poniedziałek, 20 lipca 2015

Z NATURY ODCZUWAMY MYŚLI DOBRE, A Z NABYCIA ZŁE

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!

Odkryłam, że podświadomość to połączenie odczuwania z myślami dobrymi. Odkryłam też, że to co wyparło i stłumiło podświadomość to odczuwanie połączone również z myślami, ale z myślami złymi.
Odczuwanie w naturze to energia jaka jest w systemach neurologicznych która nie istnieje bez słów jakie są w naturze mózgu. Odczuwanie jakie jest w podświadomości z nabycia od człowieka to energia jaka jest w systemach neurologicznych która nie istnieje bez słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.  
Odkryłam, że myśli jakimi posługujemy się naturalnie to myśli dobre. O tym czy myśli są złe czy dobre decyduje energia. Odczuwamy energię. Jesteśmy energią opartą na słowach w mózgu.
W stanie natury jesteśmy energią jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a z nabycia jesteśmy energią jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł na ziemię powiedzieć nam ażebyśmy nie wykonywali narzuconych słów. Jezus zdecydował się na cierpienie i śmierć ażeby ludziom wskazać, że na narzuconych słowach jest cierpienie i śmierć. Jak widać po stanie jaki jest na ziemi to ludzie wybrali słowa narzucone na jakich się cierpi i umiera. Ludzie wybrali myślenie złoczyńców przeciwko którym wystąpił Stwórca. Taki wybór ludzi, a mózg robi swoje i wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus: władza, kościół i wymiar sprawiedliwości królują na nie swojej ziemi, a na narzuconych przez nich słowach energia śmierci na jaką Albert Einstein wskazuje, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Te sposoby myślenia mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wszyscy widzimy te rozbieżne cele, że ci ludzie mówią ludziom, że mają wykonywać narzucone przez nich słowa. Ludzie zgodzili się wykonywać narzucone słowa na jakich stali się wykonawcami woli ludzi narzucających słowa.
Ten stan spowodował przebudowanie ludzkich ciał na wykonywanie narzuconych słów. Pod względem wykonywania narzuconych słów ludzie mają z nabycia różne nowotwory i ciała które się rozwijają na narzuconych słowach. Neurobiolog Eric Kandel mówi jakie odkrył ciała powstałe w człowieku w wyniku wykonywanych czynności na jakich jest zmieniona w ludziach anatomia. Ja wskazuję, że te ciała z nabycia są w systemach neurologicznych jakie powstały w wyniku narzucenia przez człowieka słów. W naturze nie ma systemów neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Wszystkie zmiany w człowieku są oparte na narzuconych słowach. Zmiany na narzuconych słowach są w systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi słowami. Systemów neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka nie ma prawa w człowieku być gdyż człowiek na nich jest nienormalny. Przyczyną tego nienormalnego stanu są słowa na jakich są oparte te systemy neurologiczne. Medycyna zajmuje się leczeniem tych systemów neurologicznych ale nie leczy braku rozumu na jakim utrzymują się te systemy neurologiczne.
Człowiek natury to człowiek oparty na ciele powstałym na słowach jakie są w naturze mózgu. Słowa wytwarzają energię, a z energii powstaje ciało. Ciało jest czujące, gdyż energia jest czująca. Na słowach narzuconych przez człowieka jest odczuwanie tych słów w postaci cierpienia i agresji. Narzucający słowa to agresor, a wykonujący narzucane słowa to cierpiący człowiek. Odkryłam, że cierpiący ludzie najczęściej wołają, że dla nich są prawem słowa zadające cierpienie jakie wymyślają ludzie czyniący zło. Albert Einstein widzi połączenie energii ze słowami i ja widzę to samo, tyle, że Albert Einstein we wszechświecie, a ja u ludzi. Albert Einstein widzi zebraną od ludzi na narzuconych słowach energię śmierci we wszechświecie. Ta energia robi zło gdyż na niej są oparte huragany, tsunami, wszystkie zmiany klimatyczne i wszystkie nieszczęścia. Na słowach Stwórcy energia jest stała. Szkoda, że Albert Einstein nie zajrzał do prawa ludzi tak jak ja to zrobiłam gdyż na pewno dostałby szoku gdyby zobaczył ilość myśli wymyślonych do czynienia zła. Zła energia we wszechświecie to energia oparta na złych myślach wymyślonych przez ludzi. W naturze wszechświata jest dobra energia na słowach Stwórcy tej energii. Prof. Włodzimierz Sedlak mówi o energii, że to zupa kwantowa, i chaos. Bardzo wielu Fizyków mówi, że w energii jest chaos. Ja wskazuję skąd pochodzi ten chaos, gdyż taki sam jest w ludziach na myśleniu do oszukiwania. Wskazuję, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jest porządek, a w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka jest chaos. Wskazuję na prace wykonane przez ludzi opierających się na słowach Stwórcy, że to doskonałe prace oparte na porządku w myśleniu jakie mają ci ludzie. Wskazuję na prace wykonane przez ludzi narzucających słowa, że to niewyobrażalny bałagan i chaos. Prace są wykonywane na energii i to w pracach ludzi opartych na słowach Stwórcy jest porządek w energii, a w pracach ludzi na narzuconych słowach jest niewyobrażalny bałagan. Dziwiłam się gdyż jako młoda dziewczyna wykonywałam prace dla Instytutu Ekonomiki Rolnej w Warszawie który badał sto przedsiębiorstw w Polsce. Ja dostałam pierwszą nagrodę. Nie wiedziałam, że jestem wyjątkiem z powodu porządku w tym co robię, a na porządku wszystko jest dobrze. Ja naturalnie robię dobrze. To nie moja zasługa, gdyż ja tylko opieram się na myśleniu jakie mam w mózgu. Kiedy zdawałam swój pierwszy bilans to przyjmujący go w jednostce nadrzędnej mój szef powiedział "ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkich ludzi z 44 przedsiębiorstw. Też nie wiedziałam dlaczego gdyż było to dla mnie normalne wykonywanie czynności. Kiedyś przyjechał człowiek z Ministerstwa badać u nas bilans i siedział cały miesiąc i powiedział nie ma błędów. Jak zaczęłam występować przed sądami to wygrywałam wszystkie sprawy. Pomyślałam, że jest nas tysiące, a ja wygrywam wszystkie sprawy, a kiedy zobaczyłam, że jak powołali Wojewódzkie Sądy Administracyjne i w kraju przegrało 99,5% ludzi a ja w województwie w którym najczęściej występowałam wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie to pomyślałam, że to jakieś dziwne. Kiedy Albert Einstein i inni Fizycy mówią o chaosie w energii to ja ten sam chaos widzę w pracach ludzi. Prace są wykonywane na energii i prace wykonywane na narzuconych słowach to lipa. Zła energia jest oparta na narzuconych słowach. To od ludzi lipiarzy pochodzi zła energia gdyż powodowanie bałaganu w myśleniu powoduje bałagan w energii. Zła energia to chaos i mają go też w sobie ludzie opierający się na narzuconych słowach. Posłuchać słowa wypowiadane przez ludzi władzy. kościoła, dziennikarzy i wielu innych ludzi którym zgadza się opieranie się na myśleniu ludzi to rozpacz. Należałoby zapytać skąd ci ludzie znają te słowa które są dowodem niewyobrażalnego bałaganu. Jedno zdanie usłyszę i już wiem jakie pomieszanie w myśleniu mają ci ludzie. Ja wskazuję ludziom nauki na decyzję opartą na prawdzie, że na niej jest porządek w energii, a jak wprowadzimy decyzję opartą na kłamstwie to myśli są poprzestawiane, a jak poprzestawiane myśli to poprzestawiana energia. Podświadomość odrzuca ten bałagan w myśleniu i powstały na tym bałaganie w myśleniu bałagan w energii. To co ludzie wypowiadają przechodzi ludzkie pojęcie. Ludzie wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu to ludzie którzy mają rozum i wielką przyjemnością jest ich słuchać. Ludzie w okresie Starożytności widać, że wpadli na pomysł oddzielenia się od ludzi którzy nie mają rozumu. Ja też bym tak chciała. Ci ludzie z rozumem mieli wybudowane swoje instytuty naukowe, teatry, kina i wszystko co potrzebne do życia. Pisarze w Starożytności piszą, że Wielcy Egipcjanie oddzielili się od ciemnego ludu w celu ukrywania przed nimi wiedzy. Chciałabym ażeby ci pisarze zobaczyli ile tysięcy stron pism piszę do wiadomości wszystkich ludzi i jasno podaję funkcjonowanie człowieka. Do ciemnych ludzi się nie przemówi. Nikt przed nimi wiedzy nie ukrywa ale oni wymyślili tyle myśli do czynienia zła, że to co umieją to robić złe rzeczy. Czesław Niemen z bólem w głosie śpiewa, że dziwny ten świat. Ja mówię, że na słowach Stwórcy to jest cudowny świat, ale tyle jest ludzi oszustów na narzuconych słowach którzy czynią ludziom zło. Czesław Niemen też to widzi. Ja przekazuję ludziom ażeby nie wykonywać słów opartych na kłamstwie gdyż na nich się cierpi. Złe emocje są oparte na złej energii która jest oparta na bałaganie w myśleniu. Ludzie bez rozumu ustanowili na ziemi inne prawo jak prawo Stwórcy oparte na rozumie. Mają w mózgu z nabycia na tym innym prawie umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Wykonywanie prawa ludzi to okradanie ludzi przy pomocy słów do oszukiwania. Katastrofalny stan ciemnoty ludzi. Zawsze widziałam, że dyrektorzy przysłani przez władze to najczęściej nie potrafili nawet jednego pisma napisać ażeby było wiadomo o co mu chodzi. Na szczęście większość dyrektorów z którymi pracowałam to mądrzy ludzie.
Mądrość lub ciemnota oparte są na słowach. Nasz Stwórca ma rozum i ludzie posługujący się Jego słowami mają rozum. Ludzie opierający się na słowach ludzi to ciemnota, gdyż słowa wymyślone przez ludzi to słowa do oszukiwania. Na słowach do oszukiwania powstali ludzie oszuści którzy wypowiadają słowa do oszukiwania. Człowiek wykonujący słowa człowieka to oszust. Rozum ma człowiek wypowiadający słowa swojego Stwórcy. Stan ludzi oparty na słowach do oszukiwania wymaga psychiatrycznego leczenia ponieważ psychika jest oparta na rozumie. Ludzi psychiatrów opartych na rozumie trzeba by do każdego człowieka jednego psychiatrę opartego na rozumie. Kto da radę tyle decyzji opartych na kłamstwie przywrócić do stanu prawdy ażeby przywrócić człowieka do stanu normalnego. Ja mocno gratuluję uczciwym ludziom rozumu. Ludzie oparci na rozumie mają wspaniałe emocje i wspaniałe odruchy i wspaniałe głosy. Gdybyśmy żyli w odosobnieniu tak jak oparci na rozumie Egipcjanie to żylibyśmy w odczuwaniu na jakim czuje się życie w raju. Ludzie oszuści musieli szybko wyprzeć i stłumić swoje podświadomości oparte na rozumie. Zygmunt Freud nie widzi żadnej podświadomości nie wypartej i stłumionej, a Karol Jung aż kłóci się, że on uważa, że ludzie z natury nie mają rozumu.
Gdyby ludzie nauki mieli rozum to tyle tysięcy lat nie szukałoby się odkrycia funkcjonowania człowieka. Ja odkryłam funkcjonowanie człowieka już dawno, ale ażeby to rozumieć to trzeba mieć rozum. Stan ludzi to wielki wstyd, gdyż nie ma się czym chwalić, że w naturze mózgu jest rozum, a z nabycia w mózgu jest brak rozumu.

                                                                                               Barbara Paul

                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz