sobota, 23 grudnia 2017

MÓZG ODDZIELA CZŁOWIEKA GŁUPIEGO OD MĄDREGO

Wszyscy ludzie są stworzeni mądrymi. Mądrość oparta jest na rozumie i Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach jakie nie istnieją bez rozumu oparta jest psychika. Głupi człowiek ma złe emocje na jakich jest psychopatą lub służącym psychopaty. Psychopaci nazwali ich słowa prawem i mówią, że na wymyślonych słowach szukają idealnego ustroju. Ja wskazuję, że człowiek na wymyślonym myśleniu jest głupi. Wskazuję, że głupi człowiek ma swoje systemy neurologiczne na jakich jest głupi. To głupi ludzie wymyślają leki na organ który zachorował i wprowadzają chorobę w inny organ. To głupi ludzie mówią, że jak już wprowadzili energię śmierci we wszystkie organy to człowiek musi umrzeć. Ja wskazuję, że na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu człowiek żyje. Wskazuję, że śmierć jest oparta na słowach głupiego. Głupi ma swoje systemy neurologiczne na jakich wykonuje czynności uśmiercania życia. Wskazuję na mądrość skonstruowanego przez Stwórcę mózgu który wypowiadanie innych słów jak opartych na rozumie wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Emocje kochania nie istnieją bez rozumu. Na braku rozumu ludzie mówią, że też kochają ale kłamią bo na umyśle opartym na braku rozumu nie ma emocji kochania. Kłamcy przestali wiedzieć kogo kochają i biegają ze swoim seksem naciągając na niego ludzi oszukiwaniem jak Poseł z partii PIS, że kocha Posłankę z partii PO. To kochanie oszusta to wprowadzone cierpienie. Oszust idzie dalej i mówi, że nie wie kogo kocha, a ja wskazuję, że przestał wiedzieć na wprowadzonych do mózgu słowach do oszukiwania, że kocha. Ludzie kościoła to już doszli do stanu, że mówią, że zrzekli się miłości. Ludzie kościoła na obrazach z Jezusem mają napisy, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością i opowiadają, że Ten Kto ma miłość przebacza. Ja wskazuję, że Stwórca nie przebacza, a pokazuje, że ten kto nie ma miłości jest kłamcą. Stwórca kłamców nie kocha i nie kocha kłamców człowiek wypowiadający słowa Boga. Człowiek zrobił siebie głupim na słowach do oszukiwania. Bardzo dobrze widać po ludziach mówiących, że wierzą w Boga i że słowa ludzi są prawem, że mają twarze zmienione na głupich. Natura człowieka to twarz mędrca. Mędrzec jest wykonany z energii zawartej w słowach Mędrca. To słowa są przekładem na odczuwanie. Odczuwanie na słowach Mędrca to komórki które wiedzą jak wykonywać czynności żeby ciało żyło. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a mnie nie chcą przyznać Nagrody Nobla, że to wykonywanie czynności na słowach głupiego.
Głupi jest oparty na wymyślonym myśleniu na jakim wykonuje czynności na systemach neurologicznych jakie wprowadzają w człowieka  energię jaka wykazuje go, że jest głupi. Ludzie prowadzący Google, Bloga, Twittera, Facebooka pokazują, że ludzie nie chcą czytać o moim odkryciu, że człowiek na wymyślonym myśleniu jest głupi. Ja widziałam na Facebooku że jest ogromnie dużo głupich ludzi, ale na mojej stronie byli mądrzy ludzie, a głupi wtargali jak z Jezus Daily i pokazywali mi straszne kalectwo ludzi i trzymali krzyże, że to od Boga. Ja na słowach Boga mam rozum i nie wtargam się nie proszona na czyjąś stronę. Przedstawiciel Koranu też wchodził na moją stronę mimo, że go usunęłam, ale przedstawiciele Koranu którzy do mnie piszą zachowują się lepiej, gdyż piszą do mnie na moją pocztę próbując mi udowodnić, że narządy w ciele wykonują ich myślenie. Ja na to odpisuję, że te wykonujące wolę człowieka organy wprowadzają śmierć w te organy wykonywaniem czynności na narzuconych słowach jakie mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu. Wskazuję, że te organy wykonujące narzucone słowa przez człowieka wprowadzają energię śmierci w narządy. Wskazuję, że ta energia wykonująca słowa człowieka buduje na zdrowych narządach nowotwory. Dr Deepak Chopra pisze, że nowotwór powstaje w wyniku pomyłki komórki, a ja wskazuję, że komórki wykonujące wolę człowieka się nie pomyliły, a wykonują wolę kłamcy. Prof. Maria Szulc pisze, że nasze ciało od momentu sprzeciwu podświadomości zaczyna funkcjonować inaczej i że to inaczej jest w sposób tworzący chorobę. Ja wskazuję, że ten sprzeciw podświadomości to odrzucanie narzuconych słów na umysł oparty na braku rozumu na jakim kłamca ma zmienioną anatomię na opartą na braku rozumu. Komórki na braku rozumu wykonują wolę głupiego i przebudowały kłamcę na głupiego. Dr Deepak Chopra dalej w jego książkach o zdrowiu pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta zmora pamięci to ciało które przeszło na wykonywanie słów kłamcy na jakich nie ma pamięci i ludzie nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. Ludzie nauki nazywający siebie Biologami a uważający, że ludzie powinni wykonywać wolę ludzi powinni napisać do mnie tak jak ludzie z Koranu, że komórki w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów wykonują wolę człowieka na jakich człowiek jest przebudowany na głupiego. Ludzie którzy wymyślili słowa na jakich wykonuje się ich wolę zrobili z ludzi głupich i przed kłamcami ostrzegł nas Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazując, że na słowach kłamcy jest cierpienie i śmierć. Wskazuję, że na komórkach wykonujących słowa Stwórcy jest życie, a na komórkach wykonujących wolę ludzi jest śmierć. Kłamcy mówią o ludziach jak nagrany w Polsce Poseł, że ciemnota to kupi, a ja wskazuję, że ciemnota jest oparta na wymyślonych słowach przez oszustów. Wskazuję, że ciemny człowiek jest oparty na wprowadzonej w niego energii zawartej w słowach kłamcy. Kłamcy modlą się do Boga  i mówią, że przyjdzie ich zbawić z cierpienia i śmierci, a ja mówię, że to nie Bóg wprowadził w człowieka energię zawartą w słowach oszusta na jakiej ciało cierpi i umiera. Szukajcie sobie wyjścia ze swoich słów do oszukiwania o których prowadzący internet pokazują, że to nieznane ludziom myślenie. Ja wskazuję, że ci oszuści wiedzą, że oszukują bo zaprzestali wpisywania tytułów moich odkryć w spisie treści w Google od czasu kiedy napisałam, że w słowach kłamcy są złe emocje. Ci oszuści mówią, że Bóg ma przyjść ich zbawić ze świadomego oszukiwania ludzi, że niby są dobroczyńcami, a są złodziejami i bandytami. Człowiek który mówi, że oddaje życie za kraj oddaje życie za oszusta który nie ma żadnego kraju, a mówi o Czyimś kraju, że to jego kraj. Oszuści ludzie władzy wprowadzili ciała ludzi w cierpienie i śmierć i oskarżają lekarzy, że nie umieją leczyć ciała z energii wykonującej słowa mordercy. Mordercy stoją nad grobami i mówią "To nie Bóg się pomylił" a nie mówią przy odkryciu kodu genetycznego, że to przekład słów Boga na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek.
                                                                                                       Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz