środa, 13 grudnia 2017

LUDZIE WŁADZY ZADAJĄ ODCZUWANIU CIERPIENIE I ŚMIERĆ I OSKARŻAJĄ LEKARZY, ŻE NIE UMIEJĄ LECZYĆ Z ICH MYŚLENIA UŚMIERCAJĄCEGO ŻYCIE

Odczuwanie jest oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Odczuwanie oparte jest na systemach neurologicznych i one są przekładem słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu a nie mówi Czyje to zapisy. O zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla też się nie mówi, że ta zmieniona anatomia to przekład słów człowieka kłamcy i wykonującego słowa kłamcy na czynności organizmu. Mózg wprowadza inne słowa na inną energię jaka jest zawarta w słowach kłamcy. Ta inna energia Albert Einstein wskazuje, że to energia śmierci i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Wskazuję, że ludzie na ziemi wykonują wolę ludzi na jakiej wykonują czynności uśmiercania swojego życia. To od tych wykonywania czynności na woli ludzi kłamców odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel, a ja że to energia zadająca cierpienie i śmierć jaka zawarta jest w słowach kłamcy. Mordercy nazywający się władzą mówią, że mają prawo do odczuwania i Minister Sprawiedliwości Pan Zbigniew Ziobro oskarża wybitnego Kardiologa prof. Dariusza Dudkę za to, że on i inni lekarze są winni braku umiejętności leczenia ze słów uśmiercających życie na jakich wykonuje się wolę kłamców oszukujących, że mają prawo do anatomii. Ja wskazuję, że lekarze nie są w stanie wyleczyć wszystkich ludzi którym cierpienie i śmierć zadali ludzie władzy i kościoła bo nie ma leku na energię śmierci zawartą w słowach kłamcy. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że w narzuconych słowach zawarta jest energia zadająca odczuwaniu cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ja odkryłam przyczynę życia i śmierci, a ludzie na moim Blogu wykazują w tej chwili dwie osoby, a w Google dawno nie wpisują moich odkryć, a co jest dowodem świadomego uśmiercania życia. Ci mordercy są świadomi bo wiedzą, że zaczęli oszukiwać na moim Blogu od czasu kiedy napisałam, że w kłamstwie zawarte są emocje uśmiercające odczuwanie. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a ci mordercy pracujący w internecie pokazują dwie osoby. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a wszystkich wymazali. Kilka dni temu pisałam, że wymazali wybitnego Fizyka Takeda_Hroyuki i być może to przeczytał bo dzisiaj jest wprowadzony s powrotem. Przekazuję ludziom zajmującym się badaniami o Jezusie, że dobrze odkryli, że sam szykował się na śmierć bo wiedział, że kłamcy to mordercy. Przekazywałam dzisiaj do Prokuratury moje zgłoszenie o świadomych mordercach to w czasie pisania zaczęli zmieniać mi pisownię, a jak zobaczyli, że przekazuję dalej to w pewnym momencie napisali, że im przykro ale nie mogą przekazać. Tak zaburzają mi mój komputer wiele lat słudzy morderców.
                                                                                                     Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz