poniedziałek, 25 grudnia 2017

LUDZIE Z BRAKIEM ROZUMU KOMENTUJĄ W GOOGLE MOJE SŁOWA OPARTE NA ROZUMIE

Głupi ludzie przejęli władzę na ziemi i komentują moje słowa w Google oparte na rozumie. Ci głupi ludzie nie mówią dlaczego ukrywają co najmniej tysiąc moich artykułów opartych na rozumie. Głupi ludzie pokazują mi w poczcie, że pomyliłam adres do Językoznawców, do Trybunału Konstytucyjnego, do Prokuratury Rejonowej i Okręgowej w Elblągu, że pomyliłam adres do Ekologów, do Uniwersytetu Kopernika gdzie pracował Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski, i innych ludzi. Na ten sam adres wysłałam setki, a do wielu tysiące moich artykułów. Wskazuję ludziom, że zanoszą pieniądze oszustom, a lekarzom, że leczenia z energii opartej na słowach oszustów chcą oszuści. Diabelstwo mówi, że cieszy się z narodzin Stwórcy. Ludziom medycyny opartym na rozumie wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na słowach oszustów.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz