa ma rozbieżne cele. Odkryłam, że mózg wie na co robi sprzeciw robiąc sprzeciw na narzucane słowa. Zapisanie w ustanowionym prawie, że ludzie mają przynosić pieniądze jest celem zdobycia tych pieniędzy. Wymierzanie kar za nie przynoszenie pieniędzy ma na celu ażeby człowiek się bał i sam przynosił pieniądze. Wymierzanie ludziom mandatów za nie przestrzeganie narzuconych słów przynosi narzucającemu słowa pieniądze. Ustawienie parkomatów ma na celu zbieranie w ich pieniędzy. Ludzie na to pozwalają ażeby narzucający słowa zdobywali pieniądze przy pomocy narzucenia słów za ziemię o której miałby prawo tylko jej Stwórca postanawiać. Obciążanie ludzi podatkami od gruntów to obciążanie za ziemię Stwórcy. Obciążanie za budynki to obciążanie za budynki należące do ludzi. Narzucający słowa przy pomocy narzucania słów wchodzą w czyjąś własność. Ludzie im na to pozwolili. Ludzie płacą podatki od tego co wybudowali i wytworzyli za swoje pieniądze. Narzucający słowa wymyślili podatek VAT i ludzie go płacą od swoich pieniędzy. Ludzie nawet jak dadzą biednym ludziom pieczywo to ludzie narzucający słowa mówią, że dla nich od tego co darowali innym mają zapłacić podatek. Ludzie narzucający słowa narzucają je w celu zdobycia tego co postanowili zdobyć. Ludzie którzy chcą kogoś zgwałcić opracowują słowa i narzucają je. Narzucający słowa jak osiągnie swój cel to zostawia cierpiącego człowieka którego oszukał. Moi klienci to byli ludzie oszukani przez ludzi władzy przy pomocy narzuconych słów. Ja te narzucone słowa od razu widzę i znam cel narzucającego słowa. Celem ludzi ustanawiających prawo jest okradzenie ludzi. Ja te słowa do okradania widzę i je odbierałam. Jak się przyznałam, że odbieram pieniądze przy pomocy myślenia opartego na prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Oskarżyli mnie, że moje myślenie jest niezgodne z prawem, a ja o tym wiem, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem do okradania. Wskazuję na mózg, że oparty na prawdzie mózg też wie, że narzucający słowa ma rozbieżne cele. Ten narzucający słowa znalazł się na innej energii, gdyż na funkcjonowaniu na innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Gdybym zgadzała się z narzucającym słowa to też byłabym na tej złej energii. Warto się nie zgadzać gdyż pozostaje się na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Przede wszystkim nie zgadzam się z oszustami. Trochę doświadczeń przeżyłam i wiem, że jak się wejdzie w związek ze złoczyńcą to otrzyma się zło.
Przedstawiłam dowód na to, że mózg zajmuje się słowami i wie do jakiego celu są użyte i wie w jakie miejsce w mózgu wprowadzić słowa oparte na prawdzie, a w jakie miejsce słowa oparte na kłamstwie. Przedstawiłam też dowód na to, że systemy neurologiczne wiedzą.  

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz