piątek, 29 grudnia 2017

OSZUST MÓWI, ŻE PRZYSZEDŁ NA ŚWIAT NALEŻĄCY DO LUDZI

Oszust mówi, że przyszedł na świat należący do ludzi, a nie mówi jak stworzył świat i ludzi. Oszust to złodziej mówiący o Czyimś mieniu, że należy do złodzieja. Ten Kogo jest świat na Tego słowach oparty jest Mózg i ten mózg wykazuje oszusta na umysłowej chorobie. Natura to energia i nie jest ta energia oparta na słowach oszusta, a na słowach Stwórcy świata. Oszuści mają na ich słowach inną energię jaką zadają cierpienie i śmierć, a nie dają życie jak Stwórca. Każdy oszust ma na swoich słowach inną energię jak Stwórca i stworzenia wypowiadające słowa Stwórcy. Inną energię odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że na niej zmieniona jest anatomia od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na wykonywaniu czynności na myśleniu oszusta. Ludzie wykonujący swoją wolę lub wolę innych ludzi to oszuści. Oszust ma w mózgu Stwórcy umysłową chorobę na jakiej wykonuje czynności uśmiercania swojego życia. Człowiek który uśmierca swoje życie jest głupi. Albert Einstein mówi o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że głupota jest oparta na słowach do oszukiwania. Stwórca stworzył nas uczciwymi ludźmi i oszustów wykazuje na umysłowej i psychicznej chorobie. Oszuści mają zapisane na ich słowach do oszukiwania że na ziemi obowiązuje prawo oszustów. Prawo kościoła mówi, że oszust wierzy w Boga. Na tym prawie oszustów ludzie mają ciała wykonujące słowa oszustów na jakich ich ciała są głupie i wykonują czynności uśmiercania swojego życia. Jedyne stworzenia jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i widać, że jest tylu złodziei, że słowa złodziei nazwali prawem i wiarą w Boga. Wskazuję dla ludzi medycyny, że ciała wykonujące słowa złodziei to odczuwanie cierpienia i doprowadzanie ciała do uśmiercenia. Oszuści mówiący, że przyszli na swój świat to mordercy żyjącego na słowach jego Stwórcy odczuwania. Anatomia to uczciwy człowiek wypowiadający słowa o energii miłości. Zmieniona anatomia to nieuczciwy człowiek wypowiadający słowa o energii zadającej cierpienie i śmierć. Anatomia to odczuwanie oparte na energii miłości. Zmieniona anatomia to cierpiące odczuwanie oparte na emocjach nienawiści.
Z prawem ludzi wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Ludzie przychodzący do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi byli cierpiącymi i wskazywali mi na przepis nazywany prawem ludzi jaki zadał im cierpienie. To myślenie autorów tego prawa zadaje ludziom cierpienie. Moi klienci mówili, że nie rozumieją języka prawniczego, a ja mówię, że ten nierozumiany język prawniczy to słowa złodziei zadających psychice cierpienie i śmierć w celu jej okradzenia. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, ale do momentu w którym powiedziałam, że opieram się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu na jakich widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu. Odpisałam, że to postęp bo nie przybili mnie za wypowiadanie prawdy tak jak Stwórcy do krzyża.
Jeden z ludzi komentujących dzisiaj w poczcie internetowej pisze, że ludzie kościoła chodzący po kolędzie nie mają kas fiskalnych. Innym ludziom wymierzają kary, a z namawiającymi ludzi kościoła na wykonywanie woli ludzi dzielą się pieniędzmi jakie ukradli przy pomocy znęcania się na psychice.
                                                                                                 Barbara Paul

                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz