wtorek, 26 grudnia 2017

POWTARZANIE SŁÓW WYKONUJĘ SŁOWA OPARTE NA PRAWDZIE PRZYWRACA NA ENERGIĘ ŻYCIA

Żaden Papież ani człowiek władzy nigdy nie powiedział wypowiadajcie i wykonujcie słowa oparte na prawdzie. Znane tym ludziom słowa to odrzucane przez mózg słowa oparte na kłamstwie. To diabły nie mówią żeby wypowiadać słowa które są prawdą. Diabły funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich wypowiadają i wykonują słowa diabłów. Diabły mają powiększony mózg i ciało o energię z jakiej zbudowany jest diabeł. Co to za naukowcy i co to za medycyna która nie wie, że biologia to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Co to za psychiatria która nie wie, że psychika wypowiada zapisy słów jakie są w naturze mózgu. Diabły pracujące w internecie wiedzą, że trzeba nie wpisywać do spisu treści w Google tytułów moich odkryć że przyzwoity człowiek jest zbudowany z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków a diabeł z systemów neurologicznych z energii zawartej w słowach diabła. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie wiedzą, że zmieniona anatomia jest na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest źle zachowujący się człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Diabły nazywające prawem słowa oparte na kłamstwie mówią do lekarzy, że zamykają ich do więzienia jak nie umieją spowodować ażeby ciało na słowach diabła było zdrowe i żyło. Diabły prowadzące Twittera usunęło u mnie tylu Obserwatorów o których na początku mojego pisania przysyłali mi powiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Diabły usunęli z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka za to, że przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Diabły prowadzące Facebooka wprowadzili mnie na inną stronę na jakiej pokazywali, że na niej nikt nie chce do mnie wejść, a na stronie na jakiej byłam nie byłam w stanie wprowadzić wszystkich chętnych do wejścia na moją stronę. Diabły prowadzące Facebooka wprowadzają swoich źle zachowujących się ludzi pokazujących ich zboczenia seksualne. Diabły prowadzące Facebooka zanim usunęli mnie również z drugiej strony wiedzieli których ludzi lubię i napisali do mnie, że jak podadzą mi jakiś kod którego oni nie znają to przywrócą mnie na moją stronę. Diabły prowadzące Facebooka wiedzieli, że lubię zdjęcia Jean Pierre Zimmermanna i wprowadzili na drugą stronę nie proszonego przeze mnie człowieka o którym pokazywali, że to Jean Pierre, ale bez nazwiska. Pokazywali, że ten ich Jean Pierre pisze do mnie, że mnie kocha i zapewnia, że jego zdjęcia dostanę. Jean Pierre nigdy nie pisał do mnie, a przysyłał piękne zdjęcia i jeśli dla mnie to z dedykacją na zdjęciu.
Diabły nie oszukali swojego Stwórcy bo wprowadził ich na zmienioną anatomię na diabła wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie.
Diabły mówią, że wierzą w Boga. Przyzwoity człowiek wypowiada słowa Boga. Diabeł ma u Boga swój umysł na jakim jest umysłowo chory i wykonuje czynności na zmienionej anatomii na diabła.
Diabeł jest przebudowany na diabła z energii wytworzonej słowami do oszukiwania jakie wypowiada diabeł.
                                                                                                           Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz