piątek, 14 sierpnia 2015

WOLNA ENERGIA JEST OPARTA NA DOBREJ WOLI

Energia w naturze wszechświata to energia na jakiej wszystkie stworzenia są wolne. Ta wolna energia jest oparta na dobrej woli jej Stwórcy. Odkryłam, że dobra wola jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie oparty jest rozum. Nasz Stwórca który jest Stwórcą całego wszechświata ma rozum oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie Stwórca i Jego stworzenia oparte na Jego woli posługują się dobrą wolą.
Odkryłam, że z posługiwania się dobrą wolą wyłamali się ludzie. Odkryłam, że ludzie opierający się na złej woli posługują się myśleniem opartym na kłamstwie.
Myślenie stworzeń Stwórcy oparte jest na energii i narzucenie myślenia opartego na złej woli spowodowało wprowadzenie uzależnienia od myślenia opartego na złej woli. Odkrycia naukowe podają, że jakby wszyscy ludzie mają w sobie złą wolę. Zła wola jest w ludziach na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na złej woli. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i ludzie złej woli mają złe emocje. Odkryłam, że ludzie opierający się na złej woli to ludzie którzy chcą ażeby ich wola była wykonywana. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom złej woli. Ci ludzie złej woli ustanowili na ziemi prawo oparte na złej woli. Skutkiem tego opierania się na złej woli jest zła energia we wszechświecie o jakiej Albert Einstein odkrył, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi oparte są na złej woli. Odkryłam, że w człowieku powstała inna psychika i inne ciało na złej woli. Odkryłam, że w mózgu powstał inny umysł oparty na złej woli na jakim ludzie nie mają świadomości. Odkryłam, że skutkiem wyrażania przez ludzi złej woli w mózgu powstał drugi umysł. Umysł oparty na dobrej woli jest świadomy, a umysł oparty na złej woli jest nieświadomy. Odkryłam, że energia oparta na złej woli jest energią niszczącą życie. Odkryłam, że jest przerażająco duża ilość złych ludzi u których już większa jest wola czynienia zła. Na woli czynienia zła ludzie są pod władzą energii. Energia uzależniająca zabrała ludziom wolność. To narzucone słowa oparte na złej woli odebrały ludziom wolność. Na dobrej woli jaką posługuje się nasz Stwórca wszelka psychika jest wolna. Stworzenia we wszechświecie to czujące stworzenia i one są wolne na myśleniu opartym na dobrej woli. Cierpienie tym stworzeniom zadali ludzie posługujący się złą wolą. Ludzie posługujący się złą wolą ustanowili na ziemi prawem myślenie oparte na złej woli. Na złej woli ludzie stali się ludźmi złymi. Dobry człowiek to człowiek opierający się na dobrej woli. Ludzie złej woli ustanowili swoje myślenie prawem i ludzie złej woli wykonują to prawo złych ludzi. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu i pokazują, że modlą się do Niego a współdziałają razem z ludźmi opartymi na złej woli. Ludzie kościoła biorą pieniądze od ludzi władzy, którzy zabierają pieniądze stworzeniom Boga. Odkryłam, że dobro uzyskuje się na dobrej energii opartej na dobrej woli, a ludzie opierający się na złej woli zabierają stworzeniom Boga wyprodukowywane przez nich dobro. Odkryłam, że na złej woli powstali źli ludzie i że jest ich ogromnie dużo. Na złej woli tych złych ludzi jest we wszechświecie z nabycia zła energia. Ludzie oparci na złej woli utracili wolność gdyż są uzależnieni od energii. Natura energii jest oparta na dobrej woli. Dobrą wolą posługują się ludzie którzy mają w mózgu rozum. Ludzie oparci na złej woli to ludzie którzy wyparli dobrą wolę opartą na rozumie i wprowadzili na ziemi opieranie się na złej woli. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów byli oparci na dobrej woli. Teraz Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że zła wola jest do czynienia zła, a dobra wola jest do czynienia dobra. Odkryłam, że na dobrej woli Stwórcy ludzie wykonują czynności dobra, a na złej woli ludzi narzucających słowa ludzie wykonują czynności zła. Odkryłam, że ludzie posługujący się złą wolą wprowadzili w stworzenia w naturze ich myślenie oparte na złej woli i stworzenia zaczęły wytwarzać produkty ze złą energią. Odkryłam, że ludzie oparci na złej woli nauczyli stworzenia czynienia zła. Zmieniona anatomia jaką odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że jest od wykonywanych czynności to zmieniona anatomia na woli czynienia zła. Wszyscy ludzie narzucający słowa i ludzie wykonujący narzucone słowa to ludzie złej woli. Wszyscy ludzie narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa to ludzie źli.

                                                                                               Barbara Paul

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz