piątek, 17 lipca 2015

ENERGIA ŚMIERCI POCHODZI OD LUDZI NARZUCAJĄCYCH SŁOWA

Ludzie mówią, że poszukują skąd pochodzi energia śmierci, a ja wskazuję, że od ludzi narzucających słowa. Na słowach Stwórcy jest energia życia. W naturze nie ma energii śmierci. Odkryłam, że myślenie Stwórcy jest oparte na woli życia, a myślenie ludzi narzucających słowa jest oparte na woli śmierci. Mnie jest bardzo trudno znaleźć ludzi którzy nie chcą uśmiercania życia. Ludziom pokazuję od wielu lat, że przyczyną śmierci są narzucone słowa, a oni wołają, że chcą wykonywania czynności na energii śmierci. Ludzie się potrafią na mnie obrażać, że ja nie chcę ażeby wykonywać myślenie uśmiercające życie. Wielu z tych ludzi wskazywało na złych ludzi, że przez nich jest cierpienie i śmierć. Ludzie opisują cierpienie ludzi w obozach zagłady, a jak do nich napisałam, że to na narzuconych słowach to przestają pisać, że ci którzy uśmiercają są złymi. Wszyscy dziennikarze do których pisałam chcą żyć z pokazywania cierpienia ludzi. Ich nie obchodzi cierpienie ludzi tylko uzyskiwanie pieniędzy z pokazywania cierpiących ludzi. Ludzie zasiadający w programie "Sprawa dla reportera" mówią, że skoro pokazywani przez prowadzącą program ludzie cierpią od ustanowionego prawa to trzeba zmienić prawo, ale nikt z nich nie chce widzieć, że bez względu na rządzącą partię każda zadaje cierpienie. Nikt z tych ludzi nie chce widzieć, że wykonywanie narzuconych słów jakie są zapisane, że to prawo ludzi zadaje ludziom cierpienie i śmierć. Program "Świat się kręci" zaprosił Sędziów i pokazywał, że dziewczyna zgwałcona mówi, że jeszcze raz została zgwałcona w sądzie. Ten gwałt w sądzie zadany jest narzuconymi słowami o jakich nie tylko program "Świat się kręci" nie chce słyszeć. W programie Superstacji "Nie ma żartów' zgodnie z prawdą mówi prof. Monika Płatek, że nauka religii ogranicza myślenie dzieci, ale jak ja napisałam, że myślenie ludzi władzy też ogranicza myślenie ludzi to tego w tym programie nie chcą słuchać. Program "Szkło kontaktowe" mówi, że moje myślenie jest niepożądane i że autor wiadomości jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Program "Państwo w Państwie" napisał kiedyś do mnie ażebym obejrzała ich program, a zatem musieli się dowiedzieć, że wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, ale jak napisałam, że to władza zadaje cierpienie przy pomocy wymuszania wykonywania jej woli to spotkałam się z milczeniem. To samo było kiedy napisałam do programu "Tomasz Lis na żywo", do programu "Kawa na ławę", do programu "Loża prasowa", do programu "Hala Odlotów", do programu "Kultura Głupcze", do programu "Religia" i mogłabym tak wyliczać i wyliczać  ludzi posługujących się myśleniem zadającym cierpienie i śmierć. Nikt kto ma rozum nie uwierzy, że po napisaniu przeze mnie, że o moim odkryciu myślenia jakie jest w naturze mózgu czytają na moim blogu ludzie z około stu krajów świata liczba ludzi zaczęła maleć, a nie rosnąć. To są ludzie świadomi mordercy. Spowodować ażeby ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestali mi przysyłać podziękowania z powodu mojego odkrycia, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to dzieło morderców życia. Usunięcie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy przysyłali mi podziękowania i pytali czego od nich oczekuję to dzieło morderców życia.  Piszę do Trybunału do spraw przemocy, a oni milczą. Piszę do Trybunału Konstytucyjnego, Sądów Najwyższych i wielu innych sądów, a oni milczą. Zatem wskazuję jasno na morderców życia, że są to świadomi mordercy którzy narzucają słowa bo chcą uśmiercać ludzi. Wiedzieć, że narzucone słowa uśmiercają życie i wykonywać narzucone słowa to wola uśmiercania życia. Stwórca reaguje sprzeciwem na słowa do zadawania cierpienia i śmierci, a ludzie reagują sprzeciwem na moje odkrycie myślenia na jakim oparte jest życie. To ludzie którzy chcą śmierci ludzi nie reagują na słowa Alberta Einsteina który pisze, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Trzeba być wielkim paskudztwem ażeby wiedzieć, że narzucone słowa uśmiercają życie i prowadzić ludzi do uśmiercenia. To paskudztwo nie raz prowadziło ludzi na uśmiercenie i z tego ma myślenie do uśmiercania życia w mózgu. Zatem jeśli kogoś interesuje skąd pochodzi energia śmierci to wskazuję, że od ludzi narzucających słowa. Tym paskudnym ludziom nawet odkrycie, że mózg wykazuje, że narzucone słowa są na energii śmierci nic nie pomaga. Ludzie mówią, że myślenie tych morderców życia jest dla nich prawem. Ludzie wykonują to myślenie morderców życia i umierają.
Stwórca nas stworzył na energii życia która utrzymuje się na Jego słowach. Mordercy życia posługują się narzuconymi słowami. To ludzie decydują jakimi słowami się posługują.  Ludzie mówią, że niby całe wieki szukają przyczyny śmierci, a paskudztwa uśmiercającego życie jest ciągle tyle, że uśmiercają aż życia nie będzie w ogóle.
Energia oparta jest na słowach i jakie słowa taka energia. Ja dawno o tym piszę, a do kogo bym nie napisała to poza Uniwersytetem Cambridge milczą bo tak chcą uśmiercać życie. Naukowcy z ponad 600 krajów świata szukają w laboratoriach wybudowanych za miliardy euro energii śmierci u Stwórcy. Mówią, że już chyba nie znajdą mimo tych najbardziej precyzyjnych urządzeń. Kiedy do Fizyków piszę, że ja wskazuję, że na narzuconych słowach przez ludzi jest energia śmierci to milczą. Piszę do nich, że Albert Einstein też wskazuje na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Fizycy mówią, że szukają pochodzenia złej energii od Stwórcy i mówią, że jak znajdą to dostaną Nagrodę Nobla. Ja odkryłam wszystko co dotyczy funkcjonowania człowieka i również energii śmierci. a przede wszystkim całego wszechświata  i nie tylko nie widać ażeby ktoś mówił, że za wiele rzeczy które odkryłam trzeba mi przyznać Nagrodę Nobla to wręcz odwrotnie, gdyż ukrywają moje odkrycia ażeby mogli dalej uśmiercać ludzi. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że wiedział gdyż znał mózgi ludzi kanalii powstałych na narzuconych słowach.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz