poniedziałek, 18 grudnia 2017

MAGIA TO EMOCJE MIŁOŚCI ZAWARTE W SŁOWACH STWÓRCY

Na emocjach miłości zawartych w słowach Stwórcy żyjemy w magicznym świecie. Wszystkie psychiki na słowach Stwórcy są szczęśliwe na wspaniałych emocjach jakimi są emocje miłości. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że rozum jest oparty na słowach opartych na prawdzie i że w nich zawarte są emocje miłości. Odkryłam, że najwyższe emocje jakimi są emocje kochania zawarte są również w słowach na jakich wiemy kogo kochamy i kto nas kocha. Na słowach opartych na prawdzie się wie. W słowach opartych na kłamstwie nie ma emocji miłości, a są złe emocje zadające odczuwaniu cierpienie i śmierć. Odkryłam, że skonstruowany przez Stwórcę mózg zna słowa bo wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wprowadza na drugi umysł nazywany przez naukowców ludzkim, a ja odkryłam, że ten ludzki umysł jest oparty na słowach do oszukiwania i że na nim oparta jest umysłowa i psychiczna choroba. Odkryłam, że na tym ludzkim umyśle oparte jest prawo ludzi i różne religie i że są to słowa oszustów. Przeciwko tym oszustom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Odkryłam, że Stwórca którego znamy jako Jezusa jest konstruktorem naszego mózgu który narzucone słowa wprowadza na umysłową i psychiczną chorobę. Odkryłam, że Stwórca przyszedł nas ostrzec przed umysłową i psychiczną chorobą oraz śmiercią na wykonywaniu narzuconych słów. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to złoczyńca który ma w siebie wprowadzoną złą energię opartą na narzuconych słowach w mózgu. Na tej zmienionej anatomii Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii we wszechświecie, a ja w człowieku. Albert Einstein dobrze mówi o zakrzywieniu w energii, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że narzucający słowa jest chory na schizofrenię i ten kto wykonuje narzucone słowa też. Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że mężczyźni oparci na braku rozumu też. Psychika oparta na rozumie nie przeszkadza bo wypowiada mądre słowa i w tych mądrych słowach są emocje miłości na jakich wszystkie psychiki są szczęśliwe. Oszuści w kościołach pokazują na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Dowiedzieli się od Boga, że stworzył nas na emocjach miłości zawartych w słowach opartych na prawdzie. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że zrzekli się miłości. Mówią też, że Bóg jest miłością i przebacza i wybudowali na ziemi pełno kościołów w których modlą się słowami opartymi na kłamstwie na jakich złe emocje zadają im cierpienie i śmierć. Bóg nie zna słów opartych na kłamstwie i nie zna złych emocji. Bóg zmienił energię w kłamcach na jakiej gwałcą ciało, a nie je kochają. Energia wykonuje słowa kłamcy i wprowadza w ciało energię uśmiercającą życie na zdrowe komórki. Dobrze widzi Biochemik Maria Szulc, że od momentu sprzeciwu podświadomości ciało zaczyna funkcjonować inaczej i że to inaczej jest w sposób właściwy dla danej choroby. Ja odkryłam, że ten sprzeciw natury jest na narzucone słowa przez kłamcę i że Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię wykonującą słowa kłamcy. Bandyci pracujący w internecie wykonują czynności oszukiwania ludzi ukrywaniem przed ludźmi, że wykonywanie słów kłamców powoduje umysłową chorobę na jakiej człowiek ma w sobie z nabycia złą energię jaka zadaje mu cierpienie i śmierć. Bandyta świadomie narzuca słowa bo po to je wymyślił i narzucił i nazwał prawem i wiarą w Boga. Bandyta świadomie oszukuje, że kocha bo jego celem jest wykorzystanie z seksu tego kogo oszukuje lub do wykorzystania tego kogo oszukuje do innych celów oszusta. Poseł z partii "Prawo i Sprawiedliwość" oszukiwał, że kocha Posłankę z partii "Platforma Obywatelska" w zamierzonym celu jakim było wręczenie jej łapówki. Wszyscy widzieli w telewizorach skutek uwierzenia kłamcy, że kocha jakim było cierpienie płaczącej kobiety. Bandyci nie oszukali Boga bo wprowadził ich w umysłową i psychiczną chorobę na jakiej są głupi i wykonują czynności uśmiercania swojego życia.
Niektórzy z ludzi którzy przychodzili do mnie do mojej firmy i przychodzą do mojego domu pytają co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Odpowiadam, że energia miłości. Nie pytają co odczuwają u mnie ludzie którzy mają złe emocje bo w narzuconych słowach nie ma uczuć. Nie ma uczuć bandyta i na tym braku uczuć ma z nabycia zmienioną anatomię. Stwórca nie miesza psychiki z uczuciami z psychiką bez uczuć i nie miesza słów kłamcy ze słowami Prawdomównego na jakich nas stworzył. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że narzucający słowa to bandyta przybijający psychikę do krzyża zostawiający ją żeby umarła. Ja wskazuję na ludzi bandytów którzy za zabrane ludziom pieniądze produkują i kupują broń do zabijania ludzi i strzelają do nich i zrzucają na życie ludzi i innych stworzeń bomby. Wskazuję na wybudowane przez ludzi bandytów obozy koncentracyjne za pieniądze zabrane ludziom do których zaprowadzili ludzi którym obiecali dobro i wydawali im wyroki wchodzenia do komór gazowych i stawania do rozstrzelania. Wskazuję, że zanim uśmiercili ludzi którym obiecali dobro zabrali im biżuterię jaką na sobie mieli a jak długo ludzie nie zdejmowali kolczyków to obrywali im z uszami ci którzy obiecali dobro. Zatem do odkrycia Neurobiologa  Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności trzeba dodać, że to bandyta wypowiadający słowa zadające cierpienie i śmierć. Odkryłam, że zmienioną anatomię ma złodziej i że złodziej to bandyta. W moim występowaniu przed sądami w obronie cierpiących ludzi wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a moi klienci wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" o ilości skarg i ilości wygranych za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy że ja znowu mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim a w kraju ludzie przegrali ponad 99,5% spraw ( Te dane byłyby bliższe 100% gdyby nie 50% wszystkich wygranych przeze mnie w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy toku 2004) to zaczęłam pisać do sądów, że muszą tak jak ja opierać się na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich widzę słowa złodzieja, ale wtedy Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zwodu. Wskazuję dla ludzi którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, że to od wykonywanych czynności odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel a ja, że to na słowach oszustów jakie mózg wprowadza na drugi umysł w mózgu z powodu rozbieżnych celów ze Stwórcą. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję zatem dla ludzi którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że ta zmieniona neurologia to nie jest neurobiologia a jest energia oparta na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach i że te rozbieżne cele ma kłamca i wykonujący słowa kłamcy i że kłamca to złoczyńca. W słowach złoczyńcy nie ma magii miłości, a jest energia zadająca cierpienie i śmierć.
 W słowach kłamcy nie ma magii miłości, a jest cierpienie i śmierć.
Jeśli czyta mnie Woody Allen to przesyłam mu pozdrowienia za jego mądrość i widzenie głupich.                         
                                                                                                            Barbara Paul
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz