poniedziałek, 18 grudnia 2017

KOSTUCHA JEST PEWNA NA WYKONYWANIU NARZUCONYCH SŁÓW

Ludziom medycyny wskazuję, że śmierć jest oparta na systemach neurologicznych na jakich wykonuje człowiek narzucone słowa. Śmierć jest pewna na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone słowa bo to energia uśmiercająca życie. W systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu nikt nie znajdzie energii śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci wykonująca słowa bandyty. Do ludzi z firm windykacyjnych dzwoniących do ludzi w  celu wymuszania od ludzi pieniędzy przy pomocy zaburzania im psychicznego spokoju mówię ażeby potwierdzali to czego chcą napisaniem e-mailem w którym będzie widać, że to ich nazwisko i zauważyłam, że nikt z nich nie chce napisać i podać swojego nazwiska i zaczęłam do nich mówić, że są świadomymi bandytami. Nigdy nikt z nich się nie obraził za nazywanie ich przeze mnie bandytami. Psychiatra Karol Jung mówi, że ludzie psychicznie chorzy są nieświadomi tego co ich czeka ponieważ są uzależnieni od myśli. Ja wskazuję, że oni świadomie narzucili te myśli na jakich ich psychika stała się nieświadoma i że energia zawarta w  ich słowach prowadzi ich na wykonywanie ich myśli. To prowadzenie psychiki przez narzucone myśli to prowadzenie na śmierć na wykonywaniu narzuconych myśli. To morderca i wykonujący słowa mordercy idą na śmierć. Lekarze powinni mówić ludziom władzy, że są mordercami, a nie brać od morderców pieniądze. Dwa rodzaje energii widzą ludzie medycyny przy wypalaniu chemią nowotworów gdyż wypalają komórki śmierci i komórki życia. Kod genetyczny to tylko energia życia jaka jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem słów Stwórcy z energią życia. Przekład słów kłamcy to nie jest genetyka, a jest śmierć. Systemy neurologiczne z energią śmierci są w człowieku od momentu pojawienia się w mózgu narzuconych słów. Bardzo dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Wskazuję na Pana Jarosława Kaczyńskiego który mówi tak samo jak poprzednio Pan Donald Tusk, że chcą władzy nad internetem, czyli nad myśleniem. Ludzie wybierają ludzi na swoich przedstawicieli, a oni stosują na ich psychice przemoc wymuszaniem od odczuwania wykonywania słów mordercy. Nie chcą widzieć mordercy, że ludzie są oparci na naturalnym myśleniu, a chcą wykonywania ich woli. Mordercy doskonale wiedzą, że chodzi o myślenie. Karol Jung widzi uzależnienie od myśli psychiki która nie wie co robi i nie wie dokąd idzie, jak ludzie w schizofrenii, ale ja wskazuję na chorego na schizofrenię Adolfa Hitlera, że on wykonywał narzucone przez niego myśli i że to myśli oparte na woli mordowania psychiki. Wskazuję, że tak samo jak chorym jest na schizofrenię narzucający słowa tak samo jest chorym na schizofrenię wykonujący narzucane słowa. Mordercy uczą w szkołach słów uśmiercających psychikę. Cóż to za Biolodzy którzy nie widzą, że nie ma psychiki opartej na narzuconych słowach, a jest choroba psychiczna oparta na umysłowej chorobie. Karol Jung widzi psychikę uzależnioną od myśli, a o Zygmuncie Freudzie nie mówi się, że odkrył psychikę wolną na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta psychika wolna odkryta przez Zygmunta Freuda to odczuwanie jakie jest w systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie są w naturze mózgu. Słowa to wypowiadane myśli. Czy Biolodzy są tak ciemni, że nie widzą przychodzących na świat niemowląt, że są myślącymi i że zwierzęta są myślącymi. Jak mówimy do psa, że idziemy na spacer to on wie bo się cieszy. Ciesząca się psychika to nasza natura. Niemowlęta przychodzą na świat radosne na myślach natury, a ludzie bandyci już od żłobka ustanawiają dla nich przepisy oparte na słowach uśmiercających życie. Mordercy pracujący w internecie pokazują na moim Blogu, że czyta kilku ludzi, a nie mówią dlaczego nie wpisują tytułów moich artykułów w Google i dlaczego wymazują u mnie z Twittera Obserwatorów których na początku mojego pisania było tylu, że przysyłali do mnie zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Mordercy nie mówią nic na moje wielokrotne pisanie, że wymazali u mnie na Twitterze nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Mordercy bezczelnie odpisują mi w poczcie internetowej, że moja wiadomość nie została przekazana do Prokuratury. Sądów, Komitetu Neurobiologii. Psychiatrii itd. Mordercy to ci którzy do ludzi mówią, że dają dobro, a nie mówią, że ten kto wykonuje ich słowa cierpi i umiera i że ma zmienioną anatomię na wykonującą słowa mordercy. To skonstruowany przez Stwórcę mózg wprowadza bandytę w umysłową chorobę opartą na narzuconych przez bandytę słowach. Ludzie prowadzący internet zawiadamiają mnie, że mój komputer nie jest chroniony, a nie piszą, że bierze pieniądze za czynienie zła bandyta.     

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz