poniedziałek, 20 lipca 2015

NIEWOLNIK TO CZŁOWIEK WYKONUJĄCY SŁOWA CZŁOWIEKA

Człowiek na słowach jakie są w naturze mózgu jest człowiekiem wolnym. Ten wolny człowiek ma w mózgu rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózgu jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Ja odkryłam, że umysł świadomy jest oparty na rozumie. Odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu to umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że na rozumie psychika i ciało są zdrowe, a na braku rozumu psychika i ciało są chore. Odkryłam, że mózg reaguje na narzucone słowa przez człowieka i że reagują systemy neurologiczne oparte na energii na jakiej człowiek narzucający słowa jest zbudowany z energii opartej na narzuconych słowach. Odkryłam, że człowiek zbudowany na energii opartej na narzuconych słowach jest psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam, że ludzie którzy w naturze mózgu mają rozum przeszli na wykonywania narzuconych słów przez wybranych ludzi na jakich nabyli braku rozumu, choroby psychicznej i chorób ciała.
Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów są wolni, a teraz mówią, że dla nich prawem są słowa ludzi którzy nie mają rozumu i przeszli na wykonywanie słów opartych na braku rozumu. Ludzie wybierają sobie ludzi którzy nie mają rozumu i mówią, że im się zgadza myślenie oparte na braku rozumu. Mnie się nie zgadza myślenie oparte na braku rozumu i na swoim rozumie odbierałam moim klientom ukradzione im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia opartego na braku rozumu prawem. Wspaniała Oprah Winfrey jest obserwatorem tego co piszę na twitterze i nie dziwię się bo mamy takie same oparte na rozumie myślenie, ale zdziwiło mnie, że jako obserwator jest również Mitt Romney człowiek który w roku 2012 był kandydatem na Prezydenta Stanów Zjednoczonych. Czyżby to zatem rodzynek jak Faraon Dżeser (2.778 r p.n.e.) którego twarz nazywany Boskim wybitny architekt i uczony Imhotep uwieczniał w swoich budowlach. O Faraonie Dżeserze pisze się, że z okresu jego panowania pochodzą słowa " a wszystko stało się przez serce, a wszystko stało się przez język". Dla mnie jest pocieszającym wejście jako obserwatora człowieka który miał duże poparcie, że aż był kandydatem na Prezydenta Stanów Zjednoczonych gdyż  świadczy to o tym, że są ludzie którzy mają rozum. Człowiek który ma rozum nie wymusza wykonywania jego słów. Człowiek który ma rozum jest umysłowo zdrowy i chce ażeby ludzie byli umysłowo zdrowi i szczęśliwi.
Ludzie na całym świecie są wykonawcami słów narzucanych przez ludzi władzy na jakich są niewolnikami ludzi władzy. Człowiek który ma rozum nie chce ażeby ludzie byli niewolnikami.
Ludzie kościoła nie mówią, że chcą ażeby ludzie nie byli niewolnikami ludzi i nawet księdza Wojciecha Lemańskiego usunęli z wykonywania czynności księdza za to, że nie chce być niewolnikiem ludzi władzy kościoła.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz