sobota, 23 grudnia 2017

UMYSŁ LUDZKI OPARTY JEST NA SŁOWACH DO OKRADANIA

Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwa umysły i że największą dla nich zagadką jest ludzki umysł. W naturze istnieje tylko jeden umysł oparty na słowach jakie są w naturze mózgu i na nich zbudowane jest ciało człowieka. Ciało jest oparte na odczuwaniu i to odczuwanie jest przekładem słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. W naturze człowiek odczuwa słowa swojego Stwórcy.
W roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam zatem, że człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca odczuwa swoje słowa. Na moje wskazywanie, że na słowach Stwórcy  jesteśmy zbudowani z energii życia jaka jest w systemach neurologicznych jakie są odczuwaniem słów jakie są w naturze mózgu, a na słowach wypowiadanych innych mamy uśmiercanie odczuwania wykonywaniem słów na jakich wykonuje się wolę człowieka zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłaniem mi w roku 2011 przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas do roku 2013 przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Te zapytania przestały do mnie przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy widać było, że rządząca partia w Polsce "Platforma Obywatelska" nie potrzebowała odkryć naukowych ażeby przysłać do mnie później wybranego Ministrem Sprawiedliwości Pana Cezarego Grabarczyka zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Powiedziałam też, że mam ponad trzy tysiące podziękowań z Uniwersytetu Cambridge w których przez kilka lat piszą, że zareagują a nigdy nie zareagowali. Za dwa dni dostałam już pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem już innej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi. Od tego samego dnia przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odkryłam, że na tych słowach do rozbieżnych celów oparty jest ludzki umysł i że jest to umysł złodzieja. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. W roku 2004 powołano Wojewódzkie Sądy i władza powiedziała ludziom, że Sądy Najwyższe nie są w stanie rozpatrzyć ogromnej ilości ludzkich skarg i oni są tak dobrzy, że powołali wojewódzkie sądy. Nie powiedzieli, że nie wiadomo ile powołaliby sądów to jeśli wszystkie opierają się na prawie ludzi to wszystkie orzekną przegranie. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" ogłosiła dane za 11 miesięcy roku 2004 o ilości skarg ludzi i o ilości wygranych przez ludzi chcąc pokazać czy pomogło powołanie wojewódzkich sądów. Okazało się, że nie pomogło bo ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. Zobaczyłam, że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy, a ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występowałam wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Zawsze wygrywał Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu i pewnego dnia zapytał mnie czy mogłabym mu przynieść na następną rozprawę moją książkę pt. "Nasza Boskość". Nie zapytał nawet ile kosztuje. Nie pomyślałam, że Sędziowie nie chcą rozpatrzyć ludzkich skarg i zaczęłam pisać, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie bo ja na nim natychmiast widzę słowa złodzieja. Wtedy okazało się, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Prowadzili dochodzenie przez kilka lat, a ja pokazywałam, że mam najwięcej wygranych w kraju, a zatem chcą ażeby ludzie przegrywali. To jest prawdą, że chcą ażeby ludzie przegrywali, ale chcą Sędziowie którzy są złodziejami. Kilka miesięcy temu Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski powiedział w Oksfordzie o Polsce, że Konstytucja jest niejasna, politycy i sędziowie biorą łapówki, jesteśmy przeciw gejom, ale prokuratura ich nie ściga.
Na tego Sędziego dokonywano w Polsce napadu słowami złodziei, że Lech Morawski już nie żyje.
Śmierć jest oparta na ludzkim umyśle na jakim czynności wykonuje się na słowach nazywanych przez oszustów prawem i wiarą w Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich jest cierpienie i śmierć. Ja wskazuję, że cierpienie i śmierć to energia jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja mówię, że wypowiadanymi słowami przez kłamców. Moim klientom odbierałam pieniądze ukradzione im przez ludzi nazywających ich słowa prawem, a jak się przyznałam to zaczęli orzekać, że przegrywam i że to moje przegrywanie jest oparte na mojej nieznajomości skargi kasacyjnej. Odpisałam na to, że znam skargę kasacyjną i przesłałam, że mam jej wzór od Sędziego NSA który mi go dał na szkoleniu, ale ja wskazuję, że ta skarga kasacyjna jest oparta na słowach narzuconych na jakich pieniądze przechodzą do złodziei. Napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża.
Zatem dla naukowców którzy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł wskazuję, że to umysł oparty na słowach złodzieja i wykonującego słowa złodzieja. Wskazuję na ludzi prowadzących mojego Bloga, którzy wykazują, że ludziom się nie zgadza myślenie na jakim są stworzeni, a zatem, że zgadzają się im słowa złodziei. Ja na Facebooku widziałam wielu wspaniałych ludzi z pięknymi twarzami natury i pokazano mi ogromnie dużo nakładek na moje zdjęcie z serduszkami, gwiazdeczkami, kwiatami i z pięknymi napisami dobrych słów. Wskazuję dla ludzi przyzwoitych, że złodzieje wypowiadający inne słowa jak ich Stwórca obleźli świat Stwórcy mówiąc, że to ich mienie i znęcają się na psychice stworzonej przez Boga wymuszaniem wykonywania słów złodziei i bandytów. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję na tą zmienioną anatomię od wykonywanych czynności która wydaje psychice nakazy wykonywania woli oszustów wypowiadających kłamstwa, że ich słowa są dla psychiki prawem i wiarą w Boga. Wykonywane czynności przez państwowe Firmy windykacyjne to zdobywanie pieniędzy przy pomocy znęcania się na psychice zaburzaniem ludziom psychicznego spokoju telefonami i nachodzeniem na ludzkie domy. Ci złodzieje mają klucze do domofonów. Komornicy nachodzą na ludzkie domy i mówią, że zgodnie z prawem wyceniają ludzkie domy i wystawiają na licytację. Tych bandytów nie obchodzi tak jak rodzica który porzucił rodzinę nie obchodzi czy ci których powołał do życia mają dach nad głową i nie obchodzi ich nawet jak w domu jest chore dziecko czy inny domownik. Bandyta zgodnie z prawem przychodzi po połowę majątku dla oszusta który mówił, że będzie dbał o rodzinę, a ją porzucił. Oszust dobrze jak odchodzi z domu bo przestaje znęcać się na psychice domowników, ale ma obowiązek dbania o rodzinę. Tymczasem sądów nie obchodzi przy podziale majątku rodzina, tak jak nie obchodzi tego kto porzucił rodzinę. Sąd orzeka ażeby dać połowę majątku temu kto porzucił rodzinę, a uczciwy małżonek nie ma pieniędzy i komornik zgodnie z prawem wyrzuca rodzinę na ulicę, a dom i inne wartościowe mienie licytuje. To jest myślenie jakie naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. To myślenie odkryłam, że jest myśleniem złodzieja. Odkryłam, że myślenie złodzieja nie ma uczuć a uczuć nie ma bandyta. Złodzieje chcą ażeby ich kochać, a oni uczuć miłości nie mają. Poseł z partii "Prawo i Sprawiedliwość" który oszukiwał, że kocha Posłankę z konkurencyjnej partii PO uczuć nie ma bo go nie obchodziło, że psychika Posłanki płacze przed telewizorami całego świata. Oszuści z rządzącej partii PO też nie mają uczuć bo zamknęli ich Posłankę do więzienia mówiąc, że oszukiwanie przez partię PIS jest zgodne z prawem. Oszusta nie obchodzi oszukiwana psychika oparta na emocjach miłości. Złodziei mamy co nie miara. Wszyscy stworzeni przyzwoitymi ludźmi, a na moim Blogu pokazują w tej chwili cztery osoby i w tym ja tam weszłam. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na umyśle złodzieja i bandyty mówiącego, że jego słowa są prawem i wiarą w Boga. Złodzieje i bandyci nie oszukali swojego Stwórcy bo wprowadził ich na umysłową chorobę na jakiej mają zmienioną anatomię na energię opartą na słowach złodzieja i bandyty jaką muszą odczuwać ażeby wiedzieli co czuje ten których okradł i znęcał się na ich psychice. Złodzieje i bandyci modlą się do Boga ażeby nie cierpieli na nabytej przez nich energii na jakiej mają zmienioną anatomię na złodziei i bandytów. Ludzie kościoła mówią, że opłatek to ciało Chrystusa. Ja mówię, że nasze ciało na słowach Boga jest takie same jak ciało Chrystusa, a inne ciało oparte jest na słowach złodzieja i bandyty. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to ciało oparte na słowach złodzieja i bandyty.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz