czwartek, 14 grudnia 2017

W GOOGLE NIE POKAZUJĄ U KTÓREJ TO BARBARY PAUL WZROSŁA W CIĄGU KILKU GODZIN ILOŚĆ WEJŚĆ O 145 MILIONÓW

W ciągu dziewięciu godzin widzę, że ilość ludzi na świecie którzy weszli na nazwisko Barbara Paul zwiększyła się o sto czterdzieści pięć milionów. U mnie w tym samym czasie pokazują, że ilość wejść zmniejszyła się o cztery miliony. Nie pokazują u której to Barbary Paul na świecie wzrosła ilość ludzi o 145 milionów. Dziewięć godzin temu pokazywano, że na nazwisko Barbara Paul na świecie weszło o 145 milionów mniej ludzi. Ja widać, że bez wołania o głosy mam taką ilość poparcia, że widać, że ludzie chcą mojego myślenia. Z wszystkich ludzi oszuści nie zrobili oszustów. Ja już na Facebooku na początku wprowadzałam po około pięćset ludzi dziennie bo pełno ludzi chciało wejść na moją stronę. Nie musiałam zbierać podpisów. Na moim Blogu wykazują najczęściej ich schemat kilku ludzi z Polski, kilku ze Stanów Zjednoczonych i kilku z Ukrainy. Wiele miesięcy temu podawali na miejscu Ukrainy Niemcy. O poparciu mojego myślenia widać przysyłane do mnie na początku mojego pisania zawiadomienia z Twittera, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Mam zapisy ludzi którzy byli u mnie Obserwatorami i łącznie z ich Obserwatorami u mnie na Twitterze było ponad dwa miliardy ludzi. Złoczyńcy ze zmienioną anatomią na umysłowo chorych zajmują się wymazywaniem z Twittera Obserwatorów opartych na rozumie i wprowadzaniem ludzi zajmujących się prostytucją. To samo robią na Facebooku. Chwalą się co robią narządami płciowymi na ich myśleniu do oszukiwania, że kochają. To ich kochanie to gwałcenie a nie kochanie. Na moim Blogu zajmują się wymazywaniem ludzi którzy wcześniej weszli i wykazywali ich, że czytali dany mój artykuł. Nikt z tych oszustów nie reaguje na moje wskazywanie, że są oszustami. Dobrze, że Stwórca tak skonstruował człowieka, że na myśleniu do oszukiwania ma swój umysł na jakim jest głupi. Lekarze którzy mają rozum niech nie biorą od głupich pieniędzy bo oni okradają psychikę przy pomocy nazwania ich słów do okradania prawem. Oszuści nie dali pieniędzy na wykształcenie ludzi i nie mają prawa nadawania uprawnień do wykonywania czynności na słowach oszusta. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to na wariata wykonującego czynności oszukiwania.
Za Stanisławem Wyspiańskim przekazuję dla oszustów Miałeś chamie złoty róg, został ci się jeno sznur.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz