wtorek, 14 lipca 2015

MÓZG ROBI SPRZECIW NA SŁOWA DO CZYNIENIA ZŁA

Minęło ponad dwa tysiące lat od czasu zamordowania Stwórcy przez złoczyńców do czasu znalezienia się człowieka takiego jak ja któremu nie zgadzały się słowa do czynienia zła zapisane jako prawo ludzi. Trzeba było odkryć naukowych ażeby mnie wspomogły, gdyż nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi którym zgadzałyby się słowa na jakich są stworzeni. Odkrycia naukowe o mózgu mnie wspomogły, gdyż Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim słowa z jakimi się nie zgadza. Odkryłam,  że te słowa z jakimi mózg się nie zgadza są do czynienia zła. Odkryłam, że na tych słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów człowiek jest umysłowo chory, a jego psychika i ciało są chore na złej energii opartej na narzuconych słowach. Trudno jest znaleźć ludzi którym zgadzają się słowa do czynienia dobra jakie są w naturze mózgu na jakich człowiek funkcjonuje na energii życia. Ludzie przeszli na posługiwanie się narzuconymi słowami i mają nienormalne mózgi, nienormalną psychikę i nienormalne ciała.
Człowiek jest normalny na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika i ciało są też oparte na słowach narzuconych przez człowieka, ale jest to nienormalna psychika i ciało. Podświadomość oddziela psychikę i ciało oparte na narzuconych słowach. Odkryłam, że podświadomość oddziela od siebie złoczyńcę. Narzucone słowa w mózgu to mózg nienormalnego człowieka który wypowiada narzucone przez niego słowa i są to słowa oparte na kłamstwie. Stwórca dokonał układów z pierwiastków na jakich stworzył życie. Energia oparta na słowach narzuconych przez ludzi to energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że na niej jest śmierć. Odkryłam, że na słowach narzuconych przez człowieka człowiek ma w sobie energię śmierci. Psychika i ciało oparte na narzuconych słowach są oparte na energii śmierci. Człowiek narzucający słowa nie ma swojego ciała i energia oparta na narzuconych słowach dokonuje uśmiercania życia. Uśmiercanie życia odbywa się przy pomocy tworzenia na zdrowych komórkach nowotworów. Dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja mówię, że na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma w człowieku żadnych zmór pamięci. Na słowach jakie są w naturze mózgu jest dobra pamięć, gdyż oparta na dobrej energii jaka jest w naturze człowieka.
Ludzie to jedyne stworzenia we wszechświecie które wypowiadają słowa. Mózg oddziela słowa narzucone od słów jakie są w naturze mózgu. Energia życia jest tylko na słowach jakie są  naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel widzi zmienioną anatomię w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Od razu kiedy dowiedziałam się, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia to napisałam do niego i do ludzi nauki, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności wykonywane na słowach do czynienia zła. Od razu to napisałam ponieważ widziałam cierpienie ludzi na wykonywaniu słów zapisanych jako prawo ludzi i występowałam przeciwko słowom przy pomocy których ludzie władzy okradają ludzi. Odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i odkryłam, że słowa zapisane jako prawo ludzi to nie są słowa jakie są w naturze mózgu. Pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że nazywanie umową wykonywania narzuconych słów to nie jest umowa tylko wykonywanie słów złoczyńcy. Kiedy dowiedziałam się o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania  i problemy, że to rozbieżne cele to wiedziałam, że mózg widzi tą samą różnicę słów którą widzę ja i wykazuje ją, że te słowa są do rozbieżnych celów. Pisałam do ludzi nauki, że na tych rozbieżnych celach zmieniona jest anatomia i że jest to chora anatomia oparta na chorej psychice. Wiedziałam, że wykazywanie przez mózg narzuconych słów, że to rozbieżne cele jest wykazywaniem słów jakimi posługuje się złoczyńca. Wiedziałam, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach to anatomia z nabycia jaką jest anatomia złoczyńcy. Kiedy napisałam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złoczyńcy pobiegli usunąć z Uniwersytetu Carnegie Mellon ludzi którzy przysyłali mi podziękowania i z Departamentu Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Nie zamordowali mnie tak jak Stwórcy, ale Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu. Prawie wszystkim ludziom zgadzają się słowa jakimi posługują się złoczyńcy, gdyż dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach. Ja piszę o tych danych od 2005 roku i wysyłam pisma do dziennikarzy i żaden nie napisał do mnie, że ja nie mam racji, że ponad 99,5% skarżących się ludzi zostało okradzionych przy pomocy nazwania słów opartych na kłamstwie prawem. Gdyby nie przysyłane mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge to ludziom nauki zgadzają się słowa oparte na kłamstwie. Nie ma się co dziwić, że ponad 2000 lat nikt nie odkrył, że na słowach opartych na kłamstwie ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ludziom podobają się złoczyńcy, a co już widać w czasie kiedy Stwórca był na ziemi i bardzo dobrze widać jak wiwatują na cześć wybieranych przez nich przywódców opartych na kłamstwie. Ażeby nie reagować na słowa Alberta Einsteina, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach to jest to dowód na to, że ludzie są wielkimi złoczyńcami. Ja piszę o tych słowach Alberta Einsteina wskazującego na energię śmierci na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a Naukowcy z ponad 600 krajów świata w wybudowanych za miliardy euro precyzyjnych laboratoriach szukają energii śmierci w naturze. Ja wskazuję, że energia śmierci jest w każdym człowieku który ma w mózgu narzucone słowa, a ludzie nauki szukają energii śmierci u Stwórcy. Brak słów na to kim są ludzie w stanie wytworzonej takiej złej grawitacyjnej siły, że grozi śmiercią całego życia na ziemi. Ja piszę, że to złoczyńca wymusza wykonywania jego słów i że na tym polega różnica pomiędzy prawem Stwórcy, a prawem ludzi i jakby wszystkim ludziom zgadzają się słowa złoczyńców. To złoczyńca rozporządza nie swoim mieniem. Do wydawania rozporządzeń w sprawie Czyjegoś mienia trzeba użyć słów do oszukiwania. Ludzie za otrzymanie życia doprowadzili świat do uśmiercenia go i doprowadzili swoje mózgi i ciała do stanu nienormalnych ludzi. Ludziom uczciwym proponuję na drzwiach zrobić napisy "Ludziom władzy i innym złodziejom wstęp wzbroniony". Złodziej to człowiek posługujący się innymi słowami jak są  naturze mózgu. To złodzieje ustanowili na ziemi prawo oparte na słowach jakimi posługują się złodzieje. Ludzie kościoła w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali "Bądź wola Twoja", a do ludzi mówią, że mają wybierać władze. Władza jest oparta na wykonywaniu jej woli. Ludzie kościoła mają ludzi za idiotów którym można mówić, że chce się ażeby była wykonywana wola Boga, a narzucać słowa ażeby ludzie wykonywali ich wolę. Za takich samych idiotów uważają ludzi ludzie władzy którym zapisali w Konstytucji, że mają wolność, a za nie wykonywanie woli władzy wymierzają ludziom kary. Ludzie nabyli ciemnoty na słowach na jakie namówili ich źli ludzie. Na słowach jakie są naturze mózgu ludzie mają rozum.
Stan ludzi nauki to taka sama wielka katastrofa jak wszystkich innych ludzi opartych na myśleniu opartym na kłamstwie.
Podaję jasne odkrycie dla ludzi nauki i wszystkich innych ludzi, że anatomia jest zmieniona na narzuconych słowach w mózgu i jest to anatomia złoczyńcy i służącego złoczyńcy.                                                              
                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz