sobota, 23 grudnia 2017

W INTERNECIE WYKAZUJĄ, ŻE LUDZIOM ZGADZA SIĘ MYŚLENIE NA JAKIM NIE MA MÓZGU

Po opublikowaniu mojego artykułu Mózg oddziela człowieka głupiego od mądrego wykazują w tej chwili na moim Blogu, że czyta 14 ludzi z Francji, dwie osoby z Polski, dwie osoby z Ukrainy i jedna ze Stanów Zjednoczonych.
Ja w moim artykule zatytułowanym Mózg oddziela człowieka głupiego od mądrego dowodzę, że mózg ma człowiek wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu, a człowiek wypowiadający inne słowa nie ma mózgu, a ma umysł w mózgu. Słowa jakie mózg wykazuje na drugim umyśle nazywanym przez naukowców ludzkim nie mają mózgu, a mają umysł w mózgu. Ci ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu gdyby nie było mózgu to ich by nie było i dlatego mózg ich wykazuje, że są głupi. Oparty na rozumie Albert Einstein o energii opartej na sposobach myślenia ludzi pisze, że jest pewny co do ich głupoty, a ja odkryłam, że on ma rację bo mózg wykazuje człowieka który nie ma mózgu, że jest głupi. Wielu ludzi pisze w Google, że chciałoby nasienie od mądrego Alberta Einsteina, a naukowcy mówią, że Albert Einstein to niespotykana inteligencja, a ja wskazuję, że ta niespotykana inteligencja to nasza natura zbudowana na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Ludzie wypowiadający słowa inne jak słowa na jakich oparty jest rozum mają inne systemy neurologiczne na jakich nie mają inteligencji, a mają brak inteligencji wyrażający tych ludzi na odruchach opartych na innej energii jakie to odruchy są odruchami złodziei, bandytów, chamów, erotomanów, pedofilów i wszystkich innych oszustów opartych na nabytych odruchach na nabytej złej energii utrzymującej się na słowach na jakich nie mają mózgu, a mają umysłową chorobę, a na energii opartej na umysłowej chorobie psychiczną chorobę.
Ja wiem, że ludzie prowadzący internet to oszuści bo mam wypisane znacznie więcej ludzi opartych na rozumie którzy byli u mnie na Facebooku i którzy byli u mnie na Twitterze i wtedy otrzymywałam zawiadomienia że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Ludziom którzy mają rozum przekazuję, że są ludzie którzy mają tytuły naukowe znawców medycyny a im się zgadza myślenie na jakim człowiek nie ma mózgu. Wskazuję na ogłaszanie że jeden z lekarzy chce przeszczepić głowę a nie mówią, że ze słów głupiego który nie ma mózgu na słowa na jakich jest mózg. Ten lekarz chce przeszczepić energię śmierci opartą na słowach głupiego na energię życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Nie uda mu się bo mózg słów głupiego do siebie nie wpuszcza. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na systemy neurologiczne w których na słowach oszustów nie ma życia.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz