wtorek, 28 lipca 2015

UMYSŁOWA CHOROBA JEST OPARTA NA INNYM MYŚLENIU JAK JEST W NATURZE MÓZGU

DO LUDZI NAUKI O MÓZGU I SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH I LUDZI MEDYCYNY!

Szanowni Państwo!
Myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie oparte na prawdzie. Inne myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie ma swoje systemy neurologiczne na jakich człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest psychika i to psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Ludzie w stanie natury są psychiką opartą na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że psychika jest oparta na systemach neurologicznych i że systemy neurologiczne nie istnieją bez słów jakie są w mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach też nie istnieją bez słów w mózgu. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że człowiek na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach i tym wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze dokonuje uśmiercania życia.
Odkryłam, że jest tylko jedno myślenie na jakim człowiek jest normalny i jest to myślenie oparte na prawdzie. Na tym myśleniu opartym na prawdzie człowiek ma zdrową psychikę i zdrowe ciało.
Na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów są inne systemy neurologiczne i ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych jest chora psychika i chore ciało. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że człowiek na narzuconym myśleniu wykonuje czynności na systemach neurologicznych na jakich jest oparte myślenie narzucone przez człowieka.
Mózg odrzuca myślenie narzucone przez człowieka i wykazuje je pomiędzy dwiema strefami w mózgu, że jest do rozbieżnych celów.  Systemy neurologiczne na tym myśleniu do rozbieżnych celów wykonują psychicznie chorego człowieka. Nic innego nie jest przyczyną choroby psychicznej i chorób ciała poza myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie powymyślali różne sposoby myślenia i nawet programowanie neurolingwistyczne, ale najczęstszym myśleniem wymyślonym przez człowieka jest myślenie władzy i wykonywanie myślenia władzy. Myśleniem wymyślonym jest również myślenie na jakim oparte są różne religie. Różne religie tak jak i partie polityczne są oparte na różnym myśleniu. Ja wskazuję, że w naturze mózgu nie ma różnego myślenia i że ciało człowieka oparte jest tylko na tym jednym dla wszystkich ludzi myśleniu jakim jest myślenie oparte na prawdzie. Myślenie narzucone narusza energię na jakiej oparta jest psychika i ciało człowieka i człowiek na tej naruszonej psychice i ciele ma nienormalną psychikę i nienormalne ciało. Wskazuję, że zrównoważoną energię na jakiej oparte jest ciało człowieka naruszyło inne myślenie jak jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem na tym rozumie jest oparta zrównoważona energia Wskazuję, że tą zrównoważoną energię naruszyło myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
To myślenie do rozbieżnych celów każdy może poznać gdyż jest zapisane, że to prawo ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Odkryłam, że narzucone zachowania są zapisane jako prawo ludzi, a problemy mają ludzie którzy wykonują to prawo. Ja wskazuję, że ludzie w ustanowionym przez nich prawie ustanawiają reguły dla ciała. Ja wskazuję, że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a ludzie władzy ustanawiają dla ciała przez nich nie stworzonego ich reguły. Wskazuję, że ciało jest oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów i to ciało funkcjonowało zanim człowiek zaczął wypowiadać słowa. Wskazuję, że reguły o jakich mówi kod genetyczny oparte są na rozumie w mózgu który nie zna słów. Kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja wskazuję, że organizm wykonuje czynności na systemach neurologicznych. To na systemach neurologicznych oparta jest psychika i ciało. Odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych i ludzie oparci na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów mają odczuwanie na narzuconym przez siebie myśleniu. Z tym odczuwaniem opartym na narzuconym myśleniu są ludzie w szpitalach psychiatrycznych. Zachorowała im psychika na systemach neurologicznych opartych na myśleniu w którym nie ma rozumu. Psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest oparta na rozumie.
Ludzie umysłowo chorzy mają w mózgu z nabycia myślenie przez siebie narzucone. Mózg wykazuje to narzucone myślenie pomiędzy dwiema strefami w mózgu i zajmują się nim inne systemy neurologiczne jak w naturze.
Odczuwanie jest oparte na energii i systemy neurologiczne w stanie mózgu który nie zna słów są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ta energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to energia życia. Śmierć jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wskazuję, że śmierć jest oparta na myśleniu jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Wskazuję, że tego uśmiercania życia dokonują systemy neurologiczne wykonujące myślenie narzucone przez człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta anatomia jest zmieniona na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję, że ciało jest zmienione o wprowadzone w nie systemy neurologiczne, a mózg jest zmieniony o wprowadzone w niego narzucone słowa przez człowieka.
 Odkryłam, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie wymyślone i narzucone przez człowieka. Ludzie wykonują prawo ludzi i od czasu do czasu wołają ażeby im zmienić to prawo i ludzie zmieniają. Wybierani przywódcy słuchają czego ludzie chcą i ustanawiają im to czego ludzie chcą. Mnie się to prawo ludzi nie zgadzało i występowałam przeciwko niemu ponieważ moi klienci skarżyli się, że zadano im cierpienie przy pomocy zabrania im pieniędzy przy pomocy tego myślenia nazwanego prawem. Mnie się to prawo ludzi nie zgadzało i bezbłędnie wskazuję na kłamstwo zawarte w myśleniu ludzi którzy to prawo ustanowili. Odbierałam ludziom pieniądze zabrane im przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Odkryłam, że myślenie jakie jest w naturze mózgu jest do uczciwego załatwiania spraw i dlatego mnie się słowa oparte na nieuczciwości natychmiast nie zgadzają. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na narzuconych słowach i że na tym narzuconym myśleniu powstali ludzie narzucający słowa i ludzie wykonujący narzucane słowa. Odkryłam, że jest to właśnie myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że anatomia jest zmieniona u narzucającego słowa i jest to anatomia psychopaty i że jest zmieniona anatomia u wykonującego narzucane słowa i jest to anatomia służącego psychopacie. Odkryłam, że anatomia jest oparta na wolnym mózgu, a jest zmieniona na narzuconych słowach. Odkryłam, że wszyscy ludzie którzy mają w mózgu narzucone słowa i wszyscy ludzie którzy wykonują narzucane słowa są umysłowo chorzy. Odkryłam, że ludzie z narzuconymi słowami w mózgu i ludzie wykonujący narzucane słowa funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich są psychicznie chorzy i mają chore ciała. Odkryłam, że umysłowa choroba jest oparta na narzuconych słowach, a psychiczna choroba jest oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone słowa. Ludzie na całym świecie każdego dnia wykonują czynności na myśleniu ludzi. Ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych i dokonują uśmiercania siebie wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
Życie jest oparte na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Wszystkie stworzenia w stanie dokąd ludzie nie wypowiadali słów wykonywały czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu Stwórcy tych systemów neurologicznych. Odkąd ludzie zaczęli wypowiadać inne słowa jak są w naturze mózgu ludzie mało, że stali się umysłowo chorymi to jeszcze swoje myślenie narzucili innym stworzeniom, które zaczęły wytwarzać trucizny. Albert Einstein wskazuje na złą energię powstałą na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach, że są oparte na innych myślach jak myśli Boga i że ludzie na tych innych myślach mają z nabycia umysłową chorobę, a na energii jaką widzi Albert Einstein psychiczną chorobę i niezliczone rodzaje chorób ciała. Zdrowie i choroby są oparte na energii, ale opartej na innych słowach. Zdrowie jest oparte na energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów, a choroby są oparte na energii opartej na braku rozumu jaki jest w mózgu z nabycia od wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że myślenie jakie Naukowcy odkryli, że jest do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu.
Odkryłam, że ludzie na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu mają z nabycia umysłową chorobę.
Odkryłam, że na rozumie w mózgu który nie zna słów ludzie są umysłowo zdrowi.
Odkryłam, że zdrowy umysł jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa oparte na prawdzie na jakich ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie i odkryłam, że chory umysł jest oparty na wymyślonych przez ludzi słowach na jakich ludzie wykonują wolę ludzi. Odkryłam, że człowiek który wypowiada słowa jakie są w naturze mózgu jest umysłowo zdrowy, a człowiek który wypowiada słowa ludzi jest umysłowo chory.
Odkryłam, że umysłowo chorym jest człowiek który wypowiada słowa przez siebie narzucone lub słowa narzucone przez człowieka którego słowa zgodził się wypowiadać.
Odkryłam, że bez wypowiadania słów przez ludzi wszyscy mają w naturze mózgu rozum. Ten rozum w naturze widać u zwierząt i pięknie funkcjonującej przyrody. Nabycie braku rozumu przez zwierzęta i inną przyrodę jest oparte na narzuconych słowach przez ludzi. Jedyne stworzenia w naturze jakimi są ludzie dostali możliwość wypowiadania słów i zrobili nienormalnymi prawie wszystkich ludzi i stworzenia w świecie przyrody. Te nienormalne stworzenia są oparte na energii na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że inna energia jak jest w naturze wszechświata jest oparta na umysłowej chorobie ludzi. Ludzie stworzeni na rozumie w mózgu przeszli na mówienie, że dla nich są prawem słowa ludzi. Ludzie na tym samym mózgu mówią, że dla nich prawem są słowa wybranych ludzi, a ja wskazuję, że wykonywanie słów ludzi to wykonywanie słów ludzi umysłowo chorych. Wskazuję, że mózg oddziela słowa oparte na rozumie od słów opartych na braku rozumu.
Umysłowa choroba jest oparta na innych słowach jak są w naturze mózgu i na tych innych słowach jak są w naturze mózgu wykonuje się słowa narzucającego słowa. Na umowie opartej na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie wykonują czynności nawzajem dla siebie, a na nazwaniu umową narzuconych słów ludzie pracują dla złodziei. Na narzuconych słowach wykonuje się słowa narzucającego słowa. Wykonywanie narzuconych słów to praca dla złodziei. Ja odkryłam, że na tych słowach narzucającego słowa i na wykonywaniu słów narzucającego słowa oparta jest umysłowa choroba.
Podoba mi się konstrukcja mózgu i systemów neurologicznych. To prawidłowa kara dla ludzi oszustów którzy wymyślili, że ich wolę mają wykonywać stworzenia Boga.
Ludzie kościoła mówią w modlitwie "Ojcze nasz" "Bądź wola Twoja", a ludzi namawiają do wykonywania narzuconych słów przez ludzi władzy.
Stwórca wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał ażeby nie wykonywać narzuconych słów, a dzisiaj odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie wykonują wolę ludzi. Ja wskazuję, że ludzie wykonują tą wolę ludzi na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez ludzi w których jest energia zadająca im cierpienie i śmierć.
Ludzie bandyci narzucający słowa przybili swojego Stwórcę do krzyża, wyśmiewali Go i pozostawili jak innych ludzi cierpiącymi na krzyżu aż umarli, a dzisiaj ci ludzie narzucający słowa pobiegli usunąć z Uniwersytetu Carnegie  Mellon ludzi którzy przysyłali mi podziękowania za moje odkrycie oparte na odkryciu w którym brali udział, że człowiek jest nienormalny na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce też usunęli Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi.
Wskazuję ludziom którzy wykonują narzucone słowa na miejsce do jakiego zaprowadzili ich ludzie narzucający słowa na jakie wskazuje Albert Einstein, że to śmierć. Ci ludzie bandyci wiedzą, że prowadzą ludzi na śmierć, gdyż poszli spowodować ażeby nie reagowano na moje odkrycie, że na wykonywaniu narzuconych słów jest śmierć.
                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz