piątek, 24 lipca 2015

MÓZG ROBI SPRZECIW NA WOLĘ CZYNIENIA ZŁA

Człowiek wyraża swoją wolę przy pomocy słów. Na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek wyraża wolę czynienia dobra. Odkryłam, że słowa jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa oparte na woli czynienia zła.
Zgadzam się w zupełności z prof. Marią Szulc która pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się nieznanemu nam myśleniu. Odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie oparte jest na woli czynienia dobra. Na napisane przeze mnie tysiące pism o naturalnym dla nas myśleniu opartym na woli czynienia dobra zareagowali tylko dwaj dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy byli tam Zastępcami Dyrektora w roku 2011. Dyrektorzy ci mało, że każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania, to co jakiś czas przysyłali pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. Ci ludzie to jedyni ludzie reagujący na moje przez kilkadziesiąt lat pisanie, że ludzie cierpią na narzuconych słowach. Od czasu ogłoszenia przyznania Nagrody Nobla Neurobiologowi Ericowi Kandelowi za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności piszę, że te wykonywane czynności są oparte na słowach do czynienia zła i nikt nie reaguje. Wszyscy jesteśmy stworzeni na woli czynienia dobra, a to myślenie jest ludziom nieznane. Bardzo dobrze to widać, gdyż wystarczy ogłosić wojnę i tam widać ogromne tłumy ludzi chętnych do czynienia zła. W programie "Teologowie w służbie Hitlera" Naukowcy tam występujący mówią, że postanowili zająć się poznaniem teologów w służbie Hitlera. Ci Naukowcy mówią, że myśleli, że ludzie kościoła zareagują na zło jakie wypowiadali, że chcą czynić Hitler i ogromne tłumy zwolenników Hitlera i piszą, że odkryli, że to uważanie to nic bardziej błędnego. Naukowcy mówią w tym programie, że Jezus to Autorytet moralny, a Teologowie szli służyć złoczyńcom. Odkryłam, że narzucone słowa przeciwko którym wystąpił Jezus to słowa oparte na woli czynienia zła. Teraz doczekaliśmy odkrycia naukowego które mówi, że mózg wykazuje słowa oparte na woli czynienia zła, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że inne prawo jak prawo Stwórcy założyli na ziemi ludzie opierający się na woli czynienia zła. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy współautor książki " Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam " bo ich okradli i wystraszyli się, że nie mają z czego żyć", ale też dodaję, że ażeby psychika zachorowała to trzeba opierać się na woli czynienia zła. Psychika jest oparta na woli czynienia dobra. Ja podjęłam decyzję o zrezygnowaniu z prowadzenia swojej działalności kiedy zwróciłam uwagę na powtarzające się u ludzi słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Ci ludzie przy pomocy prawa ich okradli, a oni mówili, że mam im wygrać sprawę zgodnie z myśleniem do okradania.
Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane, a my jesteśmy podświadomością. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Odkryłam, że ta psychika z zawartymi w niej treściami to psychika oparta na woli czynienia dobra. Odkryłam, że psychikę opartą na woli czynienia dobra stworzoną przez jej Stwórcę wyparli i stłumili ludzie oparci na woli czynienia zła. Ażeby człowiek z woli czynienia dobra przeszedł na wolę czynienia zła to musiał wydać ogromne ilości decyzji opartych na woli czynienia zła. Odkryłam, że psychika i ciała ludzi są przebudowane na wolę czynienia zła. Na woli czynienia zła nie ma zdrowia, a są choroby, gdyż psychika i ciało są oparte na woli czynienia dobra. Ogromne ilości urzędników zajmujących się wykonywaniem czynności na słowach narzuconych przez ludzi władzy zajmuje się czynieniem zła ludziom. Jeśli ludzie dobrowolnie nie wykonują woli ludzi władzy i urzędników wymuszających wykonywania woli ludzi władzy to przysyłają ludzi wyspecjalizowanych w czynieniu zła jakimi są komornicy i firmy windykacyjne. Sądy wydają nakazy wykonywania woli wybranych ludzi. Nikt z ludzi władzy do których pisałam, nikt z ludzi wymiaru sprawiedliwości do których piałam, nikt z ludzi kościoła do których pisałam, nikt z ludzi nauki do których pisałam, nikt z dziennikarzy do których pisałam i nikt z wielu innych ludzi do których pisałam nie zareagował sprzeciwem na wolę czynienia zła o jakiej pisałam, że na niej cierpią ludzie. Jeden człowiek napisał na moim blogu słowo "dziękuję". Na pewno to dobry człowiek, który w stanie ludzi którzy prawie wszyscy chcą  czynić zło zrozumiał, że żyje wśród ludzi którzy chcą czynić zło. Ja też to zrozumiałam. Nie chciałam długo w to uwierzyć, ale taka jest prawda. Składam gratulacje ludziom opierającym się na woli czynienia dobra. Często piszę, że porównuję tych ludzi ze znalezieniem diamentu.
Ludzie szukają zdrowia, a zdrowia na woli czynienia zła nie ma. Zdrowie jest na woli czynienia dobra i ludzie którzy chcą być zdrowi nie mogą mieć w mózgu słów opartych na woli czynienia zła. Słowa oparte na woli czynienia zła są oparte na złej energii. Albert Einstein pisze, że zła energia jest na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach. Ja wskazuję, że te słowa oparte na złej energii to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i są to słowa narzucone przez człowieka. Wskazuję, że te słowa narzucone przez człowieka mają swoje systemy neurologiczne na jakich oparte jest cierpienie i śmierć.
Wskazuję na ludzi z Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy przysłali mi na pewno około czterystu podziękowań w których piszą jasno, że się ze mną zgadzają i są to pisma podpisane przez tych ludzi. Pewnego dnia zjawił się u mnie człowiek który zapytał mnie czy mogę mu pokazać podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Musiał on wiedzieć, że tam są mądrzy i przyzwoici ludzie. Od kiedy napisałam, że słowa na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu podziękowania przestały przychodzić. Pisma z Departamentu Zdrowia w Polsce od mądrych i przyzwoitych Dyrektorów też przestały przychodzić. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było odkrycie myślenia podświadomości, a drugim, że prawo ludzi to prawo złoczyńców Boskiego, dobrego pochodzenia.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz