niedziela, 31 maja 2015

W MÓZGU KTÓRY NIE ZNA SŁÓW JEST ROZUM, A W MÓZGU KTÓRY ZNA SŁOWA NIE MA ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa nie ma rozumu. Opieram się na odkryciach naukowych, a odkrycia naukowe dowodzą, że na wypowiadaniu przez ludzi słów nie ma mózgów w których byłby rozum.
Odkryłam, że przyczyną utraty przez ludzi rozumu jest przejście opierania się ludzi na myślenie wymyślone przez ludzi.
Ludzie w stanie natury wykonują wolę swojego Stwórcy. Wola Stwórcy oparta jest na rozumie. Na rozumie człowiek jest wolny. Na wykonywaniu woli ludzi ludzie wykonują myślenie wybranych ludzi. Zatem ludzie wykonują wolę ludzi którzy nie mają rozumu. Na myśleniu narzuconym przez ludzi ludzie są uzależnieni od myślenia ludzi których wolę wykonują. Wolę Stwórcy wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Taki stan był u człowieka w stanie mózgu który nie zna słów, a w stanie mózgu który zna słowa do czasu wypowiedzenia przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Wszyscy dzisiaj widzimy, że ludzie wykonują wolę ludzi. Wola ludzi jest oparta na innym myśleniu, a inne myślenie jak oparte na rozumie to myślenie oparte na braku rozumu. Zatem w wyniku narzucenia przez ludzi myślenia ludzkie mózgi i ciała są przebudowane pod względem narzuconego myślenia przez człowieka na brak rozumu.  Mózg wykazuje umysł oparty na braku rozumu w innym miejscu w mózgu jak umysł oparty na rozumie.
W naturze wszechświata nie ma myślenia ludzi. W naturze wszechświata istnieje tylko myślenie Stwórcy wszechświata. Wszystkie stworzenia w stanie natury wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Teraz Naukowcy odkryli, że w mózgu jest też myślenie narzucone przez człowieka i że są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem narzuconym przez człowieka. Zatem człowiek nabył systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. W wyniku narzucenia przez człowieka myślenia w mózgu są dwa rodzaje myślenia z których jedno oparte jest na rozumie, a drugie na braku rozumu, a w odczuwaniu są dwa rodzaje systemów neurologicznych jednych funkcjonujących na rozumie, a drugich na braku rozumu. Na rozumie psychika i ciało są zdrowe, a na braku rozumu psychika i ciało są chore.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że na braku rozumu.
Odkryłam, że na rozumie człowiek myśli samodzielnie, a na braku rozumu opiera się na myśleniu przez siebie wymyślonym lub myśleniu wymyślonym przez innych ludzi. Odkryłam, że na myśleniu wymyślonym powstali ludzie którzy nie maja rozumu.
Moje odkrycie przekazuję do ludzi nauki, gdyż swoich odkryć dokonałam w oparciu o odkrycia naukowe.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz