czwartek, 9 lipca 2015

PODŚWIADOMOŚĆ TO ROZUM I PSYCHIKA

                       PRAWO LUDZI TO MYŚLENIE DO CZYNIENIA ZŁA

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że rozum oparty jest na myśleniu, a emocje na energii. Naukowcy też odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że narzucone zachowania i problemy są oparte na braku rozumu, a systemy neurologiczne zajmujące się brakiem rozumu są oparte na złych emocjach. Odkryłam, że emocje oparte na rozumie to emocje miłości, a emocje oparte na braku rozumu to emocje jakie mają złoczyńcy. Odkryłam, że dobre emocje są oparte na dobrej energii, a dobra energia na rozumie w mózgu, a złe emocje są oparte na złej energii, a zła energia na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a brak rozumu na myśleniu opartym na kłamstwie.
Jedynymi stworzeniami we wszechświecie które wypowiadają słowa to ludzie. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a ja odkryłam, że inne myślenie jest oparte na kłamstwie. Odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie jest do czynienia dobra, a myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła. Odkryłam, że ustanowione przez ludzi prawo to myślenie do czynienia zła. Odkryłam, że na tym myśleniu do czynienia zła dla większości z ludzi czynienie zła stało się normalnym. Napisałam tysiące stron pism do ludzi nauki, do ludzi władzy, do ludzi kościoła, do dziennikarzy i umieściłam to co odkryłam na moim blogu i nie znalazłam ani jednej osoby która napisałaby do mnie, że ona też robi sprzeciw na myślenie do czynienia zła ustanowione prawem. Odkryłam zatem, że w ludzkich mózgach jest z nabycia więcej myślenia do czynienia zła jak do czynienia dobra. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że te treści to rozum i oparta na emocjach miłości psychika. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a mówią do ludzi, że ludzie mają wybierać władze i że ten kto nie wybiera władzy ma grzech. Władza jest oparta na myśleniu do czynienia zła. Skutkiem myślenia do czynienia zła jest cierpienie, a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i że do Niego trzeba się modlić jak nie chce się cierpieć. W kościołach na całym świecie są miliony ludzi, a ja nie spotkałam człowieka chodzącego do kościoła i opowiadającego o Bogu ażeby on chciał posługiwać się słowami Boga. W roku 2000 odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i do dzisiaj przez około 15 lat szukam ludzi którzy chcieliby posługiwać się myśleniem Boga. Do tego ludzie mówią, że Bóg nie umiał stworzyć ich ciała bo cierpi. Ja przedstawiam dowody na to, że nie ma możliwości cierpienia na energii opartej na słowach Stwórcy jaka jest w naturze mózgu.
Występowałam przeciwko myśleniu zapisanemu jako prawo ludzi i nie znalazłam nikogo kto występowałby też przeciwko temu prawu ludzi opartemu na nazwaniu myślenia do czynienia zła prawem. Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania czynności na myśleniu Stwórcy. Ludzie nauki na tysiące stron moich pism opartych na odkryciach naukowych nie reagują na wskazywanie przeze mnie, że anatomia zmienia się na wykonywaniu myślenia do czynienia zła. Jasno i od dawna wskazuję, że zła energia jest w ludziach i że Albert Einstein też wskazuje, że zła energia jest na sposobach myślenia ludzi i nikt na to nie reaguje. Za to myślenie do czynienia zła zgadza się ludziom. Ludzie władzy już doszli do ogłaszania, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych oferuje przedsiębiorcom dofinansowanie. To złodziej czyjeś pieniądze uważa za swoje. Wczoraj w "Superstacji" można było usłyszeć, że emeryci najbiedniejsi dostaną trzy złote i sześćdziesiąt jeden groszy podwyżki od marca 2016 r. W telewizorach można też usłyszeć, że podwyżki dostaną ludzie którzy się zgłoszą do zabijania ludzi na wojnach. Bandyci na pewno dostaną więcej. Dziennikarze chyba przez całe wieki mówią do ludzi, że szukają prawidłowego myślenia, a ja od wielu lat jak do któregoś napisałam, że odkryłam prawidłowe myślenie i że jest ono w naturze mózgu, to nigdy nie było żadnej reakcji. Jedna była reakcja ze "Szkła kontaktowego" że to co piszę jest niepożądane. Sądom nie zgadza się myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim ludzie uczciwie wobec siebie postępują i ludzie którzy oszukują śmiało wynajmują zajmujących się wymuszaniem pieniędzy komorników i firmy windykacyjne. Ludzie stworzeni uczciwymi na rozumie w mózgu wołają, że dla nich jest prawem myślenie do czynienia zła. Mózg dobrze wie, że narzucający myślenie i wykonujący narzucone myślenie mają rozbieżne cele, gdyż człowiek wykonujący narzucone myślenie wykonuje wolę złoczyńcy. Narzucający wolę to złoczyńca. Ludzie chcą wykonywać wolę złoczyńców.  Wskazuję zatem, że jest reakcja Stwórcy, gdyż złoczyńca jest na złej energii. Broniłam ludzi przed sądami którym ludzie władzy ukradli pieniądze, a oni najczęściej mówili do mnie, że mam im wygrać zgodnie z prawem, czyli myśleniem jakim posługują się złoczyńcy. Lekarze pomagają ludziom i dobrze, gdyż patrzenie na cierpienie nie jest miłe, ale ja wskazuję, że na zadawane ludziom cierpienie nikt nie reaguje. Ludzie zadający to cierpienie to ludzie którzy później też cierpią. Podświadomość długo czeka na naprawienie zadanego cierpienia. Nowotwory oparte na słowach do czynienia zła rozwijają się powoli. Ludzie zamiast reagować na zadawanie cierpienia przez ludzi to mówią, że trzeba się badać ażeby szybciej wykryć raka. Okropne kim są ludzie. W stanie natury nikt złoczyńcą nie jest, a teraz jest prawo złoczyńców i ludzie wołają, że jest ono dla nich prawem. To na tym prawie ludzi tworzą się nowotwory i psychika cierpi na stosowanej na niej przemocy. Psychika na rozumie w mózgu czuje się dobrze. Ja wszystko jasno od dawna piszę i opieram się na odkryciach naukowych, a to nikogo nie obchodzi. To złoczyńców nie obchodzi. Jak mówię do kogoś o słowach Alberta Einsteina, że na słowach narzuconych przez ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę to mówią, że oni wiedzą, że tak będzie, ale nikt z nich nie mówi że nie będzie wykonywał prawa opartego na myśleniu do czynienia zła i że nie chce ażeby dla niego stosować przemoc na ludziach ażeby im dawać pieniądze. Ci ludzie mówią, że kochają swoje dzieci i wnuków. Co to za miłość skazywać ich na śmierć. Okropni są ludzie na swoim myśleniu do czynienia zła. Umysł oparty na braku rozumu jest oparty na myśleniu do czynienia zła. Psychika jest chora na braku rozumu. Jak ludzie psychicznie chorzy otrzymują leki to zaczynają być dobrzy dla tych dla których byli źli. Energia dobra jaką ludzie dostali w lekach jest oparta na dobrych słowach i powoduje, że złoczyńca który mordował ludzi na wojnach zaczyna mówić ludzkim głosem. Lekarze najczęściej mówią, że chorzy psychicznie są przez kogoś, a ja mówię, że psychika jest chora na myśleniu tego kogo jest ta psychika. Przedstawiam dowód, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem do czynienia zła jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie zajmują się leczeniem psychiki, a biorą pieniądze od ludzi zadających cierpienie psychice.  
Ludzie władzy mówią, że zła jest Rosja i terroryści z innych krajów, a nic nie mówią, że myśleniem jakim się posługują zadają cierpienie. To złodzieje mówią, że mienie Boga jest ich. Prawie wszyscy przebudowani na myślenie do czynienia zła. Ci złoczyńcy są świadomymi złoczyńcami, gdyż ukryli przed ludźmi odkrycie naukowe, które mówi, że cierpienie jest oparte na wykonywaniu ich myślenia. Jak tylko napisałam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to natychmiast Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Prezydent Harvardu ciągle milczy, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard brali udział w odkryciu, więc powinien ich bronić. Ci Naukowcy powinni dostać Nagrodę Nobla. Kobieta występująca w programie "Jaka to melodia" powiedziała, że pracuje w Instytucie Nauk Nenckiego i że odkryli, że myśli znikają. Nic nie mówiła gdzie energia uciekła oparta na tych niby znikających myślach. Naukowcy są takimi, że mówią, że wybudują człowieka przyszłości opartego na protezach i zapomnieli dodać, że będzie bez rozumu. Inni naukowcy w programach telewizyjnych mówią, że mózg powstał ażeby nas oszukiwać, a ja mówię, że mój mózg nie oszukuje i że żaden oparty na rozumie w mózgu który nie zna słów nie oszukuje.
Jak wychodzi złoczyńca jak Adolf Hitler to miliony ludzi aż pieje z zachwytu jak słyszy bliski im głos oparty na złej energii. Zła energia jest bliska złoczyńcom.
Pełno ludzi złoczyńców, a wielu już potworów  na swoim prawie opartym na myśleniu do czynienia zła. Zaburzają mi odbiór komputera, Oszukują, że mało kto wchodzi na mojego bloga odkąd napisałam, że wchodzą ludzie z około stu krajów świata. To paskudztwo mówi o Bogu.
Ludzie kościoła opowiadający o Bogu rozgrzeszają ze słów innych jak słowa Boga. Ludzi stworzonych przez Boga wyświęcają na świętych. Nigdy nie pokazali żadnego świętego opierającego się na słowach Boga. Ludzie stworzeni na słowach Boga, a prof. Maria Szulc pisze, że to nieznane ludziom myślenie. Znane ludziom myślenie jest zapisane, że jest prawem ludzi i ludzi kościoła. Na tym innym myśleniu jak Boga ludzie funkcjonują na złej energii opartej na słowach do czynienia zła na jakie mózg robi sprzeciw. Na systemach neurologicznych opartych na myśleniu do czynienia zła czynności wykonują złoczyńcy. Dobroczyńcy wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu do czynienia dobra na jakim mają rozum i odczuwanie miłości.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz