wtorek, 21 lipca 2015

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA JEST W ZGODZIE Z ROZUMEM

Teraz dotarłam do największego odkrycia jakim jest grawitacyjna siła życia oparta na rozumie Stwórcy. Wszyscy jesteśmy taką grawitacyjną siłą życia opartą na rozumie swojego Stwórcy w stanie mózgu który nie zna słów. Grawitacyjna siła życia oparta jest na emocjach miłości i są to emocje oparte na zrównoważonej energii. Ja czuję zarówno złe emocje u ludzi i wiem, że mają myśli do czynienia zła w mózgu i czuję naruszone emocje oparte na miłości, gdyż od niektórych ludzi czuję aż buchającą miłość. Taka buchająca miłość to również naruszenie emocji, a naruszenie emocji jest zawsze oparte na kłamstwie. Na słowach Stwórcy emocje są zrównoważone. Zrównoważone emocje są oparte na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii i dobrze widzi, że to zakrzywienie jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że zakrzywienie w energii to naruszenie emocji i to naruszenie emocji jest dokonane narzuconymi słowami, lub wykonywaniem narzuconych słów. Naruszenie emocji powoduje uzależnienie od narzuconych słów i ludzie się męczą na tych uzależnieniach. Ludzie sami narzucili słowa jakimi weszli w uzależnienie od emocji, Ludzie od których bucha miłość są uzależnieni od seksu. Ludzie są uzależnieni pod różnymi względami, a wszystkie uzależnienia są oparte na narzuconych słowach. Stwórca stworzył nas na porządku w myśleniu połączonym z porządkiem w emocjach. Jak wychodzimy z porządku w myśleniu to wchodzimy w uzależnienie od emocji. Psychika jest oparta na emocjach opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta psychika to grawitacyjna siła życia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Rozum w mózgu który nie zna słów jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Mózg oddziela myślenie oparte na kłamstwie w umyśle nieświadomym na jakim psychika jest uzależniona od narzuconych słów. To uzależnienie jest oparte na innej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach i na niej są oparte złe emocje.Ludzie oparci na rozumie odczuwają miłość opartą na zrównoważonej energii. Ta miłość jest oparta na grawitacyjnej sile życia i człowiek oparty na grawitacyjnej sile życia ma odruchy powodujące odczuwanie miłości u człowieka również opartego na grawitacyjnej sile życia. Kiedyś spotkałam człowieka którego poruszanie wprowadziło mnie we wspaniałe odczuwanie i zastanawiałam się co jest przyczyną, że czyjeś poruszanie powoduje odczuwanie szczęścia. Wiele lat temu miałam do czynienia z takim samym odczuwaniem kiedy zobaczyłam aktorkę w filmie który oglądałam. Przestała mnie wtedy interesować treść filmu, a oczami szukałam tej kobiety powodującej, że odczuwałam szczęście. Takie odczuwanie szczęścia doświadczam również kiedy są konkursy Chopinowskie i wyczuwam kto powoduje najwyższe odczuwanie u mnie szczęścia. Na ogół wiem kto wygra i wiem kto wygra w innych konkursach i również tanecznych. Czasami publiczność ma swojego wielbiciela i może to być mylące, gdyż zależy od stanu odczuwania u ludzi. Fryderyk Chopin wygrywa swoimi rękami najwyższe emocje, a zatem miał wysoki stan oparcia na rozumie w mózgu. Zachwycona jestem Vitasem urodzonym na Ukrainie a śpiewającym głównie po rosyjsku. Mogłabym tak wymieniać wielu z ludzi ale jest ich maleńko utrzymujących się na energii Stwórcy opartej na Jego rozumie. Wielcy ludzie to ludzie z wysokim stanem energii opartej na rozumie.
Mądry William Szekspir ustami Hamleta mówi, że ludzie źli potrafią się uśmiechać. Mądry William Szekspir wie dlaczego zadaje pytanie "Kim jesteś". Odkryłam, że jesteśmy tymi jak jest nasze myślenie w mózgu. Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów i na nich oparte emocje i narzucanie słów powoduje powstawanie różnego rodzaju ludzi kłamców opartych na złych emocjach opartych na danym rodzaju kłamstwa. Kłamstwo w mózgu narusza ciało oparte na emocjach. W stanie natury ciało jest w zgodzie z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Do zaburzenia połączenia ciała ze słowami jakie są w naturze mózgu doszło w wyniku narzucenia słów. Zaburzenie ciała jest oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To zaburzenie oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Jestem zachwycona Naukowcami którzy dokonali tego odkrycia. Są to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Nie przyznano im Nagrody Nobla, ale ja ich rozsławiam od wielu lat. Nagrody Nobla powinni przyznawać ludzie oparci na prawdzie, gdyż te pieniądze są przeznaczone na Nagrody od człowieka które były jego. Nagrody przyznawane z pieniędzy zabranych ludziom to okropne i nigdy nie przyjęłabym takiej nagrody.
Przekazuję, że człowiek prawidłowy to człowiek oparty na grawitacyjnej sile życia opartej na rozumie w mózgu. Każdy z nas raczej wyszedł z tego porządku, ale trzeba do niego wrócić. Nasza natura wie czy my chcemy czy nie posługiwać się jej myśleniem. W każdym momencie możemy powrócić na myślenie podświadomości i ona nas prowadzi do naturalnej dla niej doskonałości. Droga powrotu zależy od stanu odejścia od wypowiadania prawdy. Musimy przejść przez doświadczanie wydanych przez siebie złych decyzji. My czujemy jakie decyzje są złe, gdyż dla naszego odczuwania dobre decyzje są naturalnymi.
Mamy doskonałego Stwórcę. Jego doskonały świat to świat oparty na grawitacyjnej sile życia.
Wszystkie stworzenia oparte na grawitacyjnej sile życia są szczęśliwe i rozumiejące. O ludziach którzy ustanowili prawo oparte na nierozumianym myśleniu trzeba powiedzieć, że to oszuści. Ludzie oszuści wypowiadają słowa jakie wymyślili a jakie są dowodami na to, że są złoczyńcami. Do jakich stanów ludzi złoczyńcy doszli widać w obozach śmierci i na wojnach. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja mówię, że ci źli ludzie widać, że są złoczyńcami skonstruowanymi ze złej energii opartej na narzuconych przez nich słowach.
Grawitacyjna siła życia jest oparta na porządku w energii opartej na porządku w myśleniu. Albert Einstein widzi uporządkowanie w naturze energii, a ja odkryłam uporządkowanie w myśleniu na jakim oparta jest ta uporządkowana energia. Odkryłam również, że energia na słowach narzuconych przez człowieka to bałagan w energii i że ten bałagan w energii jest oparty na bałaganie w myśleniu jaki jest z nabycia od człowieka kłamcy w mózgu.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz