niedziela, 19 lipca 2015

ENERGIA ZAJMUJE SIĘ WYKONYWANIEM NASZYCH SŁÓW

Człowiek to energia oparta na słowach. W stanie mózgu który nie zna słów energia jaką jesteśmy wykonuje słowa naszego Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi nam, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi przez nas słowami. Zatem energia przeszła na wykonywanie naszych słów. To przejście energii na wykonywanie naszych słów to wielka zguba człowieka.
Na energii jesteśmy zbudowani. Systemy neurologiczne to energia na jakiej jesteśmy zbudowani. Nie tylko my jesteśmy zbudowani z energii opartej na systemach neurologicznych, ale wszystkie stworzenia. Bez wypowiadanych słów przez ludzi wszystkie stworzenia funkcjonowały na energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się słowami jakie są w naturze mózgu. Każdy kto posługuje się słowami jakie są w naturze mózgu wykonuje dla siebie realizację słów swojego Stwórcy. Z odkrycia Zygmunta Freuda wiemy, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że ta psychika z zawartymi w niej treściami to podświadomość. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że podświadomość też zajmuje się wykonywaniem narzuconych słów przez człowieka, ale na innej energii. Odkryłam, że słowa są oparte na energii i jakie wypowiadamy słowa taką mamy w sobie energię. Odkryłam, że nasz Stwórca jest Geniuszem pod każdym względem. Wszystko co jest oparte na słowach Stwórcy jest doskonałe. Podoba mi się, że mózg wykazuje narzucone przez człowieka słowa, że nie ma rozumu. Nasz Stwórca ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkryłam myślenie oparte na rozumie jakie jest w naturze mózgu i zgadza się ono tylko ludziom z Uniwersytetu Cambridge, gdyż mam od nich dużo ponad dwa tysiące podziękowań. Próbowałam przekonywać ogromną ilość ludzi o normalności dla nas opierania się na rozumie, ale okazuje się, że jest maleńka ilość ludzi z rozumem. Serdecznie pozdrawiam ludzi z rozumem i przekazuję, że czuję waszą wspaniałą energię. Rozum jest naszą naturą. Ludzie na ziemi wymyślili prawo oparte na braku rozumu. To prawo oparte na braku rozumu zgadza się ludziom kościoła, gdyż namawiają ludzi do wybierania władzy, a nasz Stwórca jest oparty na rozumie. Ludzie bez rozumu przeszli na opowiadanie o Bogu, a te opowiadania oparte są na wymyślonych słowach, gdyż człowiek opierający się na słowach Boga posługuje się Jego słowami. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów, ale jak widać prawie wszyscy ludzie przeszli na wykonywanie narzuconych słów. Teraz mamy odkrycie naukowe, które mówi, że narzucający słowa ma z naturą mózgu rozbieżne cele, ale mamy coś znacznie gorszego gdyż zajmowanie się energii narzuconymi słowami. Podświadomość to energia i ona przeszła na wykonywanie narzuconych słów. Jaka to energia wskazuje Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Oparty na rozumie Albert Einstein wie, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Albert Einstein musiał zrozumieć, że na czele opartego na rozumie wszechświata stoją ludzie bez rozumu i że jest ich przerażająco dużo. Podświadomość stworzyła dla człowieka umysł oparty na narzuconych słowach przez człowieka i jest to umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Ludzie na ziemi brak rozumu nazwali prawem i stworzyli wymiar sprawiedliwości oparty na braku rozumu. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że jak nie chcą cierpieć to mają modlić się do Boga, a ja odkryłam, że ludzie modlą się z powodu utraty rozumu. To nie przez Boga ludzie utracili rozum, gdyż brak rozumu jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wskazuję na dowód w mózgu, że brak rozumu jest oparty na narzuconych słowach przez człowieka. Ten brak rozumu u ludzi widać po wypowiadanych przez nich słowach z nabycia. Naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem ludzi. W naturze mózgu nie ma słów ludzi ażeby można na nich było ustanowić prawo ludzi. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa jest brak rozumu. Odkryłam, że ludzie do tego stopnia nie mają rozumu, że im przedstawiam dowody na to, że chorują, spotykają ich nieszczęścia i umierają na braku rozumu, a oni dalej wykonują czynności na braku rozumu. Nabyli zatem ludzie już przekonań opartych na braku rozumu. Nawet przyznanie Nagrody Nobla Neurobiologowi Erickowi Kandelowi za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia nic nie pomogło ludziom, gdyż tak silne mają przekonania o wykonywaniu czynności na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel nie odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na braku rozumu, gdyż odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na braku rozumu to moje odkrycie. Moim też odkryciem jest, że anatomia jest oparta na rozumie. Za moje odkrycie, że ludzie nie mają rozumu na pewno nie dostanę Nagrody Nobla. Ja największą Nagrodę mam z powodu swojego rozumu. Weszłam też w myślenie narzucone przez ludzi ale zobaczyłam, że nie mają rozumu i wycofałam się. Odkryłam, że ludzie najczęściej oddali rozum za pieniądze i seks. Na moim blogu z wykazywanych danych o ludziach czytających o moim odkryciu, że  ludzie są oparci na rozumie wynika, że to odrobinka ludzi. Wiem, że ludzie bez rozumu ukrywają pokazywanie ludzi którzy mają rozum.
Ja widzę wielu wspaniałych ludzi  których energia powoduje, że jestem szczęśliwa, ale w stosunku do wszystkich ludzi ci ludzie to diamenciki. Ci ludzie diamenciki to ludzie wykonujący czynności na energii Stwórcy. Czynności na energii Stwórcy wykonujemy na Jego słowach, a czynności na energii człowieka wykonujemy na słowach narzuconych przez człowieka. Widać, że Stwórca tak stworzył człowieka, że powiedział "chcesz to masz i jest wykonywane twoje myślenie".  Anatomie oparte na narzuconych słowach przez człowieka widać, że prawie wszystkie są na leczeniu. Te leczące się anatomie są oparte na braku rozumu. Przyczyną chorób anatomii i śmierci jest brak rozumu w mózgu. Na słowach Stwórcy jest rozum w mózgu, a ludzie przeszli na funkcjonowanie na braku rozumu. Rozum Stwórcy dobrze się utrzymuje, gdyż mózg oddziela myślenie oparte na braku rozumu od myślenia opartego na rozumie. Jak odkryłam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie bez rozumu pobiegli spowodować ażeby ludzie na Uniwersytecie Carnegie Mellon nie przysyłał mi podziękowań. Ludzie na Uniwersytecie Carnegie Mellon też mieli rozum gdyż dokąd nie odkryłam, że mózg robi sprzeciw na słowa oparte na braku rozumu to otrzymywałam podziękowania na wszystko co pisałam, tak samo jak z Uniwersytetu Cambridge. Z Uniwersytetu Harvard nie otrzymałam ani jednego podziękowania, a Naukowcy z tego Uniwersytetu brali udział w odkryciu naukowym które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się słowami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa oparte na braku rozumu. Odkryłam, że zajmujące się słowami opartymi na braku rozumu systemy neurologiczne wykonują psychicznie chorego człowieka. Odkryłam, że prawo ludzi i kościoła to prawo ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Warto było słuchać Stwórcy który mówił ażeby nie wykonywać narzuconych słów.
Ludzie w stanie natury funkcjonują na zrównoważonej energii, a teraz są oparci na energii opartej na braku rozumu. Na braku rozumu neuroprzekaźniki szaleją jak opętane nie wiedząc co mają robić. Na rozumie Stwórcy wszystkie komórki wiedzą jak mają wykonywać czynności. Taką książkę powinien napisać dr Deepak Chopra gdyż widać, że opiera się na rozumie. Dr Deepak Chopra pisze o schizofrenikach na chodzie, a ja mówię, że są to wszyscy ludzie oparci na braku rozumu. Jak ludzie wybrali jako swojego przywódcę schizofrenika Adolfa Hitlera to widać, że nikt nie miał takiego uznania u ludzi. Oparty na rozumie Albert Einstein widać, że jest sam, tak jak oparty na rozumie Jezus czy ja. Wielu schizofreników do dzisiaj zachwyca się myśleniem Adolfa Hitlera. Adolf Eichman po schwytaniu go mówił, że on zgodnie z myśleniem Adolfa Hitlera nazwanego prawem ludzi wywoził miliony ludzi wagonami na śmierć. Na pewno ci wywożeni ludzie to ludzie którzy wiwatowali na cześć mordercy.
Na moim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, gdyż natychmiast widzę słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których okradziono moich klientów. Myślałam, że Sędziwie chcą rozwiązania ludzkich problemów i zaczęłam dopisywać na skargach kasacyjnych opracowanych na słowach ludzi władzy, że rozwiążemy wszystkie problemy jeśli będziemy opierali się na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Sędziowie orzekli, że naruszyłam skargę kasacyjną opartą na słowach ludzi władzy. Ludzie władzy opracowali skargę kasacyjną i postanowili, że nie wolno używać innych słów aniżeli zawarte w skardze kasacyjnej. Ja naruszałam te słowa bo wskazywałam, że są oparte na oszukiwaniu. Wskazywałam, że prawo jest oparte na słowach do oszukiwania i że człowiek ma w mózgu te słowa do oszukiwania z nabycia i że na nich jest umysłowo i psychicznie chory. To też nie pomaga, a na pewno dlatego, że do ludzi umysłowo chorych nie można przemówić. Albert Einstein pisze, że trzeba nie ustawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę, a ja powiedziałabym do Alberta Einsteina, że ludzie opierają się na umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu i do nich nie da się przemówić. Ja mam rozum i wiem o czym mówi Albert Einstein ale nas ludzi z rozumem jest maleńko. Wykonywanie prawa opartego na braku rozumu ludzi ustanawiających to prawo spowodowało powstanie ludzi bez rozumu. To czym są zainteresowani ludzie bez rozumu to pieniądze i seks. Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a zapewne dlatego tak mówił, że u żadnej nie widział rozumu. Mój były mąż mówił, że ja powinnam mieć jakiegoś męża geniusza, a zatem gdzieś tam w środku o tym wiedział, ale bardziej lubił władzę opartą na braku rozumu. Ja mówię to samo co Albert Einstein ale o mężczyznach, że tylko przeszkadzają w życiu, ale dodaję, że na pewno nie przeszkadza w życiu człowiek który ma rozum. Ludzie którzy mają rozum mają o czym porozmawiać gdyż mają wiedzę i mają miłość. Miłość jest tylko u człowieka który ma rozum. Biskupi i inni kapłani mówią "Uczmy się miłości", a ja mówię, że miłość jest oparta na słowach na jakich ma się rozum i są to słowa oparte na prawdzie. Ludzie w kościołach mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością ale nie dodają, że miłość jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie na jakim ma się rozum. Ludzie kościoła przekazują, że Jezus mówił "oni nie wiedzą co czynią", a ja mówię, że nie wiedzą co czynią ludzie którzy nie mają rozumu. Ludzie bez rozumu przybili do krzyża swojego Stwórcę który dał im rozum. Przywódcy oparci na braku rozumu: Kajfasz, Herod i Piłat powiedzieli do Stwórcy, że na Jego ziemi jest prawem myślenie oparte na braku rozumu. Piłat powiedział do Jezusa, że zapyta ludzi czy skazać na śmierć złoczyńcę Barabasza czy Jezusa, a ludzie wołali, że Jezusa. Ja mówię, że to tacy sami ludzie jak miliony ludzi wiwatujących na cześć Adolfa Hitlera w każdym kraju gdzie się pojawił. Rosja nie wiwatowała na cześć mordercy i ja do dzisiaj widzę wśród Rosjan dużo dobrych i mądrych ludzi. Niedobrze, że Rosja wykonuje słowa ludzi którzy wymierzają jej kary, gdyż kary są oparte na narzuconych słowach, a narzucone słowa to nie jest umowa tylko wykonywanie słów narzucającego słowa. Rosja wchodząc w wykonywanie narzuconych słów zgadza się na wykonywanie słów tego kto czyni jej zło. Tak samo robią wszyscy ludzie wykonujący słowa (prawo) ludzi. Wykonujący narzucone słowa czyni sobie zło wykonywaniem słów złoczyńcy. Ludzie wykonujący narzucone słowa zgadzają się ze słowami złoczyńcy i to nie jest ładnie ze strony Rosji, gdyż słowa złoczyńcy zgadzają się złoczyńcy. Człowiek narzucający słowa to złoczyńca który chce ażeby jego wolę wykonywać. To źle zachowujący się człowiek.  Ludzie narzucający słowa żyją z nazwania umowy że to wykonywanie narzuconych słów, a ja wskazuję na mózg, że na tym wykonywaniu narzucanych słów człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. W encyklopediach ludzie mają dobrze zapisane, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale inaczej zapisali w ustanowionym prawie, że umowa to wykonywanie narzuconych słów. Mózg zna różnicę w słowach, gdyż wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele i wszyscy widzimy te rozbieżne cele, gdyż ludzie wykonują wolę ludzi narzucających słowa. Ludzie wykonują narzucone słowa na energii opartej na narzuconych słowach. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Wskazuję, że na narzuconych słowach życia nie ma.
Wskazuję, że na narzuconych słowach jest człowiek umysłowo i psychicznie chorzy i spotyka go w życiu realizacja narzuconych słów. Tą realizację narzuconych słów widać w obozach śmierci jak ludzie narzucający słowa wydają rozkazy tym którzy przeszli na wykonywanie narzuconych słów, że mają wchodzić do komór gazowych lub stawać do rozstrzelania.
Gratuluję ludziom opierającym się na rozumie Stwórcy którzy mają wspaniałą energię opartą na miłości i nie są służącymi złoczyńców.
Systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach wykonują słowa człowieka. Jesteśmy energią opartą na słowach i jeśli narzuciliśmy słowa to energia wykonuje nasze słowa. Energia to przełożenie słów na energię. Naukowcy  odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Czynności wykonujemy na energii która jest przekładem słów jakie mamy w mózgu.
Wszechświat jest stworzony przez Wielkiego Geniusza. Każdy człowiek który posługuje się słowami swojego Stwórcy jest geniuszem.

                                                                                                  Barbara Paul

                             
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz