czwartek, 14 grudnia 2017

GOOGLE OGŁASZA DZISIAJ CZEGO LUDZIE NAJCZĘŚCIEJ SZUKALI, A NIE OGŁASZA, ŻE NIE WPISUJE MOICH ODKRYĆ O PRZYCZYNIE ŻYCIA I ŚMIERCI

Nie wiem czy ktoś ma więcej wejść ode mnie bo na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam w nie jednym tygodniu zawiadomienie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Google chce mordowania życia. Ludzie chcieli czytać moje odkrycia o przyczynie życia i śmierci, a Google ukrywa morderców i długo już nie wpisuje tytułów moich artykułów. Kto upoważnia Google do komentowania tego co piszę. Na Facebooku widziałam ogromną ilość ludzi która chciała wejść na moją stronę i dużo mądrych ludzi. Wstrętni faryzeusze, mordercy życia. Nie ma co żałować bandytów niech im energia wykonuje ich słowa.
Wskazuję dla Fizyków widzących, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać na oszustów pracujących w internecie którzy ukrywają przed oszukiwanymi ludźmi, że wykonywanie słów ludzi władzy i kościoła uśmierca życie. Ohydni są ludzie kłamcy. Mogą sobie czekać na zbawienie ich z energii zadającej im cierpienie i śmierć i się nie doczekają. Dobrze, że energia natury oczyszcza świat z paskudztwa z ohydną energią.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz