środa, 29 lipca 2015

LUDZIE BEZ ROZUMU WALCZĄ O WYGRANIE GŁUPOTY

Ludzie bez rozumu wiedzą, że nadaję swoje odkrycia do ludzi nauki i zablokowali mi możliwość korzystania z poczty. Nie raz już mi to zrobili. Ludzie bez rozumu to niszczyciele porządku. To od nich jest chaos w energii natury. Chaos w energii pochodzi od głupich ludzi którzy walczą ze swoim Stwórcą o wygranie głupoty. Psychiatria wie, że człowiek umysłowo chory to szkodnik. Ze Stwórcą głupi nie wygrał bo nie ma rozumu. To Stwórca mózgu wykazuje, że kłamca nie ma rozumu. Ludzie mają wybór albo mieć rozum albo nie mieć rozumu. W naturze mają rozum. Ludzi bez rozumu jest tak dużo, że siedzą na moim blogu i na twitterze i pokazują, że ludzi z rozumem to prawie nie ma.
Pożałowania godni ciemni ludzie którzy nie umieją zarobić na swoje życie tylko żyją z okradania ludzi.
Psychiatria wie, że ludzie mają w sobie dwie osobowości, a ja teraz odkryłam, że jedna z tych osobowości jest mądra a druga głupia. Mądra ma rozum, a głupia nie ma rozumu. Mózg wykazuje mądrą osobowość na umyśle świadomym, a głupią na umyśle nieświadomym. Głupich ludzi mamy co niemiara, gdyż władza jest oparta na braku rozumu. Wszystkich dyrektorów jakich znałam bez rozumu używali tylko palca do wskazywania co ludzie oparci też na głupocie mają robić. Głupi pracuje dla głupiego. Mądry pracuje dla siebie. Głupi na ziemi nazwali swoje myślenie prawem, a ten kto jest głupi przyznał do siebie prawo głupiemu.
Ludziom tak się zgadza głupota, że trzeba było tysięcy lat po Wielkich Egipcjanach ażeby znalazł się ktoś taki jak ja kto odkrył, że ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mają rozum. Ludzie zajmujący się odkryciami o mózgu i psychice dokonali odkryć z których ja odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie ludzie mają rozum, a na myśleniu opartym na kłamstwie nie mają rozumu. Na czele mienia opartego na rozumie Stwórcy stoją ludzie bez rozumu. Ci ludzie bez rozumu mówią, że mienie Stwórcy jest ich. Mienie Stwórcy jest oparte na energii jaka jest w naturze wszechświata, a ukradzenie tego mienia spowodowało, że złodzieje nabyli złej energii. Naukowcy Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi zła energia a ja im nie raz wskazuję, że od ludzi którzy nie mają rozumu. Oparty na rozumie Albert Einstein wie, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że umysł nieświadomy oparty na braku rozumu jest oparty na złej energii. Chaosu w energii narobili ludzie bez rozumu. Tych ludzi którzy zaburzają moje odkrycie, że ludzie na myśleniu natury mają rozum trzeba wziąć na leczenie psychiatryczne, gdyż zaburzanie porządku jest oparte na umysłowej i równocześnie psychicznej chorobie.
Ciemnota jest oparta na ciemnej energii. Naukowcy pokazują, że jest około 90% ciemnej energii i mówią, że nie wiedzą skąd ona pochodzi. Ja wskazuję, że z braku rozumu, gdyż ludzie na umyśle nieświadomym są ciemni. W energii opartej na rozumie nikt nie znajdzie ciemnej energii.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz