poniedziałek, 18 grudnia 2017

O TYM KTO MA RACJĘ WIE MÓZG BO TEMU KTO NIE MA RACJI ZMIENIŁ ANATOMIĘ NA OPARTĄ NA SŁOWACH GŁUPIEGO

W naturze mózgu wszyscy ludzie mają słowa na jakich mają rozum. Odkryłam, że mózg wie kto nie ma rozumu bo inne słowa jak słowa na jakich oparty jest rozum wykazuje na umyśle na jakim człowiek nie ma rozumu. We wszystkich programach telewizyjnych w których prowadzą rozmowy kłócą się o to kto ma rację. Wszystkie partie polityczne i wszystkie religie kłócą się o to kto ma rację. Wszystkie partie polityczne i wszystkie religie namawiają na przejście na ich myślenie a ja odkryłam, że człowiek na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu jest głupi. Ludzie z Koranu nie mówią dlaczego do mnie piszą i przedstawiają mi argumenty, że to oni są prawidłową religią. Ja odpowiadam że ja wypowiadam słowa Boga, a nie wierzę w Boga. Wiarę w Boga mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Sądy są rejonowe, okręgowe, najwyższe i jest Trybunał Konstytucyjny i jeszcze jest Europejski Trybunał Sprawiedliwości, a mózg trzyma się tylko słów na jakich oparty jest rozum. Nie widać ludzi kłócących się z mózgiem, ale mamy odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za jakie otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności.
Anatomia jest oparta na mózgu opartym na rozumie, a zatem zmieniona anatomia jest oparta na braku rozumu. Zatem ludzie kłócący się o to kto ma rację mogą przebadać się i dowiedzą się czy ich anatomia jest oparta na rozumie czy na braku rozumu. Psychiatria zajmuje się leczeniem chorej psychiki i widać, że tych ludzi najczęściej przywozi się w kaftanach bezpieczeństwa lub z udziałem policji. Policja często musi użyć gazu łzawiącego bo chory psychicznie robi sobie zło i innym ludziom, a zatem chora psychika jest głupia. Jak przyjrzymy się ludziom w szpitalach psychiatrycznych to albo mówią, że są Napoleonami, albo wierzącymi w Boga, albo że czekają żeby wyjść ze szpitala psychiatrycznego i pojechać dalej zabijać ludzi. Są Psychiatrzy i Psychologowie którzy mówią do żołnierzy przyjeżdżających z wojen chorych psychicznie, że ładnie jest życie oddawać dla kraju i powinni dodać, że ładnie jest robić siebie głupim na oddawaniu życia dla głupich bo życie jest oparte na rozumie. Głupi mówi, że kraj jest jego, a nie przedstawia dowodu na wybudowanie kraju i na stworzenie żyjących w świecie stworzeń i ludzi o których głupi mówi, że ma do nich prawo. Głupi to oszust i mózg o tym wie bo go wprowadził na umysł oparty na braku rozumu. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię są oparte na braku rozumu w mózgu. Zatem to skonstruowany przez Stwórcę mózg wie kto ma rozum, a kto nie ma rozumu. Na Facebooku kiedyś ktoś napisał pod moim zdjęciem Posłannik. Ja na to odpisałam, że wszyscy jesteśmy stworzeni na słowach Tego Kto nas stworzył. Ja mam rozum a na moim Blogu wykazują, że moje myślenie nie zgadza się ludziom, a ja wskazuję na odkrycie naukowe, że w naturze mózgu wszyscy mają rozum i psychikę opartą na rozumie. Ja wiem, że są ludzie którzy mają rozum i że im się zgadza moje myślenie bo ponad dwa tysiące było fanów mojego myślenia podpisanych pod moim zdjęciem na Facebooku, a na Twitterze jak zaczęłam pisać to przysyłali mi zawiadomienia, że w nie jednym tygodniu mam pierwsze miejsce na Twitterze. Zatem ludzie pracujący w internecie nie wpisujących w Google moich odkryć i oszukujących na Blogu, Twitterze, Facebooku, w Google to reprezentanci ludzi opartych na braku rozumu. W tej chwili przysłali mi wiadomość, że nowo wybrany Premier ogłosił zmiany wśród Ministrów, ale nie podali czy tamci nie mieli rozumu a ci mają czy ci też nie mają rozumu. Zatem dla ludzi przyznających Nagrody Nobla o zmienionej anatomii od wykonywanych czynności przekazuję, że trzeba by ogłosić o stopniu braku rozumu u ludzi gdyż każdy w każdej partii mówi coś innego i w każdej religii też. Trzeba też zbadać ludzi w sądach bo orzekają o psychice czy wymierzyć jej kary zgodnie z myśleniem w sądach rejonowych, okręgowych, najwyższych, naczelnych, Trybunale Konstytucyjnym, Europejskim Trybunale Sprawiedliwości i kto psychice wymierzył prawidłową karę. Ja odkryłam, że prawidłową karę wymierzył mózg bo na słowach do oszukiwania wykazał, że człowiek jest głupi i na jego głupocie chory psychicznie. Albert Einstein nie był sędzią, ani biologiem a wie po energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Stwórca nie ma ustanowionych sądów opartych na myśleniu oszustów, a na Jego rozumie na jakim  wymierza sprawiedliwość wprowadzeniem czyniącego zło na umysł oparty na braku rozumu i uzależnienie odczuwania od braku rozumu. Ludzie oparci na braku rozumu uśmiercają siebie, a ten kto ma rozum jest na energii życia. 

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz