środa, 8 lipca 2015

MÓZG ZAJMUJE SIĘ MYŚLENIEM

W stanie mózgu który nie zna słów wszyscy mamy prawdomówny mózg. Ten prawdomówny mózg zmienił się w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak oparte na prawdzie. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, ale co się z ludźmi stało w wyniku wypowiadania słów to wielka katastrofa. Moje wejście w zajmowanie się myśleniem spowodowało, że czuję się jakbym weszła do piekła. Cieszę się, że jest Uniwersytet Cambridge któremu zgadza się myślenie oparte na prawdzie gdyż gdyby nie oni to ogromnie trudno jest znaleźć ludzi którzy chcą mówić prawdę. Odkryłam, że ludzie wiedzą jakim jest myślenie oparte na prawdzie, ale nie chcą się nim posługiwać. Ludzie z Uniwersytetu Cambridge którzy przysyłają mi podziękowania zdecydowanie chcą się posługiwać myśleniem opartym na prawdzie gdyż świadczy o tym ponad dwa tysiące przysłanych mi podziękowań.  Ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon też zdecydowanie chcieli posługiwać się prawdą, gdyż świadczy o tym około czterystu przysłanych mi podziękowań, ale musieli tam wymienić ludzi decydujących o wysyłaniu podziękowań na ludzi którzy nie chcą mówić prawdy, gdyż od czasu kiedy napisałam, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że to rozbieżne cele to podziękowania przestały przychodzić. Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 też chcieli wypowiadania prawdy, ale wymienili ich na Dyrektor której wypowiadanie prawdy się nie zgadza. Maleńko tych ludzi wypowiadających prawdę w stosunku do wszystkich ludzi naturalnie wypowiadających prawdę. Odkryłam doskonałą pracę mózgu. Oczywiście zawdzięczam to wielu ludziom nauki mówiącym prawdę. Bez ludzi mówiących prawdę nigdy nie doszlibyśmy do odkrycia funkcjonowania człowieka. Wybitni psychiatrzy Zygmunt Freud i Karol Jung też zajmowali się myśleniem, ale mieli różne przekonania o myśleniu jakim jest naturalne dla mózgu. Karol Jung był przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy, a Zygmunt Freud nie był o tym przekonany. Zygmunt Freud wiedział, że odkrył coś innego jak umysł nieświadomy, a co nazwał podświadomością. Umysł nieświadomy też jest w podświadomości, ale o tym ci lekarze psychiatrzy nie wiedzieli. Ich wiedza mocno przyczyniła się do mojego odkrycia myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i odkryłam też, że ludzie nie chcą o nim nawet słuchać. Nie chcą ludzie słuchać o naturalnym dla nas myśleniu. Odkryłam, że nie chcą słuchać, gdyż odkryłam, że Sędziowie znają myślenie oparte na prawdzie ponieważ dokąd się nie przyznałam, że wygrywam sprawy opierając się na prawdzie to wszystkie sprawy mam wygrane. To, że wszystkie sprawy mam wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i to, że w Polsce jest przegranych ponad 99,5% spraw za 11 miesięcy roku 2004 w Wojewódzkich Sądach Administracyjnych, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich spraw za 11 miesięcy roku 2004 jest dowodem na to, że Sędziom zgadzało się moje myślenie na jakim rozwiązuję każdą sprawę. Kiedy zaczęłam pisać, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy się opierali na naturalnej dla nas prawdzie to NSA w którym wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. To nie tylko NSA robi sprzeciw na opieranie się na innym myśleniu jak myślenie władzy, gdyż w Sądzie Najwyższym i Trybunale Konstytucyjnym trzeba mieć uprawnienia do występowania, a te uprawnienia są wydawane na myśleniu władzy. Narobili ludzie sobie niewyobrażalnego zła, gdyż przyczynili się do powstania ich mózgów jako kłamców. Przejście ludzi z myślenia jakie jest w naturze mózgu na myślenie wybranych ludzi spowodowało, że ludzie stali się kłamcami. Dzisiaj prawie wszyscy ludzie mówią, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem.
Odkryłam, że mózg wie. Wszyscy widzimy, że np. ptaki wiedzą kiedy i dokąd odlecieć, a ja odkryłam, że nasze mózgi też wiedzą. Dowodem na to jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Znaczy to, że mózg wie, że narzucający zachowania i człowiek który ma problemy mają rozbieżne cele. Te rozbieżne cele mózg wie, że człowiek ma z naturą mózgu. Zatem mózg wie jakie myślenie jest naturalne dla mózgu a jakie jest sprzeczne z mózgiem. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele pozwoliło mi odkryć, że te narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. To moje odkrycie spowodowało, że przestały przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon i zapytania od Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Polsce czego od nich oczekuję. Miliony ludzi zapewniających, że wierzą w Boga, a odrobina ludzi chce posługiwać się myśleniem Boga. Źli ludzie występują przeciwko Bogu, a ludziom opowiadają o Bogu w celu oszukiwania ludzi. Napisałam tysiące pism do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i nikogo nie zobaczyłam ażeby zareagował na myślenie Boga. Systemy neurologiczne na jakich oparta jest budowa człowieka funkcjonują na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie na słów nie istnieje bez emocji. Zygmunt Freud widzi ten rozum, a Karol Jung widzi brak rozumu. Rozum i brak rozumu są oparte na innym myśleniu. Rozum jest oparty na prawdzie, a brak rozumu na kłamstwie.
Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów zastali świat urządzony. Wszystkie stworzenia żyły w nim szczęśliwie do czasu wprowadzenia przez ludzi kłamstwa jakim wprowadzili przemoc na odczuwaniu stworzeń. Od nie wiadomo kiedy ludzie mają zapisane w ustanowionym prawie opartym na kłamstwie, że mienie jakie zobaczyli, że jest na ziemi jest ich. Przyznali sobie prawo do stworzeń Boga i również do ludzi. Ludzie pozwolili na przyznanie sobie do nich prawa i dzisiaj mówią, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest normalnym. Ludzi zmieniło myślenie. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów a ja odkryłam, że systemy neurologiczne z tego myślenia opartego na kłamstwie stworzyły różnego rodzaju kłamców w zależności od wprowadzonego myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam zatem, że na myśleniu opartym na kłamstwie zmieniła się biologia ludzi. Odkryłam, że myślenie oparte na kłamstwie zakrzywiło dotychczas zrównoważoną energię na jakiej oparta jest biologia człowieka. Ludzie kłamcy to samo zrobili innym stworzeniem w które wprowadzili funkcjonowanie oparte na kłamstwie. Albert Einstein widzi już zakrzywioną energię we wszechświecie, gdyż mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że przyczyną tej katastrofy są sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja się nie dziwię z powodu tego odkrycia Alberta Einsteina, gdyż ja odkryłam, że znaleźć ludzi którzy mówią prawdę to jak znalezienie diamentu. Widzę na Twitterze wielu wspaniałych muzyków którzy czytają to co piszę. Serdecznie ich pozdrawiam gdyż oni czytają to co piszę ponieważ śpiewają głosem o energii podświadomości. Ja piszę o myśleniu na jakim oparta jest energia podświadomości. Vitas śpiewa "Boże jak ja Ciebie kocham" a ja wiem, że to emocje miłości oparte na energii podświadomości. Miłość jest naszą naturą. Ludzie kościoła piszą, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością, gdyż takie mają napisy na obrazach z Jezusem, a ja wskazuję na ludzi opartych na myśleniu Stwórcy, że oni też mają w sobie miłość. Na myśleniu Stwórcy ludzi łączy miłość. Ludzie kłamcy dokonują gwałtów na ludziach chcąc sobie zrobić przyjemność seksualną. Seks oparty jest na miłości i jest naturą opartą na myśleniu opartym na prawdzie. Pełno ludzi kłamców i pełno psychicznie chorych ludzi. Psychika to odczuwania i ona jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Myślenie jakie jest zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie jest dowodem nabytej przez ludzi normalności okradania ludzi. Prawie wszyscy ludzie okradają w wystawianych fakturach, a ludzie władzy okradanie zapisali już, że jest prawem. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo złodziei. Prawo oparte jest na myśleniu, ale trzeba mieć prawo do tego o czym się pisze. Stwórca ma prawo do rzeczy jakie stworzył, a ludzie nazwali myślenie prawem. Nazywanie myślenia prawem to dowód choroby umysłowej. Człowiek umysłowo zdrowy nazywa prawem mienie które jest jego. Ludzie władzy nazywali prawem mienie Stwórcy. Kłamcy użyli myślenia do nazwania mienia Stwórcy swoim. Zatem jak widać mózg wie, że kłamca ma z nim rozbieżne cele. Odkryłam doskonałą pracę mózgu i doskonałą pracę systemów neurologicznych. Przede wszystkim odkryłam, że ludzie są wielkimi kłamcami. Przejście na myślenie wybranych kłamców spowodowało, że ludzie stworzeni prawdomównymi stali się kłamcami. To ludzie kłamcy wybierają kłamców jako swoich przedstawicieli. Człowiek który posługuje się myśleniem swojego Stwórcy nie mówi, że opiera się na myśleniu ludzi. Mózg reaguje na to przejście na myślenie wybranych ludzi i reagują też systemy neurologiczne. Skutkiem tej reakcji jest umysłowo i psychicznie chory człowiek. Człowiek umysłowo i psychicznie chory to człowiek oparty na kłamstwie.
Systemy neurologiczne cały czas zajmują się otrzymanym przez mózg myśleniem i tworzą nienormalnego człowieka jeśli otrzymują myślenie oparte na kłamstwie.
Ludzie na narzuconym myśleniu są kimś innym jak na myśleniu opartym na prawdzie. Widać kim są ci ludzie oparci na narzuconym myśleniu jak gwałcą ludzi i zgwałconych pozostawiają. Kobiety już dorosłe opowiadają w programie o Watykanie, że zakrwawione w ławkach kościelnych pamiętają tylko trzask drzwi kapłanów którzy ich zgwałcili i zostawili. Kim są ludzie władzy zabierający ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem widać po tym, że normalnym jest dla nich mordowanie ludzi.Tych ludzi morderców jest przerażająco dużo. Ludzie władzy mówią, że dają podwyżki dla wojska ażeby więcej ludzi zgłosiło się do mordowania ludzi.
Na narzuconym myśleniu opartym na kłamstwie powstali źle zachowujący się ludzie. Złe zachowania są oparte na złej energii. Ludziom opartym na kłamstwie zmieniły się odruchy na chamów, chuliganów, gwałcicieli, morderców i wszelkiego rodzaju innych kłamców.
Zdziwiłam się kiedy pewnego dnia zachwyciło mnie poruszanie się człowieka. Widziałam go klika minut, a ciągle przypominało mi się jego poruszanie. Byłam zdziwiona gdyż nigdy czyjeś poruszanie nie wywarło na mnie takiego wpływu. To było bardzo przyjemne odczuwanie tego poruszania. Stwierdziłam, że to moja podświadomość jest szczęśliwa jak widzi naturalne dla niej poruszanie. Tak jestem też szczęśliwa jak słyszę nie tylko głos Vitasa, ale również jego poruszanie. Vitas urodził się na Ukrainie, a śpiewa głownie po rosyjsku. Jeden a dziennikarzy zapytał go po czyjej stoi stronie czy Ukrainy czy Rosji, a on odpowiedział, że dla niego jeden kraj i drugi jest taki sam. To bardzo mądra odpowiedź świadcząca o tym, że człowiek który mówi prawdę nie wchodzi w słowa ludzi kłamców którzy są pokłóceni.
Jesteśmy stworzeni na słowach i na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy na energii na jakiej mamy wspaniałe odczuwanie i wspaniałe zachowania. Doskonale skonstruowany mózg wykazuje słowa kłamcy na innej energii na jakiej wypowiada słowa kłamcy, ma złe zachowania i złe emocje. Jesteśmy tymi jakimi są nasze słowa. Ludzie nazywający siebie niby inteligencją i kulturą uważają za normalne życie z okradania ludzi. W programie "Kultura" można usłyszeć słowa, że muszą zapytać polityków czego od nich oczekują. Zatem ludzie nazywający siebie kulturą mówią, że muszą zapytać jakiej kultury oczekują od nich złodzieje. W innym programie "Kultury" można usłyszeć, że jak nie ma innej możliwości uzyskania pieniędzy jak przy użyciu przemocy to mówią " no to stosujmy przemoc".

                                                                                           Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz