środa, 15 lipca 2015

PODŚWIADOMOŚĆ WYPARŁY SŁOWA MORDERCÓW ŻYCIA

Odkrywca podświadomości dr psychiatra Zygmunt Freud mówi, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że te treści jakie wyparły i stłumiły psychikę są zapisane jako prawo ludzi. Odkryłam, że na tym prawie ludzi jęczą z psychicznego bólu wszystkie psychiki jakie są na ziemi. Odkryłam, że ci mordercy psychiki wymyślili inne słowa jak słowa na jakich oparta jest psychika i przy pomocy narzuconych słów znęcają się nad psychiką ludzi i innych stworzeń. Odkryłam, że ci mordercy psychiki nazwali swoje myślenie prawem dla psychiki. Odkryłam, że ci mordercy psychiki uśmiercili przerażającą ilość ludzi i innych stworzeń przy pomocy energii uśmiercającej życie opartej na narzuconych przez nich słowach. Odkryłam, że ci ludzie narzucający słowa mają  w sobie tą energię śmierci którą zadają cierpienie psychice. Ludzie i inne stworzenia jeśli wykonują myślenie morderców życia oparte na śmiercionośnej energii to zwijają się z bólu i umierają. Ci ludzie mordercy życia opartego na odczuwaniu wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie ich słów uśmiercających życie. Ci mordercy życia nazwali swoje słowa uśmiercające życie prawem na ziemi jej Stwórcy. Ci mordercy życia mają w naturze mózgu też słowa Tego Kto ich stworzył. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone słowa są do rozbieżnych celów i że te rozbieżne cele mają swoje systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że w tych systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest energia śmierci. Odkryłam, że na słowach Stwórcy oparta jest energia życia, a na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, a ja odkryłam, że to psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam też w podświadomości słowa narzucone przez człowieka którymi on znęca się nad psychiką i uśmierca życie. Odkryłam, że ogromna ilość ludzi to mordercy znęcający się nad psychiką przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. Na słowach morderców życia oparte jest prawo ludzi za którego nie wykonywanie mordercy życia stosują przemoc na ludziach. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko mordercom życia i wskazał, że to ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Wielu z ludzi popiera tych morderców życia, a co dało im siłę znęcania się nad wszystkimi ludźmi i innymi stworzeniami. Ludzie mordercy życia wymuszają uznawania ich myślenia za prawo przez wszystkich ludzi. Mordercy życia przysyłają inne słowa jak są w naturze mózgu, że są obowiązującym prawem dla ludzi. Te inne słowa przysyłane przez morderców życia to słowa wymyślone do stosowania przemocy na ludziach i innych stworzeniach. Ludzie mordercy życia na moje odkrycie, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu spowodowali, że od tego momentu biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. To świadomi mordercy to zrobili. Ci świadomi mordercy ludzi usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów w roku 2011 którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Ci świadomi mordercy oszukują na moim blogu, że mało komu zgadza się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparta jest psychika. Ci świadomi mordercy mówią o Bogu i Albercie Einsteinie w celu robienia sobie z ludzi idiotów, którzy im wierzą. Ogromnej ilości ludzi zgadzają się słowa morderców życia, ale nie jest ich tylu ile pokazuje się na moim blogu i na twitterze. Na moim blogu pokazywano, że są ludzie z około stu krajów świata, a od twittera miałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu moich artykułów. Kiedy mordercy życia zobaczyli, że ich odkryłam to pokazują jakby 99% ludzi było takimi mordercami jak oni. To bardzo dziwne, że wszyscy słyszą oskarżenia rzucane na Rosję, a od czasu rzucania tych oskarżeń nie pokazuje się ludzi z Rosji ażeby wchodzili na mojego bloga. Rosji nie widać około dwóch lat na moim blogu, a mimo to na około sto krajów świata utrzymuje się na piątym miejscu. Jest to bez wątpienia przyczyną mojego pokazywania, że nakładanie kar jest oparte tylko na nazwaniu umową wykonywania słów narzucającego słowa. Narzucający słowa to morderca życia. Narzucający słowa mówi, że umowa to wykonywanie jego słów a narzucone słowa to słowa złodzieja. Na słowach Stwórcy ludzie wyrażają zgodną wolę. Taką podświadomość opartą na zgodnej woli odkrył Zygmunt Freud skoro odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że psychoanaliza to szukanie słów przy pomocy których psychicznie chory oszukał kogoś lub zgodził się wykonywać słowa oszusta. Psychicznie chory jest oparty na narzuconych słowach. W mózgu są słowa w naturze i słowa narzucone przez człowieka. Mózg oddziela te słowa. Ja pokazuję odkrycia ludziom narzucającym słowa, a oni dalej chcą mordować ludzi. Na słowach jakie są w naturze mózgu psychika jest zdrowa, a zatem psychoanaliza jest potrzebna do odszukania słów zadających psychice cierpienie. Słowa jakie zadają psychice cierpienie to słowa do oszukiwania. Psychika jest oparta na prawdzie. Oszustwo, a prawda to inne słowa. My naturalnie wierzymy w dobrą wolę ludzi i widać to po psach którzy idą do swoich panów mimo, że ich maltretują. Tak samo maltretują ludzi ludzie władzy wymuszaniem wykonywania ich słów. Psychika cierpi od wymuszania od niej wykonywania narzuconych słów, a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie. Ludzie dają pieniądze dla ludzi władzy wierząc w ich słowa, że są czyniącymi dobro, a oni luksusowo sobie żyją z tych pieniędzy i produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Ludzie nauki którzy dokonali  odkryć o naturze to ludzie posługujący się myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Ludzie nauki przyjmujący pieniądze pochodzące ze stosowania na ludziach przemocy najczęściej mają przekonania oparte na kłamstwie. Pojedyncze rodzynki jak Albert Einstein, Zygmunt Freud, Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w roku 2011, jak Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to ludzie którym się zgadza myślenie jakie jest w naturze mózgu. Tych ludzi rodzynków jest więcej i serdecznie ich pozdrawiam. Ludziom którzy posługują się słowami jakie są w naturze mózgu nie są potrzebne odkrycia naukowe ażeby wiedzieć, że ludzie są oszustami, złodziejami, bandytami. Stwórca podświadomości stworzył ją w sposób doskonały, gdyż są w niej słowa Stwórcy i na nich emocje miłości, i są w niej słowa narzucone przez człowieka i na nich emocje różnego rodzaju złoczyńców. Dziennikarze opowiadają o czynieniu dobra, a nie znalazłam ani jednego który chciałby powiedzieć o moim odkryciu, że na słowach jakie mamy w naturze mózgu wszyscy jesteśmy dobrymi ludźmi. Dziennikarze biegną tam gdzie dzieje się coś złego ażeby to pokazać, a na moje tysiące pism o naszej dobrej naturze milczą. To faryzeusze i takich faryzeuszów widać pełno w innych zawodach, a ludzie prowadzący programy o kulturze mówią, że muszą zapytać polityków jakiej kultury od nich wymagają.
Ludzie pozwolili ażeby bandyci nazwali na ziemi swoje myślenie prawem. Stwórca ma to myślenie bandytów w podświadomości. Stwórca robi sprzeciw na myślenie bandytów i ja robię to samo. Ogromna ilość ludzi mówi, że dla nich myślenie bandytów jest prawem. Przez tych ludzi popierających złoczyńców na ziemi nazwano prawem myślenie do zadawania cierpienia i mordowania ludzi. Uczciwi ludzie powinni mówić do oszustów, że to nie jest ich świat. Ludziom kościoła zgadza się myślenie do oszukiwania, gdyż nawołują do wybierania ludzi zadających cierpienie stworzeniom Boga jako władzy. Psychika na myśleniu Boga jest wolna. Wszelka podświadomość jest wolna. Wolność zabrali podświadomości ludzie narzucający słowa. Człowiek na słowach jakie są w naturze mózgu jest człowiekiem wolnym. Dzisiaj psychika jest pod przemocą słów ludzi morderców życia.
W tej chwili pokazują, że to co piszę na moim blogu czyta jedna osoba. Przebudowane mózgi u ludzi świadomych złoczyńców. Maria Szulc i wielu ludzi innych ubolewa nad ludźmi uzależnionymi od narzuconych słów, a oni świadomie zadają ludziom cierpienie. Nie widać ludzi robiących sprzeciw na ludzi wymuszających wykonywania ich słów, a cierpienie jest oparte na wymuszaniu wykonywania narzuconych słów. W ludzkich domach jak stosowana jest przemoc przez ludzi wymuszających wykonywania ich słów to mówią, że to ludzie przemocy, a dlaczego nie nazywają ludźmi przemocy ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości i wszystkich innych ludzi stosujących przemoc przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów.
Jak ukazuje się mój nowy artykuł na moim blogu to widać ogromne ilości ludzi, a za chwilę zamykają ten dostęp i pokazują, że nie ma nikogo. Mają zatem ludzie nieszczęścia na złu jakie robią. Każdy może sprawdzić, że zło jest oparte na słowach człowieka którego zło spotkało. Ludzie mają w mózgach te słowa na jakich są wstrętnymi podłymi ludźmi.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz