sobota, 18 lipca 2015

WYMYŚLONE SŁOWA NIE ISTNIEJĄ BEZ ZŁYCH EMOCJI

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że myślenie nie istnieje bez emocji dlatego ponieważ myślenie nie istnieje bez energii. Ciało człowieka jest oparte na energii, a energię odczuwamy. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że ten rozum który nie istnieje bez emocji to rozum który nie istnieje bez systemów neurologicznych opartych na energii. Odkryłam zatem, że człowiek opierający się na myśleniu Stwórcy ma emocje jakie są na myśleniu Stwórcy i te emocje są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że te emocje oparte na słowach opartych na prawdzie to emocje miłości. Każdy z nas jeśli opiera się na słowach jakie są w naturze mózgu i spotka człowieka również ze słowami opartymi na prawdzie to ci ludzie odczuwają miłość. To połączenie energii opartych na prawdzie powoduje odczuwanie miłości. Takie mamy odczuwanie jak energie w nas, a energie mamy w sobie takie jak słowa w mózgu. Słowa są oparte na energii. Emocje nie istnieją bez myślenia dlatego, że każde myślenie jest oparte na energii, a energię odczuwamy. Odczuwamy zatem słowa Stwórcy, albo narzucone przez siebie. 
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że w mózgu są słowa narzucone przez człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że te słowa są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam zatem inne emocje na innych słowach opartych na innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że słowa oparte na tych systemach neurologicznych są oparte na złych emocjach, gdyż w systemach neurologicznych na narzuconych słowach jest inna energia. Odkryłam, że to zła energia na jakiej człowiek ma złe emocje. Na dobrej energii mamy emocje miłości. Jezus musiał mówić, że na Jego słowach ludzie mają emocje miłości gdyż świadczą o tym napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Nie dodali, że mówił, że miłość jest oparta na Jego słowach jakie mamy w naturze mózgu. Postanowili ludziom mówić, że nie wiedzą co to jest prawda. Ja mówię, że nie wie co to jest prawda człowiek który kłamie. Ja odkryłam to myślenie oparte na prawdzie, że jest w naturze mózgu, ale nikt z ludzi kościoła na nie nie zareagował, a powinien skoro mówią, że niby są oddani Bogu. Pisałam do najwyższych władz kościoła. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pomogło mi odkryć, że jest w mózgu też to znane myślenie ludziom, którzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. To odkrycie naukowe pozwoliło mi odkryć, że słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa narzucone i wykonywanie narzuconych słów. Natychmiast wiedziałam, że te narzucone słowa to ustanowione prawo o jakim pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że od wykonywania tego prawa ludzie cierpią. Ja pisałam, że ludzie cierpią od ustanowionego prawa przez ludzi, a ludzie kościoła mówią, że cierpienie jest przez Boga i Jego trzeba prosić jak nie chce się cierpieć. Wiem, że ludzie narzucający słowa jak je wypowiadają to bolą ludzi gdyż trafiają nimi w psychikę opartą na dobrych słowach. Ludzie wypowiadający słowa natury cieszą się jak się spotkają, a jak spotkamy czy słyszymy w telewizorach słowa wypowiadane przez ludzi narzucających słowa to niedobrze się robi od emocji jakie wychodzą z ich ust.  Kiedy odkryłam, że narzucone słowa są na innych systemach neurologicznych jak słowa jakie są w naturze mózgu to również odkryłam inne emocje zawarte w narzuconych słowach. Te emocje zawarte w narzuconych słowach to złe emocje. Odkryłam, że mózg wykazuje w innym miejscu jak słowa jakie są w naturze mózgu, że to słowa człowieka złego. Odkryłam, że człowiek dobry ma dobre emocje, a człowiek zły ma złe emocje. Odkryłam, że ludzie cierpią od słów zapisanych jako prawo ludzi ponieważ w tych narzuconych słowach zawarte są złe emocje. Odkryłam, że dobre emocje są oparte na dobrej energii jaką jest energia życia, a złe emocje są oparte na złej energii jaką jest energia śmierci. Odkryłam, że wprowadzona do ciała energia śmierci dokonuje uśmiercania życia przy pomocy tworzenia nowotworów na zdrowych komórkach. Przede wszystkim odkryłam niewyobrażalnie wielką ilość złych ludzi. Ci źli ludzie są takimi samymi mordercami jak Herod, Kajfasz i Piłat. Ukrywanie moich odkryć jak funkcjonuje człowiek jest dowodem na to, że ci ludzie tak samo uśmiercają ludzi jak mordercy Herod, Kajasz i Piłat. Ludzie mordercy wiedzą od Jezusa jak funkcjonuje człowiek i świadomie mordują ludzi wymuszając od nich wykonywania ich myślenia jakie uśmierca życie ludzi. To świadomi mordercy ludzi nie wyjaśniają odkrycia Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ludzie przecież widzą, że ludzie wykonują czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi, a ciało nie jest stworzone na myśleniu ludzi. Ja na drodze moich odkryć jasno widzę, że ludzie mordercy wiedzą do dzisiaj, że uśmiercają ludzi wymuszaniem uznawania za prawo innego myślenia jak Stwórcy. Ci mordercy Stwórcy i ludzi opowiadają o Bogu. Ludzie zajmujący się internetem ukrywający moje odkrycie nie podają do wszystkich krajów mojego odkrycia, gdyż od kiedy napisałam, że ludzie z około stu krajów świata czytają o moich odkryciach to od tego czasu wiele krajów przestało być widać. Do tego Rosji nie widać którą się oskarża, że jest zła. Ludzie ukrywający moje odkrycia to również mordercy ludzi, gdyż ci źli ludzie chcą ażeby ludzie cierpieli i umierali na wykonywaniu narzuconych słów. Ludzie na twitterze tylko u mnie przestali pokazywać ile ludzi czyta moje artykuły, a kiedyś od czasu do czasu pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu tego co piszę. Tak robią mordercy ludzi. 
Ta ogromna ilość morderców ludzi trzyma w ciemnocie ludzi żyjąc sobie z ich okradania przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Na myśleniu Stwórcy nikt u ludzi nie znajdzie broni do zabijania ludzi, a przywódców ludzi raczej nie znamy ażeby nie mieli broni do zabijania ludzi. Może wyjątkiem być Faraon Dżeser (2.778 r. p.n.e.) którego twarz uwiecznia nazywany Boskim wybitny architekt i naukowiec Imhotep. Wyjątkowość Faraona Dżesera podkreślają słowa zapisane na Stelli Faraona Szabaki (915 r. p.n.e.) " a wszystko stało się przez serce, a wszystko stało się przez język". To mądre słowa które mówią o tym samym co ja, gdyż serce to uczucia, a język to wypowiadanie słów. Wskazuję na mózg wykazujący narzucone słowa, że to rozbieżne cele, że to język wypowiedział inne słowa oparte na innych uczuciach. Wiesław Bator w książce "Myśli Starożytnego Egiptu" pisze, że te słowa zapisane na Stelli Faraona Szabaki pochodzą z okresu Faraona Dżesera. Może zatem to jedyny władca który nie był mordercą. 
Ludzie mówią o sobie, że są rozwiniętymi i świadomymi, a to jest nieprawdą skoro rządzą złoczyńcy którzy chcą zadawać cierpienie i śmierć. Na myśleniu złoczyńców ludzie są nieświadomymi. To przerażająca ilość ludzi złoczyńców. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że teraz jest ogromnie dużo złych ludzi, gdyż nikt z dziennikarzy do których napisałam nie zareagował na moje odkrycia, a nie ma cudów ażeby nie wiedzieć o czym piszę. Do kolejnych przywódców pisałam i wszyscy milczą. Nie ma cudów, że Sędziowie Trybunału Konstytucyjnego, Sądów Najwyższych, Wojewódzkich i w Trybunale do spraw Przemocy nie wiedzą o czym piszę. Nie ma cudów, że nie wiedzą o czym piszę ludzie kościoła. Gdyby nie Uniwersytet Cambridge to nikt by nie reagował na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Ludzie w Ministerstwie Zdrowia i Departamencie Zdrowia wiedzą, że odkryłam, że człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest zdrowy i świadomie uśmiercają ludzi. Usunęli w roku 2011 Dyrektorów którzy chcieli zdrowia ludzi ażeby mogli mordować ludzi przy pomocy wymuszania wykonywania wymyślonego myślenia przez ludzi władzy. Ci wszyscy mordercy ludzi nazywający prawem myślenie do uśmiercania życia zadają ludziom cierpienie i śmierć ażeby mogli luksusowo sobie żyć i produkować i kupować broń do zabijania ludzi. Kiedyś w jednym z programów "Kultury" (piszę o tym wcześniej) wystąpił źle ubrany człowiek i powiedział, że siedzą tam Politycy przez których "Kultura" nie ma pieniędzy. Ja myślałam, że ten człowiek występuje przeciwko zabieraniu ludziom pieniędzy, a okazało się, że on wołał ażeby dla "Kultury" dać więcej pieniędzy z tego co zabrali ludziom przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem. W programie "Hala Odlotów" można usłyszeć, że chcą zapytać polityków zabierających ludziom pieniądze czego od nich oczekują. W programie "Kultura Głupcze" można usłyszeć, że jak pieniędzy nie można inaczej zdobyć jak przy użyciu przemocy to mówią "no to stosujmy przemoc". Taką mamy kulturę na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Ja widzę ludzi którzy mają kulturę i piękne zachowania i są one oparte na słowach i energii Stwórcy. Wiem jak wspaniałymi są ludzie którzy czytają to co piszę. Źli ludzie też czytają ale ich cel jest rozbieżny, tak jak widzi to mózg.
Naukowcy mówią, że kiedyś Stwórca był znudzony gdyż wszystko we wszechświecie działało w sposób doskonały. Od kiedy Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słów to ma pełno umysłowo chorych ludzi i pełno złoczyńców przez których ludzie są umysłowo chorzy. Diabelstwo narzucające słowa namawia do przejścia na ich słowa ażeby ludzie cierpieli i byli nienormalni tak jak oni. To na to myślenie tego diabelstwa wskazuje Albert Einstein, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Ja o tych słowach Alberta Einsteina ciągle piszę, a mordercy dalej mordują i prowadzą do uśmiercenia całego życia na ziemi. Ci mordercy mówią do ludzi, że Bóg nie umiał stworzyć ciała ludzi ażeby nie cierpiało od zadawanego cierpienia przez morderców jakimi są. Ludzie nabyli od złoczyńców myślenia i na nim zwijają się z bólu i umierają. Na myśleniu Stwórcy życie jest wieczne, a na myśleniu morderców jest pełno cmentarzy na ziemi. Myślenie ma swoje skutki. Na myśleniu Stwórcy nie było myślenia władzy i kościoła. Budynki władzy i kościoły buduje się za pieniądze ludzi, a na myśleniu Boga każdy żyje za swoje pieniądze. Mordercy Stwórcy wiedzą doskonale o czym mówił Jezus i przekazują kolejnym mordercom ażeby uśmiercali ludzi przy pomocy wymuszania do nich uznawania za prawo myślenia wymyślonego przez ludzi łobuzów którzy za dane im życie wydają decyzje w nie swoim świecie. Wielu ludzi nie wie o co chodzi, ale mordercy wiedzą. Gdyby nie wiedzieli to dawno reagowaliby na moje odkrycia. Ja dawno odkryłam funkcjonowanie człowieka. Bzdury jakie opowiadają w kościołach o stworzeniu człowieka przyczyniają się do powstawania umysłowo chorych ludzi. Nikt jeszcze nie znalazł i nigdy nie znajdzie grzechów Adama i Ewy w ludzkich mózgach ażeby ludzie na nich cierpieli. To, że nie można znaleźć ludzi opartych na myśleniu Stwórcy to dzieło świadomych morderców ludzi. Jedni Naukowcy dokonują odkryć opartych na prawdzie, a drudzy na życzenie morderców oszukują. Zło jakie uczynili ludziom ludzie wymuszający uznawania myślenia wybranych ludzi za prawo jest niewyobrażalne, gdyż mało kto nie jest umysłowo i psychicznie chory. 
Doskonały Stwórca stworzył mózg oparty na Jego słowach, a teraz wszyscy mają zaburzone mózgi narzuconymi słowami na jakich ludzie jęczą z psychicznego bólu i chodzą wypowiadając słowa nienormalnych ludzi. 
Łobuzy mówią, że szukają odkrycia funkcjonowania człowieka a ukrywają ażeby móc tworzyć nienormalnych ludzi i uśmiercać ludzi. To okropne, że medycyna leczy psychikę i ciała, a bierze pieniądze od morderców psychiki i ciała. 
Ludzie stworzeni dobrymi i z dobrymi emocjami muszą się bać złych ludzi powstałych na narzuconych słowach. 
                       
                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz