niedziela, 12 lipca 2015

ROZUM JEST OPARTY NA WYKONYWANIU WOLI STWÓRCY

Rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie i na tym myśleniu utrzymywana jest zrównoważona energia na jakiej oparte jest ciało. Do naruszenia zrównoważonej energii dochodzi w wyniku naruszenia rozumu. Do naruszenia rozumu dochodzi w wyniku przejścia na opieranie się na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie wykonuje się wolę człowieka. Zrównoważona energia na jakiej jest oparta budowa człowieka oparta jest na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na prawdzie. Do naruszenia budowy człowieka doszło jeśli człowiek posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Z tego co dzieje się na ziemi widać, że ludzie wykonują wolę ludzi. Na wykonywaniu woli ludzi człowiek funkcjonuje na innych systemach neurologicznych, które niszczą budowę człowieka. Niszczenie budowy człowieka to niszczenie życia. Ludzie są nieuczciwymi ludźmi. Człowiek który kłamie to nieuczciwy człowiek. Człowiek, który staje na czele mienia Stwórcy to nieuczciwy człowiek. Ludzie, którzy wybierają władze to nieuczciwi ludzie. Wszystkie stworzenia w naturze wykonują wolę swojego Stwórcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te czynności od których zmienia się anatomia to wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Człowiek nabył na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie braku rozumu. Umysł nieświadomy oparty jest na braku rozumu, a skutkiem zajmowania się przez systemy neurologiczne myśleniem narzuconym przez człowieka jest choroba psychiczna i choroba ciała. Stąd w mózgu są dwa rodzaje myślenia, gdyż naturalne to myślenie Stwórcy, a drugie myślenie to myślenie narzucone przez człowieka. Myślenie narzucone przez człowieka to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie Stwórcy. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus, a ja mówię, że inne myślenie jak oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie. To co robią ludzie kościoła to nie jest wykonywanie woli Boga. Ludzie kościoła tylko w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali "Bądź wola Twoja", a ludzi namawiają na wybieranie władzy. Nawet Arcybiskup Stanisław Gądecki na Jasnej Górze mówił, że kto nie wybiera władzy ten ma grzech. Ja wskazuję, że wszystkie  grzechy są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi, a to jest kłamstwem, gdyż ludzie wypowiadają myślenie na jakim oparte są grzechy i mają w mózgach to myślenie na jakim oparte są grzechy. To nieuczciwi ludzie wykonują wolę ludzi. O Bogu się nie opowiada tylko wykonuje Jego wolę.
Skutkiem przejścia człowieka na posługiwanie się myśleniem narzuconym przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie człowiek przeszedł na opieranie się na braku rozumu. Ludzie są takimi kłamcami, że Karol Jung aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że on uważał, że naturalnym dla człowieka jest brak rozumu. Zygmunt Freud był przekonany, że odkrył podświadomość i że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że psychoanaliza to poszukiwanie kłamstwa jakie spowodowało utratę rozumu i chorobę psychiczna oraz wszystkie choroby ciała. Wszystkie choroby mają swoje oparcie w myśleniu opartym na kłamstwie. Każda choroba ma swoje myślenie oparte na kłamstwie. Na myśleniu Stwórcy ciało jest zdrowe. Myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie w których nie ma energii życia. Energia życia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. To myślenie na jakim oparty jest rozum Naukowcy odkryli, że to wypowiadanie prawdy, gdyż odkryli, że naturalnym dla mózgu jest w wypowiadanie prawdy. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, ale nie mogłam znaleźć ludzi którym zgadzałoby się to myślenie. W Sądach powiedziano, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu na myśleniu na jakim oparta jest anatomia. Sędziowie orzekli, że trzeba mi zabrać uprawnienia z powodu mojego nie opierania się na wykonywaniu woli ludzi władzy. Ja na swoim myśleniu odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy myślenia jakim posługuje się władza. Gdyby było więcej takich ludzi jak ja to odebralibyśmy wszystkie zabrane ludziom pieniądze i nie byłoby władzy. Ludzie jednak chcą ażeby wykonywana była wola ludzi władzy i są to ludzie dla których władza okrada ludzi z pieniędzy. Myślenie oparte na kłamstwie służy do okradania. Każdy złodziej opiera się na myśleniu opartym na kłamstwie. Uczciwi ludzie sami pracują na swoje życie.
To prawidłowe, że na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek przeszedł na funkcjonowanie oparte na kłamstwie. To wspaniała robota Stwórcy stworzyć człowieka na Jego myśleniu, a jak człowiek narzuca swoje to przechodzi na funkcjonowanie na swoim myśleniu. Prawie wszyscy opowiadają o Bogu i pełno na całym świecie ludzi w kościołach, a prof. Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane. Jak posłucha się ludzi to wszyscy mówią, że są uczciwymi, a najbardziej zapewniają o tym politycy Gdyby nie Uniwersytet Cambridge to ludziom nauki do których wysyłałam to samo co do Uniwersytetu Cambridge niby nie zgadza się myślenie oparte na prawdzie, Piszę, że niby, gdyż gdyby się nie zgadzało to napisaliby do mnie sprzeciw. Sędziom też się zgadzało moje myślenie gdyż dokąd się nie przyznałam, że opieram się na naturalnej dla nas prawdzie to wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 wynika, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach, a ja wygrałam w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004. Mam wygrane najwięcej spraw w kraju, a wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Takie mają ludzie utrwalone przekonania oparte na kłamstwie. Uczciwi ludzie wykonują wolę Tego Kto dał im życie. Ludzie przeszli na wykonywanie woli kłamców i Albert Einstein wskazuje, że grozi na niej śmierć życia na ziemi. Jedyne stworzenia we wszechświecie jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i wytworzyli tyle energii śmierci, że doprowadzili do stanu grożącej śmierci całego życia na ziemi.

Ludziom, którzy powrócili na myślenie oparte na prawdzie przekazuję, że ciało przywraca się na prawidłowe funkcjonowanie jeśli wypowiadamy słowa " wykonuję wolę Stwórcy".

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz