niedziela, 26 lipca 2015

SŁOWA DAJĄ ŻYCIE I SŁOWA UŚMIERCAJĄ

Słowa dają życie i słowa uśmiercają dlatego ponieważ na nich oparta jest energia. Od tego jakie wypowiadamy słowa zależy nasze życie, gdyż my jesteśmy oparci na energii opartej na słowach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że narzucone słowa są na innej energii jak słowa jakie są w naturze mózgu. Jestem niezmiernie szczęśliwa z powodu tego wielkiego odkrycia tych Naukowców i z tego powodu, że to odkrycie trafiło w moje ręce osoby która występowała przeciwko słowom zadającym cierpienie. Ja występowałam przeciwko słowom zapisanym jako prawo ludzi i zobaczyłam, że Naukowcy odkryli to myślenie nazwane prawem ludzi, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i wspaniałe odkrycie, które mówi, że to myślenie do rozbieżnych celów ma inne systemy neurologiczne. Jasnym dla mnie było, że te inne systemy neurologiczne oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu są na innej energii, a inna energia jak energia życia to energia uśmiercająca życie.
Całe życie pisałam do ludzi  władzy, że wykonywanie ich myślenia powoduje, że ludzie cierpią, ale to tych ludzi nie obchodziło. Kiedy zaczęłam występować przed sądami to uznałam, że dobrze, że nareszcie wskażę sędziom, że to myślenie zadaje cierpienie. Wygrywałam wszystkie sprawy, a jak postanowiłam dopisywać na skargach, że rozwiążemy problem opierając się na naturalnym dla nas myśleniu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu.  Postanowiłam napisać do ludzi stojących na czele kościoła, że to myślenie inne jak naturalne zadaje cierpienie, ale oni też milczeli, a jak powtarzałam pisanie to zrobili sprzeciw na przyjmowanie moich pism. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie, a ja mówiłam, że to ludzie posługujący się innym myśleniem jak Bóg zadają cierpienie.
Rozwiązałam zagadkę funkcjonowania człowieka i myślałam, że ludzie nauki chcą rozwiązania zagadki funkcjonowania człowieka, ale oni na dużo ponad dwa tysiące moich pism nawet nie przysłali mi jednego podziękowania. Otrzymałam telefon z Instytutu Medycyny w Polsce który nigdy nie przysłał mi żadnego podziękowania, a pytał mnie jak się uzdrowić. Dziennikarze mówią, że moje myślenie jest niepożądane a ludziom pokazują ludzi złoczyńców którzy uczynili komuś zło i nadają temu wielki rozgłos, że to oni niby są tymi dobrymi co pokazują, że są ludzie źli.
Odkryłam, że człowiek zły to człowiek który posługuje się innym myśleniem jak Stwórca. Odkryłam to myślenie jakim posługuje się Stwórca, że jest w naturze mózgu, ale nie mogłam znaleźć ludzi którym zgadzałoby się to myślenie. Zatem jest to dowód na to, że ludzie żyją wiecznie, gdyż tyle kłamstwa w jednym życiu nie nabyli żeby im się nie zgadzało myślenie na jakim są stworzeni. Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon zobaczyłam, że ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na narzuconym przez nich myśleniu, a dla mnie jasnym było, że w tych systemach neurologicznych nie ma energii życia. Wszyscy ludzi chorzy, a wołają, że dla nich są prawem słowa ludzi, którzy nic nie mają do przejęcia władzy nad mieniem Stwórcy poza myśleniem do oszukiwania. Ludziom którzy mówią, że im się zgadza prawo ludzi to ludzie którym się zgadza myślenie do oszukiwania. Ludzie którzy oszukują nie mają swojego mózgu ani swojego ciała, a to co mają to wymyślone myślenie do oszukiwania. Ludzie przeszli na to myślenie do oszukiwania, a ich ciała cierpią z bólu  i z czasem umierają. Te cierpiące i umierające ciała cierpią i umierają na energii w której nie ma życia. Ta energia w której nie ma życia utrzymuje się na myśleniu do oszukiwania jakie mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu i wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Oczywiście, że myślenie do oszukiwania jest do rozbieżnych celów z myśleniem jakie jest w naturze mózgu, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu zachowuje się uczciwie, a na myśleniu do oszukiwania zachowuje się nieuczciwie. Odkryłam, że ludziom zmieniła się anatomia na myśleniu do oszukiwania i widać u ludzi tą zmienioną energię w postaci ich złych zachowań. Ludziom na innej energii zmieniły się odruchy. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że im się zmieniła mowa ciała na myśleniu do oszukiwania. Ludzie władzy nauczyli młodych chłopaków ich myślenia na jakich nabywa się odruchów morderców strzelających do ludzi. Tego strzelania trzeba się nauczyć, gdyż ludzie na naturalnej energii nie umieją. Innych odruchów człowiek nabywa na innym myśleniu jak są odruchy na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Jestem w zachwycie jak widzę poruszanie się ludzi na energii natury. Daje to odczuwanie szczęścia i miłości. Innego odczuwania nabyli ludzie na narzuconym myśleniu na jakim widać ich nienawiść do ludzi do których strzelają i których okradają. Myślenia do oszukiwania trzeba się nauczyć, gdyż nasza natura nie zna myślenia do oszukiwania. Ludzie poszli się uczyć myślenia do oszukiwania i dostali tytuły prawników. Ja byłam też na tych naukach ale bardzo bolała mnie od nich głowa. Stwierdziłam, że ból mojej głowy jest sprzeciwem na myślenie do oszukiwania. Nie dostałabym zapewne tego tytułu prawnika opartego na myśleniu do oszukiwania, gdyby nie to, że ukazało się postanowienie ludzi władzy, że ten kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym nie musi zdawać egzaminów, a ja byłam osobą która miała wygrane w NSA. Ja w rozwiązywaniu problemów czuję się jak ryba w wodzie, gdyż natychmiast widzę słowa oparte na kłamstwie. W moich skargach do sądów wskazywałam na słowa zapisane jako prawo ludzi, że te słowa są oparte na kłamstwie przy pomocy których ludzie władzy okradają ludzi. Ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem ludzi, czyli myśleniem do oszukiwania. Zobaczyłam w odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg to myślenie do oszukiwania zna i wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zobaczyłam, że to myślenie do oszukiwania ma swoje systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje myślenie do oszukiwania i uśmierca swoje ciało oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu.
Odkryłam zatem, że słowa Stwórcy dają życie, gdyż energia życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i odkryłam, że słowa narzucone przez człowieka uśmiercają życie gdyż w energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka nie ma życia. Stwórca stworzył energię życia przy pomocy układów z pierwiastków. Układ genetyczny pierwiastków odkrył Polak doc. Julian Ochorowicz, a ja odkryłam, że on odkrył układ genetyczny pierwiastków z jakich Stwórca stworzył energię życia. Odkryłam, że posługiwanie się innym słowami jak są w naturze mózgu uśmierca życie, gdyż nie są one oparte na energii życia.

                                                                                                 Barbara Paul
                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz