środa, 29 lipca 2015

CZŁOWIEK JEST ENERGIĄ OPARTĄ NA SŁOWACH

Stan natury człowieka to zrównoważona energia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Tym co zmieniło w człowieku energię są narzucone słowa. Narzucenie słów spowodowało znalezienie się człowieka w stanie w którym przestał wiedzieć o co chodzi. Narzucenie słów spowodowało rozdzielenie się człowieka z energią życia. Narzucenie słów spowodowało rozdzielenie się ciała z mózgiem. Do rozdzielenia ciała z mózgiem doprowadziły narzucone słowa. Mózg wykazuje te słowa jakimi rozdzieliliśmy się z energią. Te słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa na jakich człowiek jest na złej energii. To jest całe rozwiązanie zagadki funkcjonowania człowieka. Człowiek funkcjonuje dobrze jak jest na energii jaka jest w jego naturze opartej na słowach na jakich utrzymuje się ta energia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że człowiek znalazł się na energii opartej na narzuconych przez niego słowach. Zatem każdy z nas ma w sobie energię opartą na słowach jakie są w naturze mózgu i jeśli narzucił słowa to ma energię opartą na narzuconych przez siebie słowach. Wykonywanie narzuconych słów przez jakiegoś człowieka to też narzucenie słów. Na narzuconych słowach człowiek cierpi i umiera. Życie jest oparte na energii życia opartej na słowach Stwórcy.
Człowiek narzucając słowa znalazł się na odczuwaniu cierpienia. Sam każdy sobie to zrobił. Jesteśmy stworzeni na doskonałej energii opartej na doskonałych słowach naszego Stwórcy. Moc słowom nadaje energia. Bez energii słowa nie mają żadnej mocy, ale to słowa uruchamiają energie. Zatem bardzo ważnym jest jakie wypowiadamy słowa. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że na złej energii są wypowiedziane przez nas słowa inne jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy. Zatem narzucone przez nas zachowania i problemy to przyczyna naszego znalezienia się na złej energii. Na złej energii oparte jest cierpienie, a zatem  przyczyną cierpienia są narzucone słowa przez człowieka. Zebrała się grupa ludzi w Polsce ponad czterdzieści procent, a w innych krajach inaczej i ci ludzie stosują na ludziach przemoc wymuszaniem od ludzi uznawania ich słów za prawo. Ludzie nie powinni wykonywać tych słów źle zachowujących się ludzi, którzy wymuszają uznawania ich myślenia za prawo, gdyż jeśli ludzie wykonują te narzucone słowa to wchodzą w złą energię opartą na narzuconych słowach. Ludzie narzucający, że ich słowa są prawem to źle zachowujący się ludzie. Powtarzanie kłamstwa powoduje, że człowiek w nie wierzy. To energia powtarzana umacnia się i człowiek na tym co postanowił funkcjonuje. Ludzie wierzą, że są królami czy cesarzami, a są tymi jakimi są na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek na narzuconych słowach jest zmieniony i ten zmieniony człowiek jest oparty na kłamstwie. Ludzie wierzą, że są ministrami, prezydentami, dyrektorami, że są służącymi ludzi, itd, a to jest kłamstwem. Ludzie są ministrami, prezydentami, królami, cesarzami  i służącymi ludzi, itp. dlatego, że w to uwierzyli powtarzaniem słów opartych na kłamstwie. Tym kim człowiek jest jest stan człowieka oparty na rozumie w mózgu. Człowiek wie kim jest jeśli wypowiada słowa tylko oparte na prawdzie. Wygląda na to, że jakby wszyscy ludzie odeszli z tego naturalnego swojego stanu. Swój naturalny stan utrzymują ludzie, którzy mówią głosem o energii podświadomości. Głos o energii podświadomości to głos oparty na zrównoważonej energii jaka jest w naturze człowieka. Tym głosem o energii podświadomości mówi człowiek który ma rozum. Ludzie się pozmieniali na wypowiadaniu innych słów aniżeli są w podświadomości. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja mówię, że ta wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to psychika oparta na zrównoważonej energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Człowiek utrzymywał ten stan zrównoważonej energii i mówił jej głosem dopóki wypowiadał słowa jakie są w naturze mózgu. Głos podświadomości to głos oparty na zrównoważonej energii. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że mózg wykazuje, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest na innych systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne oparte są na energii i człowiek na narzuconych słowach znalazł się na złej energii. Jak widać ja mam silne przekonania oparte na rozumie i jak silne są moje przekonania świadczy to, że cały prawie świat oparty jest na narzuconych słowach przez ludzi a ja mówię, że to źle. Ja to udowadniam, że to źle gdyż mam na to dowody wygrywania każdej sprawy w sądach dopóki się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym myśleniu. Gdybym się nie przyznała to bogato bym żyła gdyż wiem jak wygrywać z kłamcami, ale ja byłabym nieuczciwa, a to spowodowałoby, że zaczęłabym wchodzić w myślenie oparte na kłamstwie. Moje przekonania oparte na prawdzie są tak silne, że uparcie przedstawiałam i przedstawiam wszystkim ludziom narzucającym słowa, że są kłamcami. Ludzie nie chcą ażeby odkrywać, że są kłamcami, gdyż ludzie się z tym ukrywają. Ja nie chciałabym mówić ludziom, że są kłamcami, ale mówię, że ich słowa są dowodami na to, że są kłamcami. Ludzie robią zło przy pomocy kłamstwa, a ludzi oszukują, że są uczciwymi. Wszyscy politycy zapewniają, że są uczciwymi, a ja pytam jaki to uczciwy człowiek który narzuca ludziom, że mają wykonywać jego słowa. To nieuczciwy człowiek i ten nieuczciwy człowiek posługuje się słowami opartymi na kłamstwie. Ja nie zajęłam się poznawaniem podświadomości ażeby odkryć, że ludzie są kłamcami, gdyż moim celem było poznanie doskonałości podświadomości. Ja odkryłam tą doskonałość podświadomości opartą na prawdzie. Wszystkie stworzenia w naturze są doskonałymi i doskonałym jest każdy człowiek który ma w  mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie. Chciałam poznać podświadomość i poznałam tą psychikę opartą na rozumie w mózgu, ale poznałam też myślenie narzucone przez człowieka, które wyparło i stłumiło odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość. Odkryłam, że tym myśleniem jakie wyparło podświadomość jest myślenie oparte na kłamstwie. Poznałam myślenie natury podświadomości i poznałam myślenie z nabycia w podświadomości. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, które mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności pokazuje nam powstałych ludzi na kłamstwie którzy mówią, że są królami, cesarzami, prezydentami, ministrami, urzędnikami, sługami ludzi, itp. Odkryłam, że te zmienione nazwy ludzi są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie jesteśmy innymi ludźmi i na myśleniu opartym na kłamstwie jesteśmy innymi ludźmi. Innym człowiekiem jest człowiek na myśleniu swojego Stwórcy i innym człowiekiem jest człowiek na myśleniu przez siebie narzuconym. Każdy człowiek nazywający siebie, że jest tym kim jest na narzuconym przez siebie myśleniu jest człowiekiem powstałym na kłamstwie. Odkrycia naukowe pokazują nam, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia i na nich dwa rodzaje systemów neurologicznych, a w stanie natury mamy tylko rozum oparty na zrównoważonej energii. Odkryłam doskonałą pracę mózgu i systemów neurologicznych. Odkryłam, że mózg odrzuca narzucone przez człowieka myślenie, a systemy neurologiczne wykonują z energii opartej na narzuconym myśleniu człowieka opartego na kłamstwie. Jak wielkim u ludzi jest stan przekonań opartych na kłamstwie świadczy wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu przez Sędziów z Naczelnego Sądu Administracyjnego i zgadzanie się z tym Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ja na tą ich decyzję napisałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju i to spowodowało, że kilka lat szukali sposobu na oskarżenie mnie. Oskarżyli mnie o to, że nie opieram się na słowach jakie ludzie władzy zapisali w skardze kasacyjnej, a to jest prawdą, gdyż ja nie jestem kłamcą. Zatem postanowili mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na kłamstwie. Ci ludzie nie są odosobnieni w kłamstwie, gdyż wcześniej cytowałam słowa Psychologów, którzy mówią, że ludzie którzy rozpoznają kłamców to czarodzieje. Mój były mąż też mówił, że ja jestem czarodziejką. Ja mówię, że ja nie przy pomocy czarów wiem kto kłamię tylko jasno wskazuję na słowa. Ludziom nauki do których piszę też nie zgadzają się moje słowa oparte na prawdzie, gdyż na tysiące moich pism ani razu nie piszą, że im się zgadza to co piszę. Zgadzało się to co piszę ludziom z Uniwersytetu Carnegie Mellon i Dyrektorom z Departamentu Zdrowia w Polsce  roku 2011. Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania, ale nie jest w nich napisane, że zgadzają się z tym co piszę. Zatem maleńko jest ludzi opartych na prawdzie. Wszyscy jesteśmy stworzeni na prawdzie, a Sędziowie mówią, że na ziemi obowiązuje myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie kościoła też mówią, że myślenie władzy się im zgadza. Coś innego piszą w modlitwie "Ojcze nasz" i ciągle to wypowiadają "Bądź wola Twoja", a ludzie namawiają na wybieranie władzy czyli kłamców. Wola Boga oparta jest na prawdzie, a inna wola ludzi oparta jest na kłamstwie.
Odkryłam silne przekonania ludzi opartych na kłamstwie, ale wierzę, że są ludzie z przekonaniami dla nas naturalnymi. Mało jest tych ludzi wypowiadających tylko słowa oparte na prawdzie ale dla mnie rarytasem jest spotkanie ich bo wprowadzają mnie we wspaniałe odczuwanie. Poruszanie się pięknie śpiewającego Vitasa to wspaniała energia natury. Prowadzący program "Jaka to melodia" Pan Robert Janowski mówi o Vitasie, że to geniusz śpiewający głosem pięciooktawowym kontra tenorem, a ja mówię, że każdy człowiek na energii natury jest geniuszem. Ten geniusz utrzymują ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu. Energia jaką czuję w poruszaniu się Vitasa jest dla mnie dowodem na to, że nie tylko śpiewa głosem o energii podświadomości.
Powracać zatem należy do decyzji opartych na prawdzie na jakich jesteśmy geniuszami. Z mózgu musi zejść myślenie narzucone przez człowieka, a z odczuwania zła energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka.
Żyjemy wiecznie. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Śmierć jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Naukowcy odkryli, że człowiek w stanie śmierci klinicznej przyjmuje wiedzę, a ja mówię, że w stanie śmierci klinicznej człowiek nie potrafi kłamać i energia oparta na wiedzy opartej na prawdzie go ożywia. Leki pomagają i dobrze, że są leki na chorobę umysłową, gdyż przywracają ludziom rozum, ale trzeba wykorzystać ten czas do wypowiadania słów opartych na prawdzie ażeby przywracać w sobie energię życia. Leki pomagają, ale nie usuwają złej energii. Wprowadzanie w człowieka dobrej energii opartej na prawdzie pomaga mu bo na energii opartej na prawdzie oparte jest życie.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz