poniedziałek, 18 grudnia 2017

BANDYCI PRZEJĘLI WŁADZĘ NAD MYŚLENIEM NATURY, A NATURA PRZEJĘŁA WŁADZĘ NAD MYŚLENIEM BANDYTY

Natura oparta jest na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Inne myślenie mózg wykazuje w innym umyśle jak umysł natury. Psychika jest oparta na myśleniu natury, a zmieniona psychika jest u narzucającego słowa i u wykonującego narzucane słowa. Dwa rodzaje myślenia i oparte na nich dwa rodzaje odczuwania odkryłam z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które dowodzi, że mózg odrzuca narzucone myśli na systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi myślami. Naukowcy Ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Naturalne systemy neurologiczne na jakich jesteśmy zbudowani oparte są na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu odbierałam złodziejom ukradzione moim klientom pieniądze. Odkryłam, że to słowa złodzieja i bandyty mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że wykonywane przez nich czynności to okradanie i mordowanie psychiki przy pomocy nazwania słów do okradania i mordowania prawem i wiarą w Boga. Wszyscy Sędziowie i Prokuratorzy nie są złodziejami i bandytami i u tych którzy nie są złodziejami i bandytami wygrywałam sprawy. Odkryłam, że to energia łączy ludzi wypowiadających takie same słowa i złodziei i bandytów też łączy ale inna energia o jakiej Albert Einstein mówi, że to energia śmierci jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę.
Psychiatra Karol Jung widzi psychikę uzależnioną od myśli, a ja odkryłam, że to uzależnienie jest oparte na zmienionym odczuwaniu i że Neurobiolog Eric Kandel odkrył to zmienione odczuwanie, a ja że jest oparte na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że na słowach opartych na kłamstwie wykonuje się czynności uśmiercania życia. Zygmunt Freud odkrył psychikę wolną na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu. Wskazuję, że to od momentu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu mamy w mózgu dwa rodzaje myślenia oparte na dwóch rodzajach odczuwania. Wskazuję, że złoczyńcy którym zachciało się ażeby natura wykonywała ich wolę nie oszukali swojego Stwórcy bo ich słowa do oszukiwania wprowadził na umysłową chorobę na jakiej ich psychika funkcjonuje na energii opartej na umysłowej chorobie. Oszuści modlą się do Boga jakby to On wymyślił słowa do zadawania cierpienia i śmierci. To Bóg wprowadził człowieka zadającego cierpienie i śmierć w odczuwanie słów zadających cierpienie i śmierć. To ludzie kłamcy pozwolili na to, że oszuści ustanowili ich słowa prawem i wiarą w Boga a więc nich idą do tych których wolę chcą wykonywać po mózg i energię życia. Więźniowie w Turcji nazywani intelektualistami mówią, że źle wybrali bo to sadysta, a ja mówię, że każdy człowiek narzucający słowa jest sadystą i że to psychopata. Psychika na narzuconych słowach to kłamca który jest psychopatą i ofiara która jest wykonującą słowa psychopaty. Tym intelektualistom w więzieniu w Turcji zgadzają się słowa kłamców oszukujących, że mają prawo do człowieka jakiego nie stworzyli. Ten Kto stworzył człowieka ma do niego prawo i jak jest oszustem to go wprowadza w odczuwanie słów oszusta.
Podoba mi się wielu reżyserów filmowych którzy widzą jakiego człowieka wziąć do wykonywania roli dobroczyńcy, a jakiego do wykonywania roli złoczyńcy. To reżyserzy którzy mają rozum wiedzą. Taki wiedzący reżyser mówi, że ludzie dzielą się na hieny i osły.
Dziękuję za ogromnie wiele nakładek na moje zdjęcia i że nawet Army West Point Athletics. Ja wskazuję, że człowiek w Armii to morderca. To ludzie wybierający morderców są winni, że doszło aż do stanu, że mordercy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Mordercy są pewni siebie to ciągle jak teraz wykazują na moim Blogu Stany Zjednoczone 8 osób. Polska 6, Ukraina 1. Polecam im iść po mózg i energię życia do morderców których wolę wykonują.
Mordercy dzięki poparciu od ludzi kłamców zrobili ogromnie dużo krzywdy wzywaniem psychiki do wojska na naukę mordowania ludzi. Jestem pełna uznania dla ludzi takich jak wokalista Maciej Maleńczuk który mówi, że zamknęli go do więzienia za odmowę nauki mordowania życia. Ci zamykający do więzienia to tacy sami mordercy jak sadyści o jakich mówią zamknięci do więzienia intelektualiści w Turcji. Cieszę się z pięknych nakładek na moje zdjęcie jakimi są serduszka, gwiazdki, kwiaty i z zespołu Zenona Martyniuka z napisem przez twe oczy zielone oszalałem. Mam zielone. Wszystkich dobrych ludzi serdecznie pozdrawiam. Żyjemy wiecznie

                                                                                                  Barbara Paul

                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz