wtorek, 12 grudnia 2017

EMOCJE MIŁOŚCI TO ENERGIA ŻYCIA, A EMOCJE NIENAWIŚCI TO ENERGIA ŚMIERCI

Cały świat woła pomocy dla cierpiących ludzi, a nie widać ludzi wskazujących na złych ludzi którzy zadali cierpienie wszystkim ludziom i zwierzętom i uśmiercili rośliny. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał na ludzi narzucających słowa, że to oni zadają cierpienie i śmierć. Wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć to złe emocje zawarte w słowach kłamcy. Natura nie zna złych emocji. Natura oparta jest na dobrych emocjach miłości. Wskazuję na ludzi kłamców, że ustanowili ich słowa zadające cierpienie prawem i wiarą w Boga. Ludzie z Jezus Daily dokonywali wtargania na moją stronę na Facebooku mimo, że pisałam, że ich nie zapraszałam i nie chcę ich na mojej stronie. Ci ludzie z Jesus Daily trzymali krzyże z ociekającym krwią Jezusem i pokazywali straszne cierpienie szczególnie dzieci, a czym chcieli mi pokazać, że to Bóg ich przysłał cierpiącymi. Ludzie z Koranu pisali do mnie, że mózg wykonuje ich wolę i uzdrawia poszczególne organy w człowieku, a ja wskazuję, że te organy oparte na narzuconych słowach oparte są na złych emocjach na jakich oparte jest każde cierpienie. Napisałam, że te ich słowa o jakich mówią, że wykonuje mózg to umysłowa choroba, a nie mózg. To prawda, że narządy są oparte na słowach, ale na Stwórcy, a nie ludzi. Na słowach ludzi to co powstało w ciałach to mówi Neurobiolog Eric Kandel, że jest oparte na zmienionej anatomii, a nie że to anatomia wykonująca słowa ludzi. Więcej takich wiadomości otrzymałam z Koranu, że ich religia jest prawidłowa, a ja mówię, że nie ma religii opartej na słowach Boga, a są na słowach kłamców, a kłamca to złoczyńca. Jakie to słowa Boga w religii chrześcijańskiej bądź wola Twoja. Wszystkie choroby to cierpiące emocje od wykonywania słów kłamców nazwanych prawem i wiarą w Boga. Od innych kłamstw też są emocje zadające cierpienie jak np. seks. Nie ma seksu na słowach kłamców, a jest okradanie natury i gwałcenie jej. Każde cierpienie to nabyte złe emocje od wykonywania słów kłamców. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to wszystko co wymienia Eric Kandel jak m.in.żylakowatość, a ja mówię, że to wprowadzone w człowieka cierpienie oparte na złych emocjach zawartych w słowach kłamcy. Wskazuję, że Stwórca inne jak Jego emocje wprowadza na zmienioną anatomię i że jest ona oparta na innych słowach jak Stwórcy. Wskazuję, że Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji i ja odkryłam, że to emocje miłości i odkryłam, że  narzucone słowa przez człowieka nie istnieją bez emocji nienawiści. Odkryłam, że życie i śmierć to emocje ale różne i że są zawarte w wypowiadanych słowach. Nie da się uzasadnić skąd tyle nienawiści w ludziach do Stwórcy i do Jego stworzeń. Stwórca nie zrobił nic złego ludziom, a wręcz odwrotnie, a ludzie przybili Go do krzyża, a przedtem wyśmiewali, wyszydzali, opluwali i to samo widać w stosunku do maltretowanych ludzi w obozach koncentracyjnych, u ludzi strzelających do ludzi, u ludzi pracujących w firmach windykacyjnych zaburzających ludziom psychiczny spokój, u komorników nachodzących na ludzkie domy, u sędziów wydających nakazy wykonywania woli kłamców. W wojnach widać, że ludzie strzelają do ludzi którzy nie zrobili im nic złego. Ta wytwarzana w ludziach nienawiść jest przez ludzi kłamców. Cały świat woła ratunku bo cierpimy na złych emocjach, a ludzie prowadzący internet ukrywają morderców. Zauważyłam i nie raz o tym piszę że oszukiwanie na moim Blogu, Twitterze i nie wpisywanie moich odkryć w Google zaczęło się od dnia w którym zobaczyli, że w ciągu godziny na mój artykuł zatytułowany o złych emocjach w słowach kłamców weszło ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych i ponad 100 z innych krajów. To było w ciągu godziny, a od tej pory pokazują, że ludzie nie chcą wchodzić. Ludzie wykonują słowa swoich morderców i słowa morderców nazywają prawem i wiarą w Boga. Ci mordercy są świadomi bo dokładnie zareagowali na moje odkrycie, że śmierć to emocje zadające cierpienie zawarte w słowach kłamcy. Mordercy mówią, że pomagają tym których uśmiercają. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela trzeba uzupełnić o słowa, że zmieniona anatomia to emocje zadające cierpienie i śmierć zawarte w słowach kłamcy. Stwórca nas ostrzegł przed cierpieniem, a ludzie nie usłuchali i nazywają słowa morderców prawem i wiarą w Boga.
Wskazuję wszystkim ludziom pomagającym chorym ludziom, że cierpienie zadało im wykonywanie zapisów prawa ludzi i religii. Wskazuję, że kod genetyczny to przekład zapisów na emocje miłości, a zapisy wykazywane przez mózg, że są do rozbieżnych celów to emocje zadające cierpienie i śmierć. Napisałam ponad 5400 artykułów, że moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie i nikogo nie widać reagującego poza dwoma Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 i do roku 2013 przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to powrotu ludzi na systemy neurologiczne oparte na emocjach miłości zawarte w słowach opartych na prawdzie. Wskazuję na różnego rodzaju ludzi bandytów którym Stwórca zmienił anatomię. Zmieniona anatomia to złe emocje zawarte w słowach kłamcy i jest to bandyta. Ludzie są bandytami pod różnymi względami począwszy od złodziei do terroryzujących ludzi, mordujących strasznie jak w obozach wybudowanych przez bandytów do uśmiercania życia, a ludzie nazywają ich słowa prawem i wiarą w Boga. Mordercy jak widać to w filmie "Kwiat Pustyni" wycinają małym dzieciom narządy płciowe a one strasznie krzyczą z bólu, a matki je do tego okrucieństwa trzymają. To bandyta robi to małym dzieciom. To Bóg dał ludziom narządy, a bandyci je wycinają. Nie sposób wymienić wszystkich potworności ile robią ludzie kłamcy z ich emocjami nienawiści. Te emocje nienawiści wymyślają bo ludzie nie zrobili im nic złego. Bandyci nazwali na ziemi ich słowa do zadawania cierpienia prawem i mówią, że oni wypowiadają słowa na jakich wierzą w Boga, a nie wypowiadają słowa Boga oparte na prawdzie. Nie wie ci to jest prawda kłamca zadający cierpienie. Cały świat woła pomocy i zwija się z bólu, a mordercy zadający cierpienie nie wpisują moich odkryć w Google. Wiedzą że są mordercami. Mordercy stosują przemoc na ekologach mówiąc im, że ich słowa są dla ekologii prawem. Mają to ich prawo na umysłowej i psychicznej chorobie i będą uzależnieni od tego czy znajdzie się człowiek który im pomoże, a wielu dochodzi do stanu debilów. Wszystkie ukradzione pieniądze trzeba oddać bo energia nie pozwoli na nie oddanie. Każdy umie okradać przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem i wiarą w Boga, ale nie każdy podejmuje decyzję o okradaniu.
Lekarze pomagają  i pełno ludzi pomaga a bandyci wprowadzają zapisy ich słów jakimi uśmiercają życie. Wczoraj można było przeczytać o ludziach stojących nad grobem w artykule "To nie Bóg się pomylił", a lekarze mówią, że działali zgodnie z procedurami. Czy te procedury to biologia, bo jak nie to mordowanie przez tych których słowa są zapisane, że to oni ustanawiają dla życia procedury. Lekarze powinni zapytać czy te procedury zgodnie z którymi postępują to Bóg ustanowił i powinni zapytać ludzi ich oskarżających dlaczego w kodzie genetycznym nie mówi się, że zapisy jakie są w naturze mózgu to słowa Boga.
 Bandyta słowami z zawartymi w nich emocjami zadającymi cierpienie uśmierca psychikę. Dawno wskazuję na odkrycie naukowe, że myśli zmieniają morfologię a co zabija serce i nie reagują na to bandyci. Nie można pomóc bandycie a ten kto pomaga nabywa energii jaką ma w sobie bandyta. Stwórca nie pozwala pomóc bandycie. Lekarzom każą składać przysięgę, że każdemu mają pomagać, a ja wskazuję, że za pomaganie bandycie nabywa się emocji zadających cierpienie. Dobrze wiedzieli ludzie w okresie Starożytności, że nie ma możliwości pomocy człowiekowi który krzywdzi. To bandyta wypowiada inne słowa jak Stwórca. To wielki wstyd dla ludzi nauki nie widzieć, że zmieniona anatomia to bandyta. To prawda, że bandyci tak się rozpanoszyli, że zwalniają z pracy, ale my nie powinniśmy pracować u bandytów i zanosić im pieniędzy. Stwórca dał każdemu ręce do pracy z Jego energią. Wielkie zwierzęta żyją w naturze  jak słonie, hipopotamy i tak samo ludzie mogą żyć bo Stwórca wszystko stworzył dla swoich stworzeń, a bandycie zmienia energię i niech na niej odczuwa to co zrobił. W mózgu wszystko jest i ten kto cierpi cierpi na słowach jakimi innym zadał cierpienie lub zgodził się wykonywać słowa bandyty. Nie wykonywać słów innych jak Stwórcy. Uczciwość to proste słowa. Nikt się nie uchroni przed energią wykonującą słowa z nabycia w mózgu. Tak samo jak bandytów nie obchodzą ludzie którym zadają cierpienie, tak ich cierpienie nie będzie nikogo obchodziło, a życie jest wieczne. Człowiek nabywa złej energii od momentu wypowiedzenia kłamstwa lub zgodzenia się na wykonywanie słów kłamcy bo od tej pory zaczyna tworzyć się nowotwór. Nie ma kłamca energii życia na nowotwór jaki się w nim rozwija na emocjach zadających cierpienie jakie w sobie ma. Każdy może poznać odkrycia naukowe tak jak ja, ale ja naturalnie o tym wszystkim wiedziałam, a nauka jaką poznałam tylko to potwierdziła.
To u złoczyńców trzeba napisać tak jak ja ponad 5400 artykułów o funkcjonowaniu człowieka i pisać je około 20 lat, tylko dwóch ludzi zdecydowanie chciało życia i zdrowia ludzi. Nie reagujący ludzie nauczają o biologii. Co to za nauka. Przydała mi się nauka biologii, biochemii, genetyki, ale najwięcej nauki zdobyłam sama. Nauka na słowach kłamców nie wyjaśnia, a prowadzi na śmierć. 

                                                                                                   Barbara Paul
                                                                     
                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz