środa, 19 sierpnia 2015

ZŁĄ ENERGIĘ WPROWADZILIŚMY W SIEBIE NARZUCENIEM SŁÓW

Zła energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych zachowaniach i problemach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to zła energia oparta na narzuconych słowach. Nasze ciało jest oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek narzuceniem słów wprowadził w ciało złą energię która tworzy w nim nowotwory i różne inne twory. Wszystkie twory oparte na narzuconych słowach można nazwać nowotworami. Nowotwory to "biologia" oparta na narzuconych słowach. Nowotwory to nie jest biologia, gdyż my nie stworzyliśmy ciała. To co człowiek zrobił w swojej biologii to wprowadził w nią cierpienie. Cierpienie jest oparte na narzuconych słowach. Wszyscy widzimy, że ludzie wykonują wolę wybranych ludzi, a nasza natura nie jest oparta na wykonywaniu woli ludzi. Nasza natura jest oparta na wykonywaniu woli Stwórcy natury. Człowiek przeszedł na wykonywanie woli ludzi i wykonuje tą wolę na swoim ciele opartym na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. To ciało wykonujące wolę ludzi zmieniło się na wykonujące wolę ludzi. Ta zmiana w człowieku jest gdyż są to systemy neurologiczne o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Każdy człowiek narzucający słowa chce ażeby jego słowa wykonywać. To zły człowiek gdyż chce ażeby inni ludzie byli jego służącymi. Wykonywanie woli ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości jest tym samym co wykonywanie woli pojedynczych ludzi jakich mamy w domach, szkołach, zakładach pracy, itd.  Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów, ale wskazuję, że reaguje na narzucone słowa znalezieniem się człowieka na złej energii. Miliony ludzi na całym świecie modli się do Boga, a to faryzeusze modlą się do Boga a wykonują wolę człowieka. Wolę Stwórcy lub wolę człowieka wykonuje się wykonywaniem słów tego kogo wolę wykonujemy. Wszyscy widzimy, że ludzie zaglądają do przepisów nazwanych prawem ludzi i wołają, że oni postępują zgodnie z tymi przepisami. Postępowanie zgodnie z przepisami to postępowanie zgodnie z wolą tego kto ustanowił te przepisy. Te przepisy ustanowili ludzie którzy chcą ażeby ludzie wykonywali ich słowa. Ludzie wymuszający wykonywania ich słów powołali wymiar sprawiedliwości który wymierza kary za nie wykonywanie słów ludzi władzy. To jest wymiar sprawiedliwości wymuszający uznawania za prawo słów narzuconych przez ludzi. Ludzie kościoła namawiają do wybierania władzy, a w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali "Bądź wola Twoja". Ludzie cierpią na wykonywaniu woli ludzi, a ludzie kościoła mówią, że jak się nie chce cierpieć to trzeba o to prosić Boga. Ludzie kościoła mówią, że cierpienie jest oparte na słowach Boga, a ja wskazuję, że Bóg wykazuje w mózgu że narzucone słowa są do rozbieżnych celów i że na tym wykonywaniu narzuconych słów człowiek jest na energii zadającej mu cierpienie. Ja widzę, że ludziom zadają cierpienie słowa zapisane jako prawo ludzi i pisałam o tym do ludzi władz kościoła, ale oni nie chcieli o tym słuchać. Pisałam, że słowa Boga są w naturze mózgu na jakich oparta jest nasza psychika i ciało. Mózg prawidłowo wykazuje, że narzucane słowa to rozbieżne cele. Stwórca nie wymusza od człowieka wykonywania Jego słów, ale jak człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa to jest na innej energii jak słowa Stwórcy. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi słowami, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte są na energii która tworzy w człowieku nowotwory. Nowotwory są oparte na energii, ale na złej energii. Medycyna wycina te nowotwory ale nie wycina myślenia na jakim utrzymuje się zła energia. Dobrze widzi to dr Deepak Chopra który pisze, że leczenie nowotworów nic nie daje, gdyż prawie natychmiast ukazuje się nowotwór w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Dr Deepak Chopra stwierdza, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci na jakiej oparte są nowotwory to myślenie na jakim człowiek wykonuje wolę człowieka. Wola człowieka oparta jest na narzuconych słowach i wykonywaniem tej woli człowieka zajmują się systemy neurologiczne oparte na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. W ludziach nie tylko tworzą się nowotwory na wykonywaniu woli człowieka ale człowiek staje się człowiekiem złym. To zła energia robi człowieka złym. To nie szatan namawia na wykonywanie jego słów jak mówią to ludzie kościoła, a ludzie którzy narzucają słowa. Na narzuconych słowach powstali ludzie źli. Na narzuconych słowach ludzie nie mają rozumu. Stwórca mózgu wykazuje narzucone słowa w umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ludzie bez rozumu przejęli władzę na ziemi a ludzie wykonujący ich słowa nabyli od nich braku rozumu. Na wykonywaniu słów Stwórcy mamy rozum. Stajemy się tymi jakie słowa wykonujemy. Ludzie z rozumem mają umysł świadomy, a ludzie bez rozumu mają umysł nieświadomy. Energia jest oparta albo na umyśle świadomym i jest tak w naturze, albo na umyśle nieświadomym i jest tak z nabycia na słowach narzuconych przez człowieka. Bardzo rzadko spotyka się ludzi którzy mają rozum, a przyczyną tego jest wyparcie i stłumienie podświadomości tak jak odkrył to Zygmunt Freud. Na myśleniu narzuconym przez ludzi powstali ludzie bez rozumu. Ludzie bez rozumu chcą rządzić a do wykonywania ich woli trzeba mieć ludzi którzy zgodzą się na rządzenie nimi. Ci ludzie którzy się godzą na rządzenie nimi muszą nie mieć rozumu, gdyż człowiek który ma rozum nie wykonuje woli człowieka który nie ma rozumu. Ludzie namawiający na wykonywanie ich słów to ludzie pod tym względem oparci na braku rozumu. Kto przejdzie na wykonywanie słów opartych na braku rozumu ten nabywa ciemnoty. Ciemnota człowieka jest oparta na ciemnej energii i ta ciemna energia jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. W Polsce Posła Pana Jacka Kurskiego ktoś nagrał jak mówił, że ciemnota to kupi, ale ja wskazuję, że ciemnota kupuje słowa człowieka ciemnego. Ciemnej energii jest we wszechświecie trzy razy tyle co energii natury i to jest stan nabytej ciemnoty przez ludzi na słowach opartych na braku rozumu. Ludzie bez rozumu postawili jakiegoś człowieka bez rozumu który zajmuje się usuwaniem ludzi wchodzących na twitterze jako Obserwatorzy mojego myślenia opartego na rozumie. Na moim blogu też jest osoba która wykazuje, że ludzi z rozumem to prawie nie ma. Ludzie bez rozumu wykonują czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że ta anatomia jest zmieniona na braku rozumu na jakim ludzie wykonują czynności zła. Ludzie którzy mają rozum wykonują czynności dobra. Medycyna chce pomóc ludziom bez rozumu, ale się nie da przeszczepić rozumu w miejsce braku rozumu. Ludzie którzy mają rozum są na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to energia życia. Ludzie pod względem narzuconych słów znaleźli się na energii uśmiercającej życie. Trzeba uważać na wydawanie decyzji ażeby nie utracić rozumu i znaleźć się na złej energii.
Znalazłam się w pracy opartej na narzuconych słowach przez ludzi którzy nazwali myślenie oparte na braku rozumu prawem i nic mi się to myślenie nie zgadzało. Pisałam do ludzi którzy mówią, że prawem są słowa ludzi, że ludzie na tych słowach cierpią i na całym świecie przerażająca ilość ludzi skarży się do sądów na zadane im cierpienie wymuszaniem wykonywania woli ludzi. Sądy odpisują, że prawem są słowa ludzi i ludzie pozostają z zadanym im cierpieniem. Moi klienci cierpieli z powodu okradzenia ich z pieniędzy przy pomocy nazwania słów ludzi złodziei prawem. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i kiedy zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa, a ja wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy w województwie to uznałam, że może sądy nie wiedzą, że trzeba opierać się na naturalnym naszym rozumie i wszystkie sprawy się rozwiąże. Nasza natura wierzy w dobro i ja tak wierzyłam, że ludzie w sądach chcą dobra. Okazało się, że mnie oskarżyli za moje nie wykonywanie woli wybranych ludzi. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za mówienie prawdy to lepsze od ukrzyżowania za mówienie prawdy Jezusa. Zanim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to przed powołaniem wojewódzkich sądów mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Znaczy to, że tym Sędziom zgadzały się wypowiadane przeze mnie słowa. Ja tak wygrywałabym dalej wszystkie sprawy gdybym się nie przyznała, że opieram się na słowach natury. Wszystkim ludziom zgadzają się słowa natury gdyż mamy je w naturze mózgu. Rzecz w tym, że ludzie narzucający słowa narzucają je w zamierzonym celu. Ten zamierzony cel to okradanie ludzi przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Jak wejdziemy w związek małżeński z człowiekiem narzucającym słowa to też nas okradnie i jeszcze oskarży przed sądem, że to ten kogo okradł jest złodziejem. Nasz mózg jak widać wie, że narzucone słowa są do rozbieżnych celów gdyż Naukowcy to odkryli. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Ja czytam przepis oparty na słowach narzuconych i widzę okradanie przy pomocy narzuconych słów. To wielki wstyd świadczący o ludziach, że na czele mienia Stwórcy stoją złodzieje. To nie tylko złodzieje gdyż wielu z nich to mordercy. To ludzie narzucający słowa uczą młodych chłopaków mordowania ludzi na wojnach. Wojny są pomiędzy ludźmi narzucającymi słowa. Wszystkie spory są oparte na narzuconych słowach. Dla mnie nie są normalnymi narzucane słowa i widzę użycie słów do okradania, do wywołania wojny, itd. Stwórca wystąpił przeciwko narzucaniu słów, a dzisiaj mamy prawie wszystkich ludzi pokłóconych na narzuconych słowach. Ci kłócący się ludzie mają złe emocje. Kłócący się ludzie mają do siebie nienawiść. Nienawiść jest oparta na narzuconych słowach. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu odczuwają do siebie miłość. Ludzie kościoła piszą na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ja mówię, że każdy człowiek na słowach Boga jest miłością. Nasze naturalne odczuwanie to odczuwanie miłości. Biskupi i inni kapłani mówią "uczmy się miłości" i mówią, że nie wiedzą co to jest prawda o jakiej mówił Jezus, a zatem nie znają słów Boga.
Ludzie wykonujący czynności na słowach Stwórcy wygrywają na instrumentach energię miłości. Ludzie śpiewający na słowach Stwórcy śpiewają głosem o energii miłości. Ludzie opierający się na słowach Stwórcy jak spotkają człowieka opartego na słowach Stwórcy to kąpią się w energii miłości. Tą miłość widać u zwierząt opartych na energii opartej na słowach ich Stwórcy. Jak ludzie narzucający słowa nauczą zwierzęta narzuconych słów to zwierzęta robią się złymi jak człowiek który mówi słowami człowieka złego. Słowa złe oparte są na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się słowami człowieka złego. Słowa dobre są na dobrej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy. Energia na słowach Stwórcy jest dowodem na to, że Stwórca jest dobry. Energia na słowach narzuconych przez ludzi jest dowodem na to, że są to ludzie źli.
Nie ma zdrowia na złej energii. Na złej energii jest zło, a nie dobro.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz