niedziela, 17 grudnia 2017

NIE WPISYWANIE TYTUŁÓW MOICH ODKRYĆ W GOOGLE JEST KPIENIEM MORDERCÓW Z SĄDÓW. PROKURATURY I MEDYCYNY

Mordercy pokazują, że mają władzę nad ludźmi których uśmiercają zatrudnianiem ludzi w mediach którzy chcą uśmiercania życia ludzi. Mordercy nie pokazują już bardzo długo, że czytają mnie ludzie z krajów Arabskich a oni do mnie piszą jak z Koranu o swoich przekonaniach o Bogu i ludziach wypowiadających inne słowa jak Bóg. Wskazuję na ludzi władzy jak widać to w Polsce od czasu przejęcia władzy nad ludźmi przez partię "Prawo i Sprawiedliwość", którzy usuwają Sędziów którzy nie chcą wykonywać uśmiercania życia opartego na wymuszaniu uznawania słów morderców za prawo. To morderca przejmuje władzę nad życiem przy pomocy słów do uśmiercania życia. Morderca wypowiada inne słowa jak Stwórca dający życie. Narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że wykazuje mózg, że są do rozbieżnych celów to cele morderców znęcania się na psychice i uśmiercania psychiki przy pomocy wymuszania od odczuwania przejścia na wypowiadanie słów uśmiercających życie. Mordercy cały czas zawiadamiają mnie, że mój komputer nie jest chroniony, a ja płacę, a więc za czynienie mi zła trzeba mi oddać pieniądze i zapłacić za czynione mi zło. Ludzie którzy wiedzą o czym piszę wchodzą na mojego Bloga, ale mordercy nie wpisywaniem tytułów moich odkryć w Google nie pozwalają ludziom wejść na czytanie mojego danego artykułu. Mordercy przyznali sobie prawo do komentowania tego co piszę i jak się chce wejść na czytanie tych ich komentarzy to wchodzi się na ostatni napisany przeze mnie artykuł na moim Blogu. 

                                                                                                      Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz