czwartek, 30 lipca 2015

MÓZG WYKAZUJE, ŻE BRAK ROZUMU JEST NA WYPOWIADANIU INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Kiedy odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne z Nim cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to ludzie wypowiadający inne słowa pobiegli do Uniwersytetu Carnegie Mellon zabronić im przysyłania mi podziękowań. Ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Zastępców Dyrektora w roku 2011 którym się zgadzało to co piszę, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Dyrektorzy ci chcieli ażeby ludzie byli zdrowi, gdyż co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Jezus swoją śmiercią wskazał, że ludzie którzy zadają cierpienie i śmierć posługują się narzuconymi słowami. Odkryłam, że psychika cierpi i umiera od wykonywania narzuconych słów. Myślenie ludzi wypowiadających inne słowa jak Stwórca zgadza się ludziom kościoła. Ludzie kościoła namawiają do wybierania władzy, a Arcybiskup Stanisław Gądecki mówił na Jasnej Górze, że kto nie wybiera władzy ten ma grzech. Ludzie kościoła wyrzucili z kościoła księdza Wojciecha Lemańskiego za nieposłuszeństwo, a ja odkryłam, że posłuszeństwa chce człowiek narzucający słowa. Wojciechowi Lemańskiemu nie pomogło odwoływanie się do władz kościoła w Polsce i również w Watykanie.
Odkryłam, że umysł nieświadomy oparty jest na narzuconych słowach.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz