niedziela, 19 lipca 2015

KRADZIEŻE PRZEZ URZĘDNIKÓW PLAGĄ

Dzisiejsze wiadomości podają artykuł zatytułowany "Plaga w Chinach" z powodu dokonywanych kradzieży przez urzędników. Gazeta podaje, że na tysiące urzędników padł blady strach. Ja wskazuję, że czynności wykonywane przez każdego urzędnika to dokonywanie kradzieży. Urzędnicy wykonują czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy, a myślenie narzucone jest do okradania. Jak człowiek wykonuje odpowiednio długo czynności oparte na okradaniu to dla niego okradanie robi się normalnym. Ludzie wykonujący czynności na narzucanych słowach, czyli na okradaniu oskarżają ludzi którzy kradną. Tak jeden drugiego oskarża i z czasem wszyscy nazywają siebie złodziejami. To nie jest oskarżanie tylko to jest prawdą, że na wykonywaniu czynności na narzuconych słowach człowiek staje się takim złoczyńcą jak wykonywane przez niego czynności. Ja znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem, ale nie zgadzało mi się i występowałam przeciwko temu myśleniu. Przed sądami odbierałam dla moich klientów ukradzione im pieniądze przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Zatem ostrzegam wszystkich uczciwych ludzi przed wykonywaniem prawa ludzi, gdyż wykonywanie czynności na myśleniu do okradania zmienia anatomię człowieka na złodzieja. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a zatem trzeba uważać jakie czynności się wykonuje ażeby nie zmienić swojej anatomii na złoczyńcę.
Ja zwracam uwagę na mówienie przez ludzi, że przestrzegają prawa ludzi, a przecież ludzie nie mają prawa do ludzi. Wskazuję na to, że długie powtarzanie kłamstwa powoduje, że człowiek wierzy w kłamstwo. Wskazuję, że tymi słowami opartymi na kłamstwie zajmują się systemy neurologiczne na jakich tworzą się choroby. Te choroby tworzą się na myśleniu na jakie mózg robi sprzeciw. Prof. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować inaczej i że jest to funkcjonowanie właściwe dla danej choroby. Ja mówię, że ten sprzeciw podświadomości jest na słowa narzucone przez człowieka na jakich wykonuje on czynności oparte na kłamstwie, Mało zatem, że człowieka wykonującego czynności oparte na kłamstwie nazywają złodziejem to jeszcze na tym złodziejstwie choruje jego ciało.

                                                                                           Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz