niedziela, 19 lipca 2015

ANATOMIA OPARTA NA ROZUMIE, A MEDYCYNIE ZGADZA SIĘ BRAK ROZUMU

Wszystkie Ministerstwa Zdrowia są oparte na myśleniu władzy i w Polsce Premierem jest lekarz. Myślenie władzy to myślenie jakie funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że na tym myśleniu do rozbieżnych celów ustanowione jest prawo ludzi i że problemy mają ludzie którzy wykonują to prawo. Moi klienci których broniłam przed sądami wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego zabrano im pieniądze. Zatem myślenie władzy to myślenie przy pomocy którego ludziom zabiera się pieniądze. Myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie na jakim ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. To myślenie na jakim ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie to myślenie oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ogromnej ilości lekarzy nie zgadza się to myślenie oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakim posługuje się uczciwy człowiek. Znam też wspaniałych lekarzy, ale ogromną rzadkością są lekarze oparci na rozumie. W roku 2011 byli w Departamencie Zdrowia w Polsce Zastępcy Dyrektora którym zgadzało się moje odkrycie, że na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka jest cierpienie i śmierć. Ci Dyrektorzy Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Pewnego dnia zjawił się u mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości który powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale musiało to nie być prawdą, gdyż żadnej książki nie kupił. Był miły, ale za dwa dni otrzymałam wiadomość z Departamentu Zdrowia z podpisem nowej dyrektor która pisze, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych. Nic nie napisała dlaczego poprzednim dyrektorom się zgadzało. Zatem los chorych ludzi jest zależny od wiedzy jaką mają lekarze i ja polecam tylko tych lekarzy którym się zgadza, że cierpienie i śmierć są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Nowemu Ministrowi Zdrowia w Polsce też się nie zgadza moje odkrycie, gdyż nie reaguje tak jak ludzie w Departamencie Zdrowia którzy niby zajmują się ludzkim zdrowiem. Ja mówię, że do lekarzy którym się zgadza funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka idzie się po śmierć. Taką mamy naukę medycyny. Z taką samą nauką mamy do czynienia na wielu innych uczelniach na których można otrzymać tytuł naukowy oparty na złych zachowaniach. Dobre zachowania oparte są na myśleniu jakie jest w naturze mózgu a myślenie jakie jest w naturze mózgu zgadza się tylko na Uniwersytecie Cambridge. Na Uniwersytecie Carnegie Mellon też się zgadzało ale od czasu kiedy odkryłam, że mózg wykazuje sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to musiał ktoś zostać zmieniony decydujący o wysyłaniu mi podziękowań, gdyż podziękowania przestały przychodzić. Zatem ludzie narzucający słowa uśmiercają świadomie ludzi. Na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jest zadawanie życiu cierpienia, a to prowadzi na śmierć. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w odkryciu naukowym które mówi, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. Zatem wskazuję ludziom, że ludzie których wybierają świadomie zadają im cierpienie i śmierć. Jesteśmy ludźmi i współpracujemy ze sobą ale jest skutek tej współpracy, albo wykorzystywania. Naukowcy odkryli, że mamy w sobie systemy neurologiczne które współpracują ze sobą i zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że te współpracujące są oparte na zgodnej woli, a zróżnicowane na narzuconej woli i wykonywaniu narzuconej woli.
Większość z uczelni przeszła z rozumu na zdobywanie pieniędzy. Dla ludzi, którzy mają rozum wyżej stoi wiedza jak zdobywanie pieniędzy. Pieniądze są potrzebne ale mają być uzyskane uczciwie. Zobaczmy skutek nie opierania się na wiedzy jakim jest cierpienie i śmierć. Jak ktoś pójdzie do lekarza który ma przekonania, że człowiek ma funkcjonować na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach to będzie miał cierpienie i śmierć. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma chorób, ale lekarze którzy mają rozum powinni o tym wiedzieć. Nikt z ludzi nie stworzył naszych ciał, a Stwórca na narzucone słowa robi sprzeciw.
Ja klika lat temu otrzymałam podziękowanie z jednej z Uczelni za przyjmowanie studentów na staż i praktykę. Widziałam wspaniałych ludzi którzy przychodzili do mnie na staż i praktykę, a ostatnia studentka powiedziała już do mnie, że to czego ją uczę jest jej niepotrzebne, gdyż ona kończy zarządzanie. Ja takich ludzi zarządzających widzę jak zniszczyli wybudowane za setki milionów urządzenia na których ludzie wytwarzali wspaniałe rzeczy i zarabiali pieniądze na życie. Widzę przedsiębiorstwa w których pracowałam w których ludzie mieli pracę i życie w dostatku, że to stojące ruiny. Widzę moich byłych klientów którzy prowadzili wspaniałe dochodowe firmy, że to co zarobili zabrali im ludzie władzy, a komornicy wystawiają ich majątek na licytację. Widzę, że ludziom których obroniłam przed sądami odebrałam pieniądze, a dane z gazety "Rzeczpospolita" mówią, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrało sprawy zgodnie z prawem. Ja z tych danych wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim, a przed powołaniem Wojewódzkich Sądów Administracyjnych mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Mam najwięcej wygranych w kraju, a wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że rozbieżne cele z uczciwym ma złodziej.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz