wtorek, 28 lipca 2015

OSZUŚCI NAZWALI NA ZIEMI SWOJE MYŚLENIE LEGALNYM

Odkryłam dlaczego Stwórca wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa, gdyż oni nazwali w Jego świecie narzucone przez nich słowa legalnymi. Odkrycia tego dokonałam w oparciu o odkrycia naukowe o mózgu. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa nazwali ich myślenie legalnym i za nie przestrzeganie tego ich myślenia nazwanego legalnym wymierzają stworzeniom Boga kary. Stwórca przyszedł na ziemię i wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa, a czym ostrzegł ludzi, że ludzie narzucający słowa są oszustami i bandytami. Stwórca przyszedł ostrzec ludzi przed wykonywaniem narzuconych słów przez złych ludzi i swoją śmiercią wskazał, że ci ludzie stosują przemoc.
Odkryłam dlaczego na ziemi jest inne prawo jak prawo Boga, gdyż prawo Boga oparte jest na wolności, a prawo ludzi zabrało ludziom wolność. Ludzie którzy zgodzili się wykonywać narzucone słowa stali się służącymi ludzi narzucających słowa. Ludzie narzucający słowa nie tylko Romów wyrzucili z ich koczowisk we Wrocławiu mówiąc im, że decyzje Romów są nielegalne, ale wszystkim ludziom to robią. Ludzie narzucający słowa przyznają ludziom prawo do korzystania z mienia Boga. Ludzie im za to płacą, czyli za to co nie jest ich. Ludzie narzucający słowa obleźli cały świat i na przestrzeni dziejów uśmiercili niewyobrażającą ilość ludzi. Myślenie narzucone uśmierca życie, gdyż życie jest oparte na energii, a energia na słowach. Życie jest oparte na energii Stwórcy życia, a ludzie wykonują narzucone przez ludzi myślenie w którym nie ma energii życia. Źli ludzie uśmiercili całą Atlantydę złą energią opartą na narzuconych przez nich słowach. Niewyobrażalna ilość ludzi jest bandytami. Wystarczy ogłosić wojnę i widać niewyobrażalną ilość ludzi dla których mordowanie ludzi jest normalnym. Wielu z młodych chłopaków zostało mordercami w wyniku wprowadzonego przymusu zgłoszenia się do wojska. Wojsko jest oparte na narzuconych słowach, czyli na słowach do mordowania ludzi. Urzędnicy na narzuconych słowach stali się złodziejami. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów zmienia się anatomia. Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów ale reaguje na narzucone słowa chorobą umysłową i chorobą psychiczną oraz chorobami ciała. Na narzuconych słowach jest w mózgu inny umysł i na nim umysłowo chory człowiek. Nie wiem dlaczego tylko mnie tak mocno nie zgadzały się słowa zapisane jako prawo ludzi. Wiem, że jest więcej ludzi z utrzymanymi przekonaniami na słowach jakie są w naturze mózgu, ale ja znalazłam się w kontakcie ze słowami ludzi zapisanymi jako prawo. Te słowa na mnie działały jak słowa diabłów. Myślałam, że jak zacznę występować przed sądami i powiem o tym w sądach to usuną tych ludzi ze słowami diabłów. Pomyliłam się, gdyż Sędziom też zgadzają się te słowa diabłów i jeszcze wystąpili przeciwko mnie, że nie posługują się słowami diabłów. Zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Przerażającym jest dla mnie tak ogromna ilość ludzi diabłów opartych na narzuconych słowach. Do tych diabłów należą ludzie kościoła, którzy mówią, że ludzie mają wykonywać wolę władzy. Wola władzy jest oparta na narzuconych słowach. Ci wstrętni ludzie znęcają się nad stworzeniami Boga wymuszając od nich uznawania za legalne ich słów. Na tych słowach diabłów wyrzucają Romów z ziemi, wyrzucają ludzi z domów, wymuszają dawania im pieniędzy. Ogromna ilość ludzi przeszła na wykonywanie narzuconych słów i wskazuję im na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że mają zmienioną anatomię. Ta zmieniona anatomia jest oparta na wykonywaniu słów ludzi którzy mówią, że wykonywanie ich słów jest legalne. Ogromna ilość ludzi wykonuje te słowa złych ludzi, a źli ludzie im mówią, że ich Bóg nie umiał im stworzyć ciała żeby nie cierpiało. Ja odkryłam, że ciało cierpi od wykonywania narzuconych słów przez ludzi którzy mówią, że ich myślenie jest legalne . Odkryłam, że ludzie narzucający słowa mają zmienioną anatomię na anatomię psychopatów. To nazwane legalnym myślenie jest do stosowania przemocy na stworzeniach Boga. Stworzenia Boga są stworzone wolnymi ludźmi i zwierzętami i całą przyrodą, a ludzie którzy nazwali wymyślone przez nich słowa legalnymi stosują przemoc na wszystkich stworzeniach Boga. Tą przemoc stosują na odczuwaniu opartym na słowach w naturze mózgu na jakich wszystkie stworzenia są wolne. Do ludzi stosujących przemoc należą też ludzie nauki, kultury, oświaty, medycyny i ludzie z wszystkich innych dziedzin. Ludzie narzucający słowa gwałcą ludzi, którzy na słowach Stwórcy oparci są na miłości. Nikt nie pyta ludzi narzucających słowa na czym oni opierają tą nazywaną przez nich legalność ich słów. Oni wymyślili słowa i nazwali je legalnymi. Ludzie zgodzili się na wykonywanie tych słów wymyślonych i mało kto nie jest umysłowo chory. Na słowach jakie są w naturze mózgu mamy rozum, a ludzie przeszli na wykonywanie narzuconych słów przez oszustów którzy nazwali narzucone przez nich słowa legalnymi. Skutek narzucania słów i wykonywania narzuconych słów to prawie wszyscy ludzie umysłowo i psychicznie chorzy z chorymi ciałami.
Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz w jego książce "Tajemna wiedza w Egipcie" pisze, że ludzie w Starożytnym Egipcie mieli wszystkie odkrycia naukowe. Widać tego dowód w postaci Sfinksa z zaznaczonym w ludzkiej twarzy rozumie. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Ci Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Nie mam wątpliwości co do tego, że ludzie ocaleli z zatopionej Atlantydy postanowili wybudować Sfinksa z ludzką rozumną twarzą i wszystkie stworzenia z rozumnymi twarzami ażeby ostrzec ludzi przed zagładą jaką była Atlantyda przekazując, że oni ocaleli bo na rozumie byli na energii życia. Teraz też mamy wszystkie odkrycia naukowe i ja na to samo wskazuję co Albert Einstein, że na złej energii pochodzącej od złych ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję dobrym ludziom ażeby nie wykonywali słów oszustów nazywających ich myślenie legalnym, a jak przyjdą tak jak do Romów to puścić na nich złe psy bo to złoczyńcy.
 
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz