środa, 27 grudnia 2017

KŁAMCA MA ZBUDOWANE ODCZUWANIE NA JEGO SŁOWACH NA JAKICH NIE MA MÓZGU, A CZŁOWIEK KTÓRY NIE MA MÓZGU JEST GŁUPI

                                                                               KOMITET NEUROBIOLOGII
                                                                               STOWARZYSZENIE PSYCHIATRII                                                                           
Odczuwanie jest zbudowane z energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. To odczuwanie zbudowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest zbudowane słowami jakie są w naturze mózgu na jakich człowiek ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na tych emocjach opartych na rozumie psychika i ciało są zdrowe, a człowiek ma rozum. Mózg odrzuca wypowiadanie innych słów na drugi umysł w mózgu który odkryłam, że jest oparty na słowach kłamcy. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wykazuje, że są do rozbieżnych i że te słowa do rozbieżnych celów mają swoje systemy neurologiczne. Zatem to na tych systemach neurologicznych odkrył Neurobiolog Eric Kandel że zmienia się anatomia od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na wykonywaniu czynności na słowach kłamcy. Odkryłam, że kłamca ma zbudowane swoje odczuwanie na jego słowach na jakich nie ma mózgu, a ma w mózgu umysłową chorobę. Tą umysłową chorobę wykazuje mózg na drugim umyśle w mózgu o jakim naukowcy mówią, że ten umysł jest dla nich największą zagadką. To umysłowa choroba jest tą największą zagadką i na niej umysłowo chory wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na umysłowej chorobie na jakiej ma chore odczuwanie na psychicznej chorobie. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to umysłowo i psychicznie chory człowiek wypowiadający i wykonujący czynności na słowach opartych na kłamstwie. Na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie psychika jest głupia bo nie wie dokąd idzie i nie wie co robi, a komórki w ciele nie wiedzą jak wykonywać czynności żeby ciało żyło. Głupia psychika oparta jest na umyśle opartym na braku rozumu w mózgu na jakiej to energii wykonujący czynności oparte na kłamstwie zadaje swojemu ciału cierpienie i śmierć. Albert Einstein wskazuje na energię śmierci we wszechświecie, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że mózg jest oparty na rozumie i głupiego wykazuje na braku rozumu na jakim wykonuje czynności uśmiercania swojego życia.
Wskazuję, że na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków opartej na rozumie jest tylko energia życia. Wskazuję, że ludzie kłamcy są przebudowani na energię opartą na słowach głupiego. Narzucający słowa to oszust który świadomie wymyśla myśli do oszukiwania psychiki w celu jej wykorzystania. Oszuści nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i ich słowami znęcają się na psychice opartej na rozumie. Oszuści wiedzą, że oszukują jak m.in. wiedzą oszuści pracujący w internecie, że nie należy wpisywać do spisu treści w Google tytułów moich artykułów ażeby ludzie w nie nie weszli. Oszuści są tak bezczelni, że komentują moje słowa. Oszuści prowadzący mojego Bloga wiedzą dlaczego wymazują ludzi którzy wcześniej czytali moje artykuły i wiedzą na Twitterze dlaczego wymazują Obserwatorów opartych na rozumie o których dokąd nie zobaczyli, że odkryłam ludzi oszustów zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Wykonywane czynności na prawie ludzi to czynności oszukiwania. Czynności na słowach Stwórcy to czynności wykonywane na uczciwości.
Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów pokazują, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrało sprawy w sądach z myśleniem oszustów nazwanym prawem. Te dane byłyby bliżej 100% gdyby nie moje 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za jedenaście miesięcy roku 2004. Wszyscy Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie zgadzali się z moimi słowami bo mam tam wszystkie wygrane, a przestali orzekać, że wygrałam po napisaniu przeze mnie, że na moich słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania czynności na słowach opartych na prawdzie. Odpisałam, że to postęp bo nie przybili mnie jak Stwórcy do krzyża za wypowiadanie słów opartych na prawdzie. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że kłamcy mają swoje odczuwanie na jakim wykonują czynności na umysłowej chorobie na jakiej nie mają mózgu, a mają powiększony mózg o słowa do oszukiwania.

                                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz