środa, 5 sierpnia 2015

LUDZIE MAJĄ CHORĄ PSYCHIKĘ I CHORE CIAŁA NA SWOIM BRAKU ROZUMU

Chora psychika i chore ciało są na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Zdrowa psychika i zdrowe ciało są oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Nie ma kto przyznać mi Nagrody Nobla za odkrycie, że ludzie na narzuconym myśleniu nie mają rozumu. Ażeby człowiekowi zgadzało się myślenie oparte na rozumie to musi mieć rozum. Jasno napisali do mnie, że im się zgadza myślenie oparte na rozumie tylko dwóch ludzi, którzy byli Zastępcami Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Jeśli Ci byli Dyrektorzy czytają o moich odkryciach to przekazuję im, że dobrze, że odeszli od opierania się na myśleniu władzy gdyż utraciliby rozum. Były Minister Zdrowia Pan Zbigniew Religa na swoim rozumie umiał przeszczepiać serce, a jak przeszedł na myślenie oparte na braku rozumu to umarł. Trzeba zatem uważać na to z kim wchodzi się w związki. Ja też znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem, ale mnie się nie zgadzało myślenie oparte na braku rozumu. Pisałam przez wiele lat do ludzi, że ustanowione prawo zadaje ludziom cierpienie ale tym ludziom zgadzało się myślenie oparte na braku rozumu. W sądach pokazywałam, że wygrywam wszystkie sprawy na swoim rozumie z prawem opartym na myśleniu do oszukiwania, a w Sądach orzekli, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu na rozumie. Nic nie pomogło, że pokazywałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wykonywałam czynności na rozumie, a ludzie władzy na narzuconym myśleniu jakie mózg wykazuje, że nie ma w nim rozumu. Pan Zbigniew Religa i wszyscy inni lekarze zajmujący się przeszczepami powinni się zastanowić dlaczego w narządach które przeszczepiają jest energia życia. Powinni się też zastanowić dlaczego w narządach zniszczonych jest energia śmierci. Ja od dawna wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że człowiek na narzuconym myśleniu ma swoje systemy neurologiczne. Ja od dawna piszę, że te systemy neurologiczne funkcjonują na braku rozumu, a systemy neurologiczne natury funkcjonują na rozumie.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz