piątek, 17 lipca 2015

ZŁOCZYŃCA ZA DOBRO DAJE ENERGIĘ ŚMIERCI

Na słowach Stwórcy ludzie nawzajem się obdarzają słowami opartymi na energii życia. Ludzie narzucający słowa biorą dobro, a oddają zło. Ludzie narzucający słowa za otrzymane dobro od ludzi zadają im cierpienie wymuszaniem wykonywania ich woli i prowadzą ludzi na śmierć. Wskazuję na dowód na jaki wskazuje Albert Einstein, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja mówię, że to narzucone słowa.
Energia życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie posługujący się słowami jakie są w naturze mózgu to dobrzy ludzie którzy obdarzają energią miłości. Źli ludzie to ludzie narzucający słowa, którzy zadają cierpienie i śmierć stosując przemoc przy pomocy wymuszania słów zadających cierpienie i śmierć.
Słowa są oparte albo na energii miłości, albo na energii nienawiści. Ludzie narzucający słowa nienawidzą ludzi. Pisałam dobre słowa do "Szkła kontaktowego" a otrzymałam słowa, że autor jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Za dobre słowa otrzymałam złe słowa. To samo ludzie otrzymują od ludzi władzy gdyż zanoszą dobro, a otrzymują cierpienie i śmierć. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie wiele lat temu dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo przeżyli psychiczny szok w wyniku dowiedzenia się, że za dawane dobro zabrano im wszystko i pozostawiono bez  środków do życia.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz